יום שבת, 12 בדצמבר 2015

פרש קיטשן- כי גם אוכל בריא יכול להיות טעים

ביום ראשון האחרון בדרכי הביתה מהעבודה האוטו שבק חיים- גרר, מוסך, הלו"ז של אחר הצהריים היה לחוץ מתמיד - הסעות לחוגים, תור לרופא, חברים , כביסה, ארוחת ערב - בקצרה אחר הצהריים שגרתיים עם תוספת מעצבנת של רכב תקוע ומספר דאגות על הראש.

החלטנו שבמקום לשקוע ברחמים עצמיים ובדכאון לצאת לנשום אוויר נקי, לקצת זמן איכות זוגי וארוחה טובה.

שמעתי רבות על מסעדת הפרש קיטשן, רגע, אל תרימו גבה ותגידו לי שאוכל בריא הינו אוכל נטול טעם וצבע כי הפעם גם אני הופתעתי בגדול, גם אני חשבתי כמו רובכם כי לאוכל הבריא לרוב אין צבע, טעם או ריח.

רשת "פרש קיטשן" היא רשת בתי קפה אחרת. תפריט הרשת מגוון טעים, עדכני אבל הכי חשוב בריא.

תפריט הרשת שקוף – כל לקוח יודע בדיוק מה יש במנה שהזמין וכך בעל שליטה מוחלטת לגבי מה הוא מכניס לגוף שלו.

"פרש קיטשן" חרטה על דגלה להביא את בשורת האוכל הבריא לקהל הרחב ולהוכיח שבריא הוא גם טעים וגם מתאים לכולם: מנות ללא גלוטן, מנות טבעוניות, מנות בגדלים שונים ועוד.

מעבר למזון בריא וחיובי ניתן למצוא בתפריט הרשת גם פינוקים בצורת שייקים מיוחדים, קינוחים מתוקים ומפנקים ומשקאות בריאות.

הקונספט הייחודי והתפריטים המגוונים של רשת "פרש קיטשן" נבנו בשיתוף השפים מובילים ובהנחיית תזונאית, שמבקרת את הסניפים ומעדכנת את ערכיו של התפריט, כמו כן מטבחי הרשת שקופים ומאפשרים ללקוחות לראות את השף מכין את המנות שהזמינו תוך הקפדה על טריות, שמירת הערכים התזונתיים, ויטמינים ומינרלים. כך למשל הירקות נחתכים במקום, עם קבלת ההזמנה, על מנת לשמור על הערכים התזונתיים והוויטמינים במנה.

התחלנו את הערב עם מרק אפונה מהביל , אשתף אותך בוידוי אחד הדברים שאני לא מסוגלת לאכול זוהי אפונה, יש לי טראומת ילדות, כנכדה לניצולי שואה אסור היה לעולם להשאיר פירור בצלחת וסבי וסבתי עליהם השלום הכריחו אותי לאכול תמיד את מרק האפונה שעליהם היה אהוב מכול, אי לכך לא הצלחתי לדגום את המנה למרות שניסיתי , אך בעלי חובב המרקים אהב את המנה במיוחד:


שקשוקה אדומה 2 ביצים, רוטב שקשוקה מעגבניות טריות, עגבניות שרי, גבינת פטה מעל ופטרוזיליה. אנו ביקשנו תוספת של פלפל חריף - מודה, אני באופן אישי לא מחובבי השקשוקות במסעדות היות ולרוב אנחנו מקבלים מנה נטולת טעם ועם המון מים, לא כאן, כאן המנה מרעננת, טרייה , מבושלת היטב אם כי לא סמרטוטית, מנה נפלאה:



דים סאם -כיסוני בצק אסייתים במבחר מילויים: בטטה, פיטריות, תרד, מוגש עם רוטב דים סאם ובצל ירוק טרי- כחובבת הדים סאם יכולה להכתיר את המנה כמצויינת, הדים סאם עשויים בדיוק במידה הנכונה ודקיקונים, המילוי מצויין ובתיבול עדין:


ברוסקטת סלמון פרוסות סלמון מעושן על לחם קלוי בתנור עם גבינת שמנת ובצל ירוק- מנה קלילה, פתיחה מרעננת לארוחה נפלאה, הלחם טעים קלוי קלות בתנור עם סלמון טרי ושכבה נדיבה של גבינת שמנת- נפלא:


אליו אוליו קלאסי עגבניות מיובשות, זיתי קלמטה, שום קונפי, עשבי תיבול ושמן זית- פסטה מצויינת העשויה במקום, טרייה וטעימה, אם אתם מחובבי הרטבים השונים מנה זו לא עבורכם, אך אם גם אתם כמוני פתוחים לטעמים חדשים ממליצה בחום להזמין את המנה הנפלאה הזאת, מנה מרעננת, פרשית ומלאת טעמים, מבחר התוספות יצרו ארומה מדהימה- מנה שאין לי ספק כי ננסה לשחזר בבית.



קינחנו בעוגת גבינה ניו יורק עוגת גבינה אפויה בציפוי קרם וניל עדין על בסיס של עוגיות חמאה. מוגשת עם רוטב פירות, נימוחה וכל כך טעימה, קינוח מושלם:


את הארוחה הנפלאה ליוונו ביין שרדונה הר- יין פרשי ומתקתק, מצויין עם גבינות ודגים.




אנחנו ביקרנו בסניף אבן גבירול אך הרשת מונה כ-8 סנפים (תל אביב, ירושלים, הרצליה וחיפה).

אנחנו עוד נחזור, ממליצה בחום!!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה