יום שישי, 18 בדצמבר 2015

החידוש האחרון מבית שוורצקופף

החידוש האחרון מSchwarzkopf  :
GLISS SERUM DEEP REPAIR
סדרת גליס סרום שיקום עמוק

שוורצקופף משיקה סדרה חדשה לטיפוח ושיקום השיער תחת המותג גליס סדרת המוצרים GLISS SERUM DEEP REPAIR מכילה פורמולה חדשנית עם סרום-אמינו-פרוטאין לשיקום עמוק של השיער והזנתו.



אני ושערי לא תמיד ביחסים טובים, אני מתולתלת מטבעי שלא חיה בשלום עם התלתלים , בשנים האחרונות עושה פאנים באופן תדיר אחת לשבוע ועל כן השיער נוטה להישבר, לרוב לא זוהר ומלא ברק ולעיתים גם מנופח וחסר צורה.
לאחרונה הסתפרתי על מנת להוריד את הקצוות השבורים ולהעניק לו נפח ומראה מחודש.

אני תמיד אבל תמיד משתמשת במוצרי טיפוח לשיער מהטובים שקיימים ועל כן תמיד שמחה להכיר עוד ועוד, כל דבר שיגרום לו להראות מצויין, כי הרי כולנו יודעות שהשיער הוא חלק מכרטיס הביקור שלנו.

לאחרונה קיבלתי להתנסות את סדרת המוצרים החדשה מבית שוורצקופף- שמפו לשיער  ואקסטרים סרום.

חייבת להודות כי לאחר שימוש שבועי במוצרים השיער רך כמשי (ולא רק כקלישאה), מבריק וזוהר (דבר שמאוד היה חסר לי) ומלא נפח, עוד דבר חשובבב מלא בניחוח נעים במיוחד.


הסדרה מכילה טכנולוגיה מהפכנית – סרום-אמינו-פרוטאין. קומפלקס סרום-אמינו-פרוטאין הנו תערובת של חלבון משקם וחומצת אמינו מחזקת ויש לו תפקיד חשוב בשיקום השיער. הפורמולה החדשה עם סרום-אמינו-פרוטאין מחליקה את שטח פני השערה ומשקמת עמוקות את סיב השערה וזאת בזכות החומרים הפעילים שחודרים עמוק דרך כל שכבות השיער עד לליבתו. סרום-אמינו-פרוטאין מעניק שיקום אינטנסיבי לתוכן סיב השערה הפגום בשבוע אחד בלבד, כאשר סיב השערה נעשה רך יותר ומוחשי יותר בגמישותו. 

הפורמולה החדשנית מכילה גם קרטין נוזלי הבונה מחדש את סיב השערה ומחדש את איכותו על- ידי שיקום אזורים פגומים מבפנים ועל פני השטח.

הסדרה החדשה כוללת 5 מוצרים: 

שמפו במרקם קרמי מקציף עם סרום אמינו פרוטאין. מחיר מומלץ לצרכן: 26.90 ₪ שקלים ל- 400 מ"ל.


מרכך עם סרום אמינו פרוטאין לסירוק מושלם, שיער רך כמשי, קופצניות משופרת וגמישות מוחשית. מחיר מומלץ לצרכן: 26.90 ₪ שקלים ל- 400 מ"ל.

קונדישינר משקם אקספרס עם סרום אמינו פרוטאין לסירוק קל באופן מיידי ולמראה שיער קליל, גמישות מוחשית ושיער רך כמשי. מחיר מומלץ לצרכן: 38.90 ₪ שקלים ל- 200 מ"ל.

אקסטרים סרום הנו בעל פורמולה במרקם קרמי אשר במגע עם הידיים נמס ומקבל מרקם קליל וחסר משקל. כך, הוא נמרח בקלות על השיער, חודר עמוק לתוך סיב השערה ומשקם אותו עמוקות. מעניק קופצניות משופרת, גמישות מוחשית ושיער רך כמשי. מחיר מומלץ לצרכן: 48.90 ₪ שקלים ל- 200 מ"ל.



מסיכה לשיקום אינטנסיבי תוך שבוע אחד בלבד, מעניקה קופצניות משופרת וגמישות מוחשית ומרקם קטיפתי לטיפוח מפנק. מחיר מומלץ לצרכן: 43 ₪ שקלים ל- 200 מ"ל.

תועלות: 
שיקום עמוק אינטנסיבי בשבוע 1 בלבד 
קופצניות משופרת וגמישות מוחשית 
שיער רך כמשי 

ניתן להשיג בחנויות הפארמים וברשתות השיווק הנבחרות בישראל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה