יום שבת, 5 בדצמבר 2015

באבוקי- מהיום אף ילד לא יתבלבל


באבוקי הוא מוצר חדשני, ייחודי, נעים, גמיש, רך למגע וחשוב מכל - יפה. זהו חבק דמוי צמיד שעשוי מסיליקון, המיועד לסימון בקבוק עם תמונה ושם הילד - ומבטיח לכם שקט נפשי!



כולנו מכירים את הבעיה שיש לנו עם הבקבוקים אשר נשלחים לגן, לרוב אנו כותבים על הבקבוק את שם הילד ועד מהרה השם נמחק , הילד מתבלבל וייתכן כי ישתה מבקבוק של ילד אחר, גם מדבקות הסימון כבר לא ממש יעילות היות והן די מהר נופלות להן.

כהורים, לא פעם אנו מחפשים מוצרים אשר יהפכו את החיים שלנו לקלים יותר ואת החיים של ילדינו לנעימים, במיוחד כשזה קשור לבטיחותם של הקטנטנים. נכון להיום, המון הורים עושים שימוש בבקבוקים על בסיס יומיומי ואף שולחים את הילדים עם בקבוק אישי אל הגן. לא פעם קורה שילדים קטנים מתפתים לשתות מבקבוקים של ילדים אחרים (ולעיתים אף פשוט מבלבול) וכך הם נחשפים לזיהומים ומחלות. 

בעזרת בקבוק עם תמונה, תוכלו למנוע טעויות שכאלו ולוודא כי ילדיכם יישתו הרבה מים ללא דאגות בריאותיות מיותרות. 
בעזרת בקבוק עם תמונה, תוכלו להפוך את חייכם לפשוטים יותר, ואת חייהם של הקטנטנים שלכם להרבה יותר חווייתיים, נוחים ונעימים.

בדיוק לשם כך נועד הבאבוקי - חבק סיליקון יפה עם תמונת הילד, בולט מאוד ובכך הילד וחבריו בהחלט לא יתבלבלו.

לבאבוקי ישנם יתרונות רבים : 

  • החבק מעוצב בצורת צמיד כאשר כל שעליכם לעשות הוא להלביש אותו על הבקבוק בקלות וביעילות
  • החבקים מתאימים לכל סוגי כוסות השתייה ובקבוקי התינוק והילדים (ואף למגוון רחב של בקבוקי ספורט למבוגרים)
  • החבק ניתן לשימוש חוזר ורב פעמי ומותאם אישית לצרכיהן של אימהות, גננות ובעיקר – לקטנטנים שלנו
  • באבוקי מיוצר מסיליקון איכותי (ללא ביספינול A), בעל אריכות ימים, עמיד במים, בחום וקור והכי חשוב – ניתן לנקות אותו במדיח כלים ולשמור אותו במקרר (ללא הקפסולה של התמונה).
  • ניתן להעביר את החבק מבקבוק לבקבוק בפשטות ובמהירות
  • מחקרים מראים שתינוקות מתחילים לזהות את עצמם כבר מגיל 6 חודשים - בעזרת שימוש בבאבוקי יהיה לילדיכם בקבוק עם תמונה אשר יסייע לו לפתח את העצמאות שלו כשהוא מאתר את הבקבוק שלו ללא בעיה.
  • באבוקי מגיע לבחירתכם ב - 3 צבעים מטריפים - כחול, ורוד ואדום!

איך החבק של הילד שלכם ייראה? הכנסו לאתר ו/או לדף הפייסבוק , עצבו את הבאבוקי שלכם כבר עכשיו וגלו תוך שניות.
העלו תמונה של הילד ממש כעת ותוכלו להתרשם מהמוצר הסופי. 
עם העלאת התמונה, מתקבלת הדמיה ממוחשבת של בקבוק עם תמונה ובה הילד שלכם. באמצעות ההדמיה הממוחשבת נוכל למקם את פניו של הילד במקום המיועד לתמונה ולבחור את הצבע האהוב עליכם ביותר.




ה"באבוקי" הוא פרי פיתוחה של אם, אשר ניסתה את הפתרונות הקיימים בשוק לסימון בקבוקים, אך אף לא אחד מהם נתן לה פתרון אופטימלי. עד שיום אחד החליטה לעשות מעשה וכך הגיח לעולם הבייבי שלה - באבוקי.

באבוקי עשוי סיליקון ללא ביספינול A כאשר לעומת המוצרים האחרים לסימון בקבוקים הקיימים כיום, באבוקי כולל את תמונת הילד ועמיד לאורך זמן רב. לבאבוקי מקום המיועד להכנסת קפסולה עם תמונה, ומותאם לילדים בכל הגילאים – כולל תינוקות, שיוכלו מהיום הראשון לשימוש לזהות את עצמם ואת הבקבוק שלהם באופן וודאי, מה שיאפשר להם לגשת לבד לבקבוק בלי שיגישו להם, להיות יותר עצמאים ובעיקר – ליהנות ולשתות הרבה מים .בנוסף בזכות העיצוב הצבעוני, המוצר יעזור להם ללמוד צבעים ושמות בקלות ובמהירות ומה גם שהוא המתנה המושלמת עבור האחיין, הנכד או הילד שלכם!


בקבוק עם תמונה המוצבת בתוך חבק מיוחד, אשר ניתן להעביר אותו בכל שלב בעתיד גם לבקבוקים אחרים, מהווה אלטרנטיבה מצוינת לסימון בקבוקים שבעצם משאירה את כל הפתרונות המסורתיים מאחור. מה גם שהמוצר הוא רב פעמי וילך עם הילד בכל שנות ההתפתחות שלו היות וניתן להחליף את התמונה כשהילד מתבגר. כמו כן, באבוקי הוא מדגם רשום ויש לסיליקון FDA מותאם למגע עם מזון ולכן נחשב לבטיחותי!

חבק עם תמונה 39.90 ₪
בהזמנת 3 רק 33.30 ₪ ליחידה



,








,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה