יום שבת, 26 בדצמבר 2015

החורף הגיע- אני הצטיידתי בקליניקס ואתם?


אצלי המוצרים של קליניקס מככבים במשך כל השנה ולא רק בחורף בעיקר בשל האלרגיות המרובות של דיירי הבית, אך לקראת החורף הגיעה לביתנו חבילה מפנקת בשלל מוצרי קליניקס המעולים:



קלינקס מביא לנו יריעה רחבה של מוצרים איכותיים ומפנקים, ונותן לנו ערך מוסף ברור ואמיתי, שיעזור לנו להרגיש במיטבנו בכל רגע ולדעת שהענקנו לעצמנו את הטוב ביותר - בדיוק כמו שמגיע לנו.



מסורת של איכות 

קלינקס, מותג הטישו הראשון בעולם, הומצא על ידי Kimberly-Clark עוד בשנת 1924. 
בתחילה יועדו ממחטות קלינקס כמסירי קרם מהפנים ופורסמו על ידי כוכבות הוליווד רבות. 
לאחר מכן הוסבו לשימוש כממחטות אף, כאשר קלינקס הציג לראשונה לעולם מגבונים צבעוניים ואת הקופסה המהפכנית השולפת מגבון אחר מגבון. 
כיום קלינקס נמכר בכ-150 מדינות ברחבי העולם. בישראל, קלינקס כבר הפך לשם גנרי לטישו והוכתר כמותג-על במסגרת דירוג ה-SUPERBRANDS במשך ארבע שנים ברציפות בין השנים 2009-2012.

מפתחים מסביב לשעון 

כמותג הטישו המוביל בישראל, בקלינקס דואגים שתמיד תקבלו את הטוב ביותר ועובדים במרץ, תוך כדי שימוש בטכנולוגיות חדשניות, על פיתוח קשת רחבה של מגבוני אף עם תוספות מיוחדות, ההופכות את חוויית השימוש לאיכותית ומפנקת. 
כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרי קלינקס, ביניהם קלינקס Lotion המועשר בתחליב לחות, קלינקס עם תמציות אקליפטוס או ג'ינג'ר-לימון וקלינקס אולטרה-סופט. מוצרי קלינקס יציצו מהתיק באריזות טרנדיות ומעוצבות, עם שיק ייחודי שתמיד כיף לשלוף, או יוסיפו טאץ' ייחודי לכל שולחן שיונחו עליו.

אז מה היה לנו?

קלינקס אובאלי - הרכות המוכרת של קלינקס באריזה אובאלית ייחודית ומעוצבת. שלושה עיצובים מרהיבים המשמשים כפריט דקורטיבי בכל חדר ועל כל שולחן.
קלינקס לושן - מגבוני אף מועשרים בקרם אלוורה (lotion) , המסייעים במניעת אף אדום וגירוי העור ובעלי מגע רך ומלטף במיוחד בכל קינוח. מכילים קרם לחות, אלוורה וויטמין E. מגבוני אף קלינקס לושן מגיעים בקופסה המכילה 120 מגבונים ובאריזת קובייה דקורטיבית המכילה 75 מגבונים.

בזכות רכותם של מגבוני האף האף לא הופך לאדום ברגע של קינוחי יתר.


קלינקס אקליפטוס - מארז זוגי של מגבוני אף איכותיים במיוחד, מועשרים בשמן אקליפטוס, המסייעים בהקלה על גודש באף ובשיפור ההרגשה הכללית- מעבר לקינוח הנעים נותנת תחושת רעננות והקלה על גודש באף.
קלינקס טאצ' - מארז שלישייה של קלינקס בניילון בעיצובים חורפיים ואופנתיים במיוחד, שפשוט אפשר לקחת איתך לכל מקום.
ממחטות כיס קלינקס "TO GO" - האקססוריז החדש שלך! מארז אופנתי של רביעיית ממחטות כיס ב- 2 עיצובים מרהיבים, שנכנסות לכל כיס או תיק- תמיד תמצאו אצלי בתיק לפחות אריזה אחת של ממחטות הכיס של קליניקס.


לא סתם אומרים שקלינקס - מותג הטישו האהוב והמוביל בישראל- כל המוצרים נפלאים, רכים ונעימים למגע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה