יום שלישי, 29 בדצמבר 2015

פיצה דון פרדו- קניון סירקין


כל יום בשעה 18.00 זה שוב קורה, כל יום מתחילה מחדש לחשוב, מה מכינים היום לארוחת הערב? לעיתים השגרה די עמוסה ואין לי כוח ו/או חשק להפתיע כי כריך עם חביתה כבר לא ממש מספק את החבר'ה שלי על כן כשאני רוצה לפנק אותם אני מזמינה פיצה הביתה או לחילופין קופצת לקניון סירקין הקרוב לביתי .

אמש אספנו את הנסיך בן התשע וחצי מאימון הכדורגל שלו (לאחר האימון הוא רעב בטירוף וממש צריכה להשקיע כי אחרת הוא פשוט אוכל את כל מה שבא ליד) ויצאנו עם כל החבר'ה כאמור לקניון סירקין מרחק 4 דקות מהבית, עלינו לקומת האוכל ולא היינו צריכים לחשוב הרבה, מיד נפלה ההכרעה, אוכלים פיצה דון פרדו.



מי שתושב פתח תקווה יודע כי פיצה דון פרדו הינה שם דבר בעיר, את הסניף הראשון פתח ניר גלאם כבר בשנת 1998 ומאז הפך לאימפריה,לדעתי אין תושב אחד בעיר שלא טעם לפחות בסניף אחד את הפיצה הנפלאה.

לרשת 4 סניפים: המיתולוגית שוכנת בעיר, סניף נוסף בקניין סירקין ומנוהל תחת הזיכיון של בן אבו , בקריית אונו ובהרצליה (אגלה לכם סוד בקרוב הרשת תפתח עוד שני סניפים נוספים בכפר סבא ובראשון לציון- התכוננו).




אז נחזור לאמש, הגענו לסניף כאמור בקניון סירקין, הסניף גדול ומרווח, יש היצע רחב של פיצות, לחם שום, סלטים, טוסטים, שתיה , ברד וגלידות.



יש צוות רחב של עובדים כך שזמן ההמתנה שואף לאפס, שירות ברמה גבוהה , הסניף נקי ומתוקתק (גם בסביבתו למרות שמדובר בקניון).

לילדים הזמנו מגש פיצה עם זיתים ירוקים שנזלל בהנאה מרובה, חשוב לצין כי חומרי הגלם ברמה גבוהה:


ולנו המבוגרים חצי משפחתית פיצה בלקנית- פיצה משפחתית עם חצילים מטוגנים וגבינה בולגרית ומחצית פיצה חגיגה יוונית- פיצה משפחתית עם כדורי מוצרלה, עגבניות שרי וזיתי קלמטה- שתיהן היו ברמה גבוהה מאוד וממש טעימות, שילוב הטעמים יצרו פיצה טעימה במיוחד:


יש המון מבצעים שווים:





עבורינו זו הפיצה השכונתית שאנו מאוד נהנים לסעוד בה, אתם עוד פה? לכו, תסעדו, הנאה מרובה מובטחת לכם!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה