יום רביעי, 16 בדצמבר 2015

חברת הרבלייף משיקה: חטיף תזונה - תחליף ארוחה

חברת הרבלייף משיקה:
חטיף תזונה  - תחליף ארוחה
בטעמי פירות יער ושוקולד
למה חשוב לאכול ארוחת בוקר?


אני מניחה שאני לא צריכה לספר לכם את החשיבות שבארוחת הבוקר נכון? "ארוחת הבוקר הינה הארוחה אשר שוברת את צום הלילה. במהלך שנת הלילה מורידים הילוך כלומר שורפים פחות קלוריות והאנרגיה מגיעה ממאגרי הגוף. המאגרים הזמינים הם הפחמימות הנמצאות בשריר ובכבד בצורה של גליקוגן, אך אלו מאגרים קטנים","במידה ולא אוכלים ארוחת בוקר, מאגרים אלו נגמרים והגוף מתחיל לפרק שריר על מנת לקבל אנרגיה. לכן על מנת להעלות הילוך חזרה מבלי לפגוע בשריר חייבים לשבור את צום הלילה ולאכול ארוחת בוקר כשעה מהקימה והעדיפות היא ארוחת בוקר עשירה בחלבונים". (מיטל עזר – תזונאית קלינית וספורט, תזונאית הבית של הרבלייף). 

כאחת ש"דיאטה" היא מילה שבשגרה יכולה להעיד כי לרוב אני מוותרת על ארוחת הבוקר למרות שאני מכירה ויודעת על חשיבותה, אולם רק המחשבה של להתחיל ולהכין "ארוחה" בבוקר גורמת לי לבחילה קלה, על כן חטיפי האנרגיה יכולים להוות פתרון אידיאלי ומושלם עבורי.

חברת הרבלייף הבינה את הצורך הקיים באורח החיים המודרני, בו קשה למצוא את הפתרונות התזונתיים הנכונים בסדר היום העמוס, במיוחד כשחשים רעב בין הארוחות, משיקה בימים אלה חטיף תזונה על בסיס חלבונים, בטעמי פירות יער ושוקולד. חטיפי החלבון של הרבלייף, מהווים פתרון קל ונוח לארוחת בוקר מאוזנת, ללא צורך בבזבוז מן והכנות מיוחדות.

אריזת החטיפים מכילה 7 יחידות. בחטיף קיימים כל הערכיים התזונתיים, הוא טעים ומזין ונועד לארוחת ביניים מושלמת. החטיף מכיל בין היתר: חלבון, סיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרליים. 
ישנם חטיפים על בסיס חלבונים עם פתיתי שוקולד - מתוקים וטעימים, וחטיפים על בסיס חלבונים עם פירות יער שלדעתי מצויינים והטעם הנבחר.




מחיר מומלץ לצרכן: 92.38 ₪ לקופסא עם 7 יחידות.

כמות הקלוריות במנה: 207

כמות החלבון במנה: 13.2

ניתן להשיג בטלפון: 03-9431155  


בדוא"ל: israeldr@herbalife.com  באתר החברה: http://herbalife.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה