יום ראשון, 13 בדצמבר 2015

חברת"פלפוט" משיקה בישראל את קלפי האיסוף ומשחק Online של ליגת האלופות בכדורגל



חברת"פלפוט" משיקה בישראל 

את קלפי האיסוף ומשחק Online של ליגת האלופות בכדורגל

טורניר הכדורגל האירופאי הגדול של אופ"א

הנסיך שלי בן התשע חי ונושם כדורגל על כל סוגיו במשך 24 שעות ביממה, כן, נראה לי שאפילו בחלומות שלו מופיע הכדור.
הוא שחקן של הפועל פתח תקווה במשך שנתיים, לא מוותר על אף משחק, הטלויזיה דלוקה כל היום על ערוץ הספורט, יש לו קולקצייה רחבה של מוצרי בית הספר שכמובן הלוגו המככב הינו כדורגל.

אוסף באדיקות את כל קלפי האיסוף שעוסקים בכדורגל , על כן המתנה הכי טובה שיכולתי להעניק לו לרגל חג החנוכה הייתה סדרת קלפי האיסוף MATCH ATTAX של ליגת האלופות.


באותו היום שהענקתי לו את המתנה האימון לא כל כך הצליח לו, הוא לא הבקיע מספיק שערים לדבריו ועל כן פניו היו נפולות כשהגיע הביתה, נתתי לו את האפשרות להתקלח, לאכול ארוחת ערב ואז לבוא אלי לקבל הפתעה, הוא היה כל כך סקרן שהמשימות עברו להן חיש מהר ללא תקלות מיותרות- ראו את הבעת פניו כשקיבל את הכבודה, איזה אושר, איזה כיף.



חברת "פלפוט" משיקה בישראל את קלפי האיסוף של ליגת האלופות בכדורגל. בסדרה כל כוכבי הכדורגל של אירופה, הקבוצות והשחקנים הטובים בעולם, מהקבוצות המשתתפות בטורניר הכדורגל האירופאי הגדול 2015-2016. "פלפוט" חתמה על חוזה בלעדי לייצוג החברה הבינלאומית TOPPS המתמחה במוצרי איסוף, מדבקות, אלבומים, ואביזרים משלימים הנמכרים ב-82 מדינות ברחבי העולם ומחזיקה את הזיכיון של אופ"א בתחום זה. קלפי האיסוף בתחום הספורט הם הנמכרים בעולם בסדרת Match Attax הכוללת 400למעלה מ-500 קלפים שונים, זהו האוסף היחיד הרשמי של "ליגת האלופות".



לראשונה מזה 5 שנים גם קבוצה ישראלית משתתפת בטורניר , מכבי תל אביב מתמודדת בליגת האלופות בכדורגל. בזכותה אנחנו ניזכה בביקורים של קבוצות אירופאיות מהטובות בעולם בינהם קבוצת צ'לסי עם אחת הדמויות הצבעוניות בעולם הכדורגל המאמן ז'וזה מוריניו. בזכות ההישג של מכבי תל אביב, לראשונה קבוצה ישראלית נכללת באוסף הרישמי של UEFA. ערן זהבי וחבריו יהיו חלק מהאוסף.


סדרת קלפי האיסוף MATCH ATTAX של ליגת האלופות כוללת:
מעטפה הכוללת 6 קלפים, מחיר 6 ש"ח
אלבום (קלסר) מעוצב הכולל כיסים לאיחסון הקלפים. מחיר:19.90 ש"ח
ערכת starter – ערכה למתחילים הכוללת: אלבום מעוצב 36 קלפים (כולל קלף ממהדורת הזהב וקופסת פח מיני. מחיר: 59.90 ש"ח
סדרת קופסאות פח מעוצבות לאחסון הקלפים: 
קופסת מיני הכוללת 36 קלפים, כולל קלף אחד מאחת מהמהדורות היוקרתיות (ברונזה, כסף או זהב) מחיר 39.90 ש"ח
קופסה בצורת כדורגל הכוללת 36 קלפים, כולל קלף אחד מהמהדורה היוקרתית זהב. מחיר 49.90 ₪
קופסת פח- קופסת פח גדולה ומהודרת המכילה 60 קלפים, כולל קלף אחד מאחת המהדורות היוקרתיות (ברונזה, כסף או זהב) מחיר 74.90 ₪

בכל מעטפת קלפים הזמנה למשחק Online המאפשרים כניסה למשחק וירטואלי ולשחק מול ילדים ממדינות שונות ברחבי העולם. כתובת האתר: http://www.toppsfootball.com/

הזוכה במגרש הוירטואלי יזכה בקלף שיישלח אליו בדואר, ובכך יסייע לו להשלים את האוסף. בסדרות הקלפים במהדורות מיוחדות נכללים השחקנים הבולטים והמובילים את הליגה כגון: מסי, רונאלדו, אדן הזאר, יאיא טורה ועוד.

בסדרת הקלפים החדשה המשווקת ע"י פלפוט מספר רבדים של פעילות. האיסוף של דמויות הכוכבים, החלפת קלפים בין הילדים, משחק חברתי ומשחק Online מול ילדים בכל העולם והשתתפות הגרלה לזכייה.

הקלפים קשיחים ומהודרים עם קבוצות הכדורגל הטובות בעולם והשחקנים הטובים בעולם בינהם: ארסנל, צ'לסי, אתלטיקו מדריד, ברצלונה, באיירן מינכן, מנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד. והשחקנים הבולטים: ליונל מסי, כריסטיאנו רונאלדו, רוברט לבנדובסקי וזלאטן איברהימוביץ. גרסאות חתומות של כרטיסי בסיס עם חתימת השחקנים.

במהלך הליגה הילדים משלימים את האוסף ויכולים לזכות בפרסים יקרי ערך:

כרטיסי טיסה וכניסה למשחקים בליגה בחו"ל למשחקים של: 
הגמר הגדול
שמינית הגמר
קונסולות פלייסטישן 
סמארטפונים של סוני אקספריה
מגוון מוצרים של אדידס

איך ניתן להשתתף בהגרלה? לעקוב אחר ההנחיות בעמוד הפייסבוק "מאץ' אטקס ליגת האלופות - Match Attax" בו יפורסמו הקלפים שייש לאסוף בכל שלב. הקלפים שיאספו ע"פ ההנחיות ישלחו למשרדי פלפוט ע"פ לוח המועדים שיפורסם.

ההגרלה תתבצע ע"פ חוק בפיקוח רואה חשבון בקרב הילדים שעמדו בכל התנאים.


להשיג בחנויות ורשתות הספרים, ציוד משרדי וקיוסקים ברחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה