יום שבת, 5 בדצמבר 2015

לבילוי מושלם- בר המשבצת

בסופ"ש לפני כשבועיים יצאנו אני ובעלי לחופשה זוגית נטולת ילדים למלון פורט אנד בלו השוכן בתל אביב, בערב שישי חיפשנו מקום בילוי כיפי ומהנה הכולל אווירה נעימה, נשנושים קלילים וטעימים ושתייה טובה, היתרון המשמעותי היה שלא צריך לנהוג, המלון ממוקם בנקודה מרכזית בתל אביב כך ש...

בחיפושנו אחר ה"מקום" הגענו לבר המשבצת- בר שכונתי (וכמובן לא רק) המציע את כל מה שחיפשנו. במקום ישנו חלל חיצוני שקיים על המדרכה הסמוכה וחלל פנימי עם בר, אווירה אותנטית ועיצוב מקסים- ישן וחדש (אל תתנו לתמונות מעטה לבלבל אתכם, הגענו בשעה יחסית מוקדמת (21.00) אם כי עד מהרה המקום התמלא עד 0 מקום).






התחלנו להתחמם עם קוקטיילים נפלאים- כל הקוקטיילים התבררו כמוצלחים ביותר:
סאפי והג'ין- גיין, מלפפון, סאוור, מידורי וטוניק לאווירה.
עומרי קרנבל - וודקה, תפוזים, נענע, לימון ואושר עילאי.
מתוק כשמיכלי- את המתוק צוות הבר בוחר לנו נותר לבחור את סוג האלכוהול: רום, גיין או וודקה, אני בחרתי בוודקה , בחירה שהתבררה כמוצלחת ביותר.




עד מהרה גם התאבון נפתח והזמנו מספר נשנושים מפנקים, המנות איכותיות כולן, טעימות להפליא ועשירות מאוד. 

ארטישוק איטלקי על קרם ריקוטה עם סלסת עגבניות - מנה נפלאה, פשוטה ולא יומרנית אם כי טעימה להפליא:


רוסטביף איז דה קינג- רוסטביף קצבים, ביצת עין, מלפפון חמוץ ביתי, ריבת בצל ורוטב הבית - אוי, עונג מושלם, מצד אחד נתחי הרוסטביף האיכותיים אשר מוגשים בשפע בכריך ומצד שני ביצת העין הנשפכת עם מבחר הרטבים יוצרים עונג מושלם בכל ביס:


קערת שיכורים-  טבעות בצל אמיתיות, ציפס בטטה, ציפס תפוחי אדמה ונקניקיות פרנק - מנה שמככבת על שולחנות הסועדים, מנה גדולה ועשירה מאוד, נשנוש נפלא לצד האלכוהול, אנחנו מאוד אהבנו:


מעבר לאוכל האיכותי והאלכוהול המשובח במקום ישנה אווירה נעימה עם מוזיקת רקע תוססת, צוות המלצרים אדיב מאוד, עובר בין הסועדים לאורך כל הערב, דואג לכל מחסור, מקפיץ צייסרים והכי חשוב החיוך לא נמחק מפניהם, השירות המסור והחברי בהחלט גורם לבליינים לחזור שוב ושוב.

אין לי כלל ספק כי לכאן אנו עוד נחזור רבות.


דוד המלך 1, תל אביב-יפו
‏055-6609167‏
שעות פתיחה- שני-יום א': 
‏18:00‏ - ‏04:00‏

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה