יום שבת, 26 בדצמבר 2015

מהמטבח של יאנה ומוטי

מי שמכיר אותי יודע שאני מאוד אוהבת לבשל ויכולה לבלות שעות מרובות במטבח  אולם לצערי לאחרונה אני ממש לא בקו הבריאות ומבשלת פחות ופחות, אל דאגה , בני הבית לא רעבים אך עדיין רוב הבישולים הם בגדר המאסט ולא הפתעות קולינריות שונות.

מאחר והשבוע שעבר היה לא פשוט במיוחד החלטתי להתפנק ולפנק את בני הבית עם המטעמים של יאנה ומוטי.

ליאנה ומוטי הייתה מסעדה בתל אביב ובשל התקופה הלא פשוטה שעברו (בעיקר במסגרת מלחמת צוק איתן) החליטו לסגור אותה ולהתחיל למכור אוכל ביתי מהבית, הם חברו לאתר יאמי ומשם הדרך סוגה בשושנים.

על המטבח של מוטי: בישול הוא אהבת חיי, (אחרי יאנה) האישה שאיתי. כבן למשפחה מסורתית מגיל צעיר הסתובבתי בין הסירים של אימא. בבגרותי המשכתי במסעות קולינריים בעולם ובהשראתם הוספתי טעמים למתכונים של אימא. מזמינים אתכם לחוות את השילוב בין המטבח המזרח-אירופאי לבוכרי על טעמיו וניחוחותיו הקסומים.

אז שיטוט קצר בתפריט הוליד ארוחה טעימה במיוחד:


מרק עוף עם כיסוני בשר- מרק עוף עם כיסונים קטנים (קרפלך) במילוי בשר בקר תוצרת בית, גרגרי חומוס שלמים בעיטור שמיר- מרק נהדר וטעים בתיבול עדין, שילוב הכיסונים נפלא, הם ממש נמסים בפה:



אושפלו עם בקר- תבשיל פיקנטי בסגנון בוכרי עם קוביות גדולות של בשר עוף/בקר, אורז עגול, גזר ותבלינים מיוחדים- גם הקטנים וגם הגדולים מאוד אהבו את התבשיל הנהדר:


באחש (אושפלו ירוק) אותנטי- תבשיל עדין בסגנון בוכרי עם קוביות קטנות של בשר עוף/בקר, כבד עוף, אורז עגול, כוסברה- את המנה הזאת קצת פחות אהבתי מאחר ואני לא אוהבת כוסברה וכאן טעמה דומיננטי מאוד:


תבשיל ירקות עשיר- קוביות ירקות גדולות מתבושלות ללא תוספת נוזלים ושמן, היוצרות רוטב סמיך וטבעי. התבשיל כולל תפוח אדמה, גזר, גמבה, פטריות, חציל, עגבניות, כרוב לבן, סלרי, (ירקות נוספים בהתאם להיצע בשוק - כרובית, ברוקולי, דלעת, קישואים) בעיטור כוסברה:



חומוס ביתי - חומוס ביתי עם גרגירי חומוס שלמים ורוטב עגבניות פיקנטי בעיטור פטרוזיליה וזעתר- מושלם, חומוס חלק, טעים , מתובל היטב- אין להשוות בינו לבין החומוס התעשייתי:



לחם בית אותנטי- טרי, פריך והכי טעים שיש! ישר ללב השולחן- הלחם התחסל לו עוד הרבה לפני ארוחת הערב ביחד עם קופסת חומוס ביתי- פריך, חמים וטעיםםםםםםם:


האוכל ביתי, מגיע בקופסאות שניתן לחמם במיקרו (מלבד החומוס שהוא חד פעמי כמובן), אסתטי מאוד, על כל מנה ישנה מדבקה ובה ישנו פירוט על סוג המנה, תאריך ושם המטבח.

אם גם אתם רוצים להתפנק (ולא רק בסופי שבוע, בהחלט כדאי להתפנק גם בשאר ימי השבוע שלא תמיד בא לנו לבשל) הזמינו עוד היום, הנאה מרובה מובטחת לכם.

ישנו דיל משפחתי מצויין המתאים ל-4 סועדים ובמחיר של 199 ש"ח בלבד וכולל:

1.5 ליטר אושפלאו עם בשר בקר, אורז עגול, גזר ותבלינים מיוחדים

8 קציצות הודו עם תפו"א מבושל עם שמיר ושמן זית

1 ליטר סלט כרוב לבן ומלפפונים בתיבול עדין עם שמיר

1/2 ליטר סלט חצילים ברוטב עגבניות טריות, שום וכוסברה

לחם בוכרי עגול.


ישנה אפשרות להגיע עצמאית לאסוף את האוכל מחולון (מינימום הזמנה 100 ש"ח) ו/או להזמין משלוח המגיע עד הבית (מינימום הזמנה 300 ש"ח) בימי א'-ו', בין השעות 12:00-20.00.

טלפון: 072-3340151 ניתן לשלוח SMS 

מייל: yanamoti@yummi.co.il



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה