יום שבת, 27 ביוני 2015

המהפכה כבר כאן- סופר קופיקס


את רשת קופיקס ממש אין צורך להכיר לכם נכון? אין אחד שלא מכיר את המהפכה שאבי כץ יזם רשת קופיקס הביא לשוק.
ממש לאחרונה אבי כץ הכריז על הקמת רשת סופרמרקטים- סופר קופיקס שכל מוצריה יהיו במחיר אחיד - 5 שקלים בלבד.
החנות הראשונה נפתחה בתחילת חודש יוני בתל אביב ובתכנון כ-20 סניפים ברחבי הארץ.


בסניפים השונים נמצא כ-600 מוצרים מובילים בצריכה הביתית ממגוון חברות מקומיות ומוכרות, ביניהן : תנובה, מעדנות, מעדני מיקי, אוסם, בייגל בייגל ועוד רבים אחרים.


ההיצע הינו רחב ונמצא כאן בעצם כמעט כל מה שנזדקק לו במשק הביתי, החל מדברי חלב, לחם, מוצרי תינוקות, כלים חד פעמיים, קפואים, שתיה, שימורים, מבחר ירקות ופירות, ועוד ועוד...

חיים אהרון מנכ"ל הרשת, אמר: "הרעיון הוא לקחת את 600 המוצרים המובילים בצריכה הביתית ולכופף אותם למחיר אחיד של 5 שקלים , אם ע"י הוזלת המותגים הקיימים,יבוא מקביל, ייצור מותגים פרטיים ובנית אריזות בכמויות המתאימות למחיר ובתנאי שהמחיר ביחס לכמות יהיה משתלם.


אין לי ספק כי מדובר במהפכה אשר תגרום לצרכנים להבין את הקושי היום יומי של כל משפחה ומשפחה ותגרום להם להוזיל את המחירים, כמובן שאנו הצרכנים נהנה מן התחרות שכבר התחילה ביומו הראשון של פתיחת הסניף המדובר.


יתרון נוסף והוא משמעותי בעיקר לזוגות צעירים ו/או לזוגות מבוגרים אשר ילדיהם כבר פרשו כנפיים ועפו מן הבית, לרוב מדובר באריזות קטנות יותר אשר בזכות עובדה זו חוסכות למשק הבית המון כסף ומורידות את אופציית השלכת השאריות לפח.


להזכירכם, "קופיקס" הקימה את סניפה הראשון בספטמבר 2013, וכיום מונה הרשת 40 סניפים. עד סוף שנת 2014 צפויים לקום 50 סניפים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה