יום שישי, 25 בדצמבר 2015

רשת סופר קופיקס פותחת סניף חדש בקניון הגדול בפתח תקווה


רשת "סופר קופיקס" המציעה את
כל מוצריה ב-5 פותחת סניף בקניון הגדול בפתח תקווה  



זהו סניפה השני של הרשת בפתח תקוה, הסניף הראשון נפתח לפני כארבעה חודשים ברחוב שטמפפר בעיר,· הרשת מציעה קונספט צרכני חדש המוביל שינוי בהרגלי הצריכה של הישראלים: קניה ממוקדת, חכמה , חסכוניות ובמחיר אחיד, בסניפים עירוניים ונגישים.

זהו הסניף הראשון של הרשת שנפתח בתוך קניון.

כתושבת העיר יכולה להגיד שאני ממש שמחה שפתחו את הסניף השני בתוך הקניון, אופציה זו נפלאה בעיקר בשל העובדה שישנה חניה מרובה בקניון (שעתיים ראשונות בחינם), אז נכון שכמשפחה המונה ששה נפשות אולי לא אעשה שם את הקנייה השבועית אך יכולה להעיד כי בערב הפתיחה בהחלט מילאתי עגלה שווה במיוחד, בעיקר בתחום הירקות אשר המחירים זולים ונגישים במיוחד.

רשת "סופר קופיקס" מציעה מגוון מוצרים של יצרנים וספקים מהמובילים בשוק כגון תנובה, טמפו, חוגלה, אוסם ועוד, לצד יצרנים קטנים ומותג פרטי של הרשת.

הרשת מתכננת לפתוח כ-100 סניפים במרכזי הערים ובפריפריה- בקריון, בכפר סבא, עפולה, טבעון, ראשון לציון ועוד.


הרשת הובילה מהלך צרכני כלכלי משמעותי שהביא להוזלת המחירים בשוק - לטובת הצרכנים ולשינוי משמעותי בהרגלי הצריכה- בדיוק כפי שעשתה רשת בתי הקפה קופיקס. 

קרון "קופיקס" המוצב בכניסה לכל סניף, מעצים את חווית הביקור בסופר ומציע את מגוון המוצרים שבתפריט בתי הקפה של קופיקס, לקונים ברשת הסופרים- כאן אומנם לא נמצא קפה (בשל הסמיכות לרשת ארומה ) אולם נמצא מבחר סנדויצים מפנקים, פינוקים חלביים, עוגות, עוגיות ועוד.



מגוון המוצרים ברשת מורכב הן ממותגים ידועים והן ממותג פרטי תוך הקפדה על כך שהמחיר ביחס לכמות יהיה משתלם.

בין מגוון המוצרים ניתן למצוא: ירקות ופירות טריים ארוזים, מוצרי חלב, סלטים מצוננים, פירות וירקות קפואים, אביזרי טיפוח והיגיינה, חומרי ניקוי תבלינים, חטיפים, מרקים ותבשילים, מוצרי יסוד, משקאות, מוצרי בשר ועוף קפוא, שימורים, משקאות אלכוהול, מוצרי בישול ואפיה, לחמים, כלים חד פעמיים, מוצרי נייר, חיתולים, פסטה, קטניות ועוד.




"סופר קופיקס" מציע גם מוצרים ב"מותג פרטי" וביניהם : קטשופ באריזה של 350 גר', אקונומיקה בקבוק של ליטר, שוקולד למריחה 400 גר', מגוון עוגיות במארזים של כ- 150 גר', מים מינרלים חצי ליטר, פיצוחים באריזות של 150 -200 גר', ירקות קפואים 350 גר' , ועוד.









אבי כץ, יזם ובעלים של רשת קופיקס וסופר קופיקס: 

"קופיקס" הוכיחה שאפשר לשנות סדרי עולם בתחום הקפה, והיא עושה זאת שוב בתחום הסופרמרקטים. ההצלחה של סניפי סופר קופיקס היא חד משמעית ומעודדת אותנו לפתוח במהירות סניפים נוספים. ניתן להרוויח פחות על אותו מוצר, למכור הרבה יותר, להיות הוגן עם הצרכן ובסופו של דבר להרוויח ולהמשיך להתפתח .

חיים אהרון – מנכ"ל רשת קופיקס וסופר קופיקס:

רשת סופר קופיקס מציעה ללקוחות חוויית קניה לצד קניה משתלמת וחסכונית במחיר אחיד. בעקבות הביקוש הרב אנו מאיצים את קצב פתיחת הסניפים בכל רחבי הארץ, על מנת לאפשר לכולם להינות מהמהפכה הצרכנית שאנו מובילים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה