יום רביעי, 9 בדצמבר 2015

חולמים לטייל במקסיקו? עד שתגשימו את החלום תקפצו למקסיקלי

כבר שנים בעלי רוצה לנסוע לטייל במקסיקו, כן, אחת הארצות שמאוד קורצות לו לטיול ארוך וכיפי, שמענו רבות על הנופים, על השווקים, על האטרקציות ובעיקר על האוכל.

אך עד שנגשים את החלום אנו מתענגים על סרטים, ספרים ותמונות, מעבר לכך בעלי חובב האוכל החריף ניסה מידי פעם מסעדות מקסיקניות , מודה, עד היום די נפלנו, עוד לא מצאנו את האחת שלנו, טוב, נו, עד שהגענו למקסיקלי.

כשהוזמנו להגיע ולסקר את המסעדה חשבתי לתומי: "עוד אחת? האם זו תצליח לכבוש את ליבנו?", מאחר ומדובר במסעדה ממשפחת מוזס החלטנו לצאת לדרך ולתת לה הזדמנות, כבר שהגענו בכניסה למסעדה חשנו בחמימות שהמקום מציע, כאילו ויצאנו לטיול קצרצר במקסיקו הרחוקה.


זאת ההזמנה שקיבלתי ועד מהרה הבנתי שהגעתי למקום הנכון:
אתם מוזמנים למקום הכי שמח בהרצליה!
אז תרימו עוד כוסית טקילה ותקראו כמו אצלנו במחיקו:
"סי איי מאס טקילה, פאלומה סיגווה סיינדו פאה!"
("אם יש עוד טקילה בבקבוק, סימן שפאלומה עדיין מכוערת!")


 

אז מה היה לנו?



מקסיקלי נאצ'וס- טורטיות תירס אפויות עם גבינות מותכות, חלפניו, עגבניות, בצל ירוק וכסברה. מוגש עם שמנת חמוצה ונוואקמולי- נשוש נפלא במיוחד:


קלח תירס על הגריל- עם איולי צ׳יפוטלה, גבינה צפתית קשה וכוסברה- לא הספקתי לטעום אך שותפיי לשולחן מאוד אהבו:


סלט עגבניות פיקנטי- מבחר עגבניות בתיבול שמן זית, חומץ בן יין, צ'ילי וכוסברה- סלט פרשי ומרענן, קליל , מעט חרפרף וטעים מאוד:


סלט אקפולקו- תערובת עלי חסות, כרוב,פלפלים, צנוניות, כוסברה ושקדים מקורמלים עם ויניגרט מנגו- אילו רק היה מי שיכין לי כל יום את הסלט הזה הייתי מאושרת, סלט נפלא עם יוגורט מרענן במיוחד, כל כך טעים:


טאקו דג- פילה דג קוד בבלילת בירה, מוגש עם איולי צ׳יפוטלה, כרוב, גוואקמולי ובצל כבוש- עונג מושלם! מנה כל כך טעימה, הדג טרי וטעים ושילוב הרטבים יוצרים חגיגה לחיך:


טאקו בקר- צלעות בקר בבישול ארוך במרינדה של אננס ואצ'יוטה, מוגש עם עגבניות, צנוניות, בצל וכוסברה- למנה זו התחברתי מעט פחות אם כי שותפי לשולחן מאוד אהבו:


צילי קון קרנה- תבשיל בקר ושעועית אדומה מוגש על אורז מקסיקני עם שמנת חמוצה, סלסת עגבניות טריות, כוסברה וצ׳ילי טרי- אחד התבשילים המקסיקנים שאני הכי אוהבת זה המנה הזו , מנה נפלאה, חמימה וטעימה, ארוחה שלמה בצלחת קטנה:


סלמון ורה קרוז- סלמון על הפלאנצ׳ה, מוגש עם אורז מקסיקני ברוטב של עגבניות ופלפלים קלויים, זיתים ופיקל חלפניו- סלמון מעולה, קריספי מבחוץ ונימוח מבפנים, מנה נפלאה:


פהיטה עוף- רצועות חזה עוף על הפלאנצ'ה עם בצלים ופלפלים חרוכים- מנה שלא מתיימרת, פשוטה אך כל כך טעימה, העוף עסיסי ושילוב התבלינים יצרו מנה נפלאה- לצערי אין לי את התמונה הזו אך אתן לדמיון שלכם להתעופף.

פהיטה פילה בקר- רצועות פילה בקר על הפלאנצ'ה עם בצלים ופלפלים חרוכים- גם מנה זו מאוד טעימה ומאוד טועמת לטעמים המקסיקנים:


את המנות הנפלאות הללו ליוותי עם מקסיקלי בולדוג- מרגריטה קפואה עם בירת אלכסנדר הפוכה- שילוב מדהים מדהים שאני לא מפסיקה לדבר עליו, המרגריטה קפואה בטעמי קוקוס אננס וכל כך טעימה ושילוב בירת אלכסנדר המרירה מעט יוצרים ארומה מעודנת- ממליצה בחום, לא לוותר!!


קינחנו את הארוחה הנפלאה הזו בצורודוג- לחמניית דונטס , בפנים צורוס במילוי קרם פטיסייר , מעל קצפת נוטשלה, סירופ שוקולד, אגוזים מסוכרים ותערובת ריבת חלב- שחיתות ענוגה:



אין לי כל ספק, לכאן אנו נחזור, מסעדה מעולה עם אוכל כל כך טעים, שירות מצויין ואדיב כל כך , השירותים מצוחצחים וכל כך יפים, ניכר כי מחשבה רבה הושקעה בכל פינה ובכל מנה .

אריה שנקר 14, הרצליה
(במיקום הקודם של מוזס הרצליה)
שעות פתיחה:
א-ד 12-00
ה-שבת 13-01





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה