יום שבת, 5 בדצמבר 2015

ברטיביף- לאוהבי הסנדוויצים

אחד הדברים שהקרניבור שלי מאוד אוהב זה סנדוויץ עשיר בטעמים וניחוחות, רצוי שיכיל מבחר בשרים מיושנים ומעושנים , רטבים מיוחדים וירקות- בדיוק בשל כך הפתעתי אותו ונסענו למתחם G השוכן בכפר סבא למסעדת הברטיביף.

ברטיביף הוא סנדוויץ' בר בשרי בכפר סבא. במקום תוכלו ליהנות מכריכי עוף ובקר מיושנים ומעושנים. כולם מושרים בתערובות סודיות, בשילוב הרטבים המפורסמים היישר מארה"ב.



את הברטיביף הקים ברטי אשר טעם את הכריכים הנפלאים הללו בניו יורק והחליט להגשים את מה שאחרים רק פנטזו עליו במשך שנים, הביא לארץ את המתכון, את הטעם והאווירה.
אסף וקיבץ קבוצה של שפים מובילים ויחדיו הם גיבשו תפריט המשלב טעמים ייחודיים המתאימים לחיך הישראלי ויצרו ארוחה נפלאה ואיכותית במיוחד.

כאן תמצאו בכריכים בשר איכותי ביותר מנתח בשר שלם, מיישנים ומעשנים אותו בטכניקה מיוחדת במשך שבוע בתערובת סודית של עשבי תיבול ותבלינים ולבסוף צולים בצלייה ייחודית מעל 24 שעות בתנורים מיוחדים שיובאו מארה"ב.

התחלנו את הארוחה עם פלטת מטוגנים שכוללת: קוביות הום פרייז, טבעות בצל, כנפי עוף מעושנות עם רוטב הבית ורצועות פילה- הכל חם , טרי וטעים במיוחד:



בכריכים ישנה אופציית בחירה בין 100 גרם, 200 גרם ו-300 גרם.

אני בחרתי לאכול טורטייה עם 200 גרם נתחי קורנביף קצוצים הצלויים בתערובת בצל, כרוב סגול ותבלינים, על מיונז חרדל, איולי ברביקיו מעושן, חסה, גזר ומלפפון חמוץ- מעולה, מרוב שהטורטייה הייתה מפוצצת בבשר בקושי הצלחתי לסיים חצי מנה, נתחי הקורנביף טעימים כל כך ממש תענוג:


הקרניבור שלי בחר בכריך מנהטן - לחמניה עם 300 גרם נתחי קורנביף צלויים על איולי קייג'ין, עם שום קונפי, חסה, בצל, מלפפון חמוץ וטרי וזיגוג מיונז פסטו ודבש- מעולה, מעולה,כל קרניבור אמיתי יהיה מאושר כאן:


המנות עשירות מאוד, טעימות וטריות, המקום מאוד נקי, המטבח מצוי לעיני כל ובהחלט רואים איך הניקיון הינו מנת חלקו של המקום, כנ"ל לגבי השירותים.
השירות מהיר, אדיב וחייכני מאוד.

אנחנו עוד נחזור ואתם עוד כאן?

ויצמן 207, מתחם G.
09-866-6225

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה