יום רביעי, 16 בדצמבר 2015

חגיגות הכריסמס בנצרת

שנים שאני מתכננת לנסוע ולבקר בעיר נצרת בחגיגות שמתקיימות בעיר לקראת הקריסמס אולם שנים לא מצליחה להוציא לפועל את הרעיון, השנה יצאתי ליום טיול מפנק וכיפי בחברה טובה ועם המון כיף, צבעים וטעמים.

בצהריי היום יצאנו לדרך , כמעט שעתיים נסיעה והגענו לנצרת, לרגע התבלבלתי וחשבתי כי הגעתי לחו"ל, כל הרחובות נצבעו בצבעי אדום , ירוק ולבן, עצי אשוח בכל מקום והמון אורות- כיף אמיתי.

התחלנו את הטיול שלנו בחלבה נצרת- מפעל הקיים כבר כ-4 עשורים.
במפעל מייצרים סוגים שונים של חלבות: שערות חלבה, חלבה ממולאת, חלבה מופחתת סוכר ועוד.
טחינה, סוכריות, חטיפים, רחת לקום ועוד.

הצטיידנו בחלבות, טחינה וממתקים והמשכנו את הסיור.

משם המשכנו לסיורים ב-2 כניסיות, למדנו מעט אודותן והתפעלנו מיופיין.

מהכנסייה פנינו לסמטאות העיר העתיקה, הסתובבנו בין הבתים העתיקים, בסמטאות העיר ישנן גסט האוסים עתיקים וחדשים המשמשים כיום לאירוח בצימר בוטיק.

משם המשכנו לסמטאות השוק שלצערי היה סגור (בימי רביעי אחר הצהריים השוק סגור), אך ניתן היה למצוא מעט דוכנים אשר ניתן למצוא בהם את מוצרי החג.

לאחר כל היום המהנה הזה המשכנו בנסיעה קצרה לדובדבן שבקצפת - למתחם ה-  BIG FASHION נצרת, קניון שכמו בבירות מובילות באירופה, חוגג כריסטמס אמיתי. המקום כולו מעוטר בעצי אשוח, קישוטי כריסטמס מוארים, כדור שלג ענק ודוכנים שמציעים מתנות לחג.

גם חנויות ורשתות הקניון, בדיוק כמו באירופה, מקשטים את חלונות הראווה שלהם לקראת החג עם פתיתי שלג, עצי אשוח, איילים ונצנצים שמושכים את תשומת הלב לחלון גם ממרחקים, כאשר בקניון מתקיימת תחרות חלון הראווה היפה ביותר עם פרס מפנק לצוות החנות שחלון הראווה שלה יהיה המקושט והחגיגי ביותר.

בית עץ מסורתי של סנטה קלאוס מקושט ומואר נבנה בקניון ומשמש כחנות פופ אפ לכריסטמס עם מבחר של מוצרים, מתנות, קישוטים ומזכרות לחג. גם סנטה קלאוס עצמו מטייל בקניון, מוביל תהלוכות, מחלק מתנות לילדים, רוקד וחוגג איתם עם שירי החג.

בנוסף, תוקם תפאורה מרהיבה המדמה את אווירת החג בבית על כל מאפייניה: אח ענק מעץ, שטיח צמר חמים, כסא נדנדה מעץ, עץ אשוח מקושט ומואר ומתנות מפוזרות מתחתיו ועוד.

עוד יתקיים בקניון יריד דוכנים חגיגי אשר יציע מגוון של אקססוריז מיוחדים לחג: קישוטים אותנטיים, כובעי סנטה, מאכלים מיוחדים, תבלינים ועוד.

האווירה הבינלאומית המאפיינת את קניון BIG FASHION נצרת במהלך הכריסטמס הינה חלק בלתי נפרד מהחגיגות המתקיימות בעיר נצרת, כאשר הקניון מציע למבקריו את חווית הכריסטמס בדיוק כפי שהיא באה לידי ביטוי ברחבי העולם.

קניון BIG FASHION נצרת מקבוצת ביג מרכזי קניות הינו מתחם לייף סטייל חדש וראשון מסוגו בישראל המאופיין בתמהיל חנויות מגוון ממיטב המותגים הבינלאומיים בדגש על אופנה, קוסמטיקה, תכשיטים ובתי קפה. המתחם בנוי כשדרת רחובות פתוחים עם אלמנטים המותאמים לסביבה ולנוף המקומי, ההופכים את המרכז למתחם ייחודי באווירה בינלאומית ומעניקים תחושה של חווית קניה ברחוב עירוני המאופיין ברמה גבוהה של עיצוב.

כמו כן, עמוד הפייסבוק של קניון BIG FASHION נצרת מעדכן בקלות ובמהירות בכל הבשורות החמות ביותר מהקניון- המבצעים וההטבות שמציעות החנויות והרשתות בקניון, המותגים, הטרנדים האופנתיים, קולקציות חדשות, פעילויות ואירועים שונים שמתקיימים בקניון לרגל הכריסטמס.

חגיגות הכריסטמס יחלו בקניון BIG FASHION נצרת החל מתאריך ה- 10 בנובמבר.

עייפנו עד מאוד מהיום הסוער והמהנה שלנו, אך רגע לפני היציאה חזרה למרכז ישבנו לסעוד בקפה קפה השוכן במתחם הביג.
תשכחו מכל מה שאתם מכירים מאחר ובסניף זה תמצאו מטעמים נפלאים ,  טעימים ואותנטים במיוחד.
את הסניף מנהלת לונה המקסימה ביד רמה, צוות המלצרים אדיב מאוד, בעל תודעת שירות גבוהה, הכל נקי ומצוחצח (גם השירותים) והאוכל? נפלא, הכל כל כך טעים.

חלק מהסעודה דגמנו ממטעמי החג כגון : ההודו הממולא וחלק מן המטעמים אלו היו המטעמים האותנטיים לעדה כגון: עלי גפן, חומוס, סלטים ועוד..

קינחנו בסדנה להכנת כנאפה:

היה יום מלא חוויות, צבעים, ניחוחות וטעמים, כל כך נהנתי , מהיום את חגיגות הקריסמס עושים בנצרת.