יום שבת, 26 בדצמבר 2015

משחקיית GAME ZONE- ראשון לציון- משחקיה מעולם אחר


את חופשת החנוכה העברנו בכיף רב , יום הצגה, יום פסטיגל, יום מחזמר והמון נרות, סופגניות, לביבות, משפחה וכיף.    רגע לפני שהחופשה הסתיימה לה לקחנו את הילדודס הקטנים והגדולים ויצאנו למשחקיית GAME ZONE השוכנת במתחם הסינמה סיטי בראשון לציון.




את הבילוי המשפחתי התחלנו ראשית ב"סימולטור "XD – סימולטור מולטי אפקט בטכנולוגיה חדשנית, הכולל סרט קצר בתלת ממד עם המון אפקטים, כמו - שלג, רוח, טלטולים, מים, דגדוגים ועוד הרבה הפתעות, הגורמים לנו להרגיש כאילו ואנו ממש משתתפים בעלילת הסרט. 





הסימולטור כולל 8 מושבים בלבד הממוקמים על במה - המתרוממת, מטלטלת ומסתובבת - עד 180 מעלות, בהתאמה להתרחשות בסרט. 

האטרקציה החדשה מציעה מגוון ענק של 120 (!) סרטים איכותיים, באורך של כ- 10 דקות, בהם סרטי ילדים, אקשן, אימה, טבע ועוד. מתאים לילדים, נוער ומבוגרים, מגיל 4 ומעלה (גם הנסיך בן השלוש וחצי נהנה מאוד מהסרטים).
צפינו בסרט "רכבת הרים" ו"דינוזאורים"- כולנו כאחד נהננו מאוד, הן הגדולים והן הקטנים.

מחיר כניסה לסימולטור – 30 ₪ לאדם. מחיר כניסה משפחתי – 100 ₪ ל- 4 כרטיסים.

האטרקציה החדשה, הממוקמת בכניסה לקניון הסינמה סיטי, מצטרפת למגוון האטרקציות ב"גיים זון" בראשל"צ, הכוללות – מיני באולינג לילדים (מגיל 5)- מיני באולינג עשוי רצפת פרקט מקצועית. אנו ניתן לכם תחושה של שחקנים אמיתיים עם עמדות נוחות ומזמינות.





מתחם ג'ימבורי ושלל משחקים אלקטרוניים- כל הפעילות מפוקחת על ידי צוות מקצועי המעניק במידת הצורך תמיכה ועזרה. מתקן הג'ימבורי אהוב על ילדים ותינוקות והוא כולל בין היתר גם שקי אגרוף, טרמפולינות ומסלול מכשולים מאתגר.


המכונות מפוזרות בכל שטח המתחם ופועלות עם כרטיס מגנטי משוכלל (במקום האסימונים שאנו רגילים אליהם), כאן ישנם מספר מסלולים שכל אחד יכול לבחור לעצמו (לפי שעות, או לפי סכום מסויים- כמו כן ישנן המון חבילות משתלמות במיוחד).








שיחקתם? נהנתם? עכשיו תוכלו להנות משלל פרסים מפנקים (פה אני חייבת לציין לטובה , בכל מקום שאנחנו מכירים בשביל להנות מפרסים שווים במיוחד אתם צריכים לצבור אלפי נקודות פה זה לא המצב, גם במאות נקודות תהנו ממבחר פרסים שווים).


במקום גם בר אוכל המציע פיצה (טעימה במיוחד), ממתקים, ארטיקים וגלידות, שתייה חמה וקרה (גם כאן המחירים נוחים מאוד).

כפי שסיפרתי לכם מעלה יצאנו לבילוי משפחתי שכלל זוג הורים, נער בן 18, נערה בת 17.5, נערה בת 15, נסיך בן 9.5 ונסיך בן 3.5- האמת? לא יודעת להגיד מי נהנה יותר, העברנו 3 שעות בלי לשים לב לזמן ולולא למחרת חזרנו לשגרה המבורכת של בית הספר מניחה שהיינו מעבירים בקלילות עוד מספר שעות.

אנחנו ממש אהבנו

שעות פתיחה סניף ראשון לציון:
בחופשת קיץ וחגים מ 10:00 עד 22:00
ימי א' עד ה' - מ 15:00 עד 22:00
שישי, שבת וחופשות מ 10:00 עד 22:00 

כתובת הסניף:
מתחם G סינמה סיטי
רח' ילדי טהראן 3 ראשון לציון
טל: 03-9412272





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה