יום שישי, 25 בדצמבר 2015

פיצה מחוזקת של דומינוס

מי שמכיר אותי יודע שאני אוהבת לבלות במטבחי ולהפתיע בכל פעם מחדש, אולם לעיתים העייפות משתלטת עלי ואני מבצעת הזמנה של אוכל מוכן (אל דאגה זה לא קורה הרבה), אז אחד אוהב סושי, השני אוהב שוארמה אך כאשר אני רוצה להזמין משהו שמתאים לכולנו זאת צריכה להיות כמובן פיצה.

לאחרונה דומינוס השיקה פיצה חדשה - פיצה מחוזקת- פיצה עם בצק מתובל בעגבניות מיובשות הנעשה בעבודת יד ומוצעת עם תוספת לבחירה במתנה ועם אקסטרה גבינה 100% מוצרלה עד הקצה.

מה אומר ומה אגיד? האמת הופתעתי, שילוב טעמים נפלא, הפיצה דקיקה וטעימה כל כך (תזמינו 2 מגשים בו זמנית כי מגש אחד יעלם תוך שניות מספר).

אחרי המהפכה שחוללה דומינו'ס עם הפיצה עד הקצה והביקורת המשבחות על סדרת המוגזמות והתוספות שעליהן, דומינו'ס פיצה החליטה לשלב בין השניים ולחזק בטוויסט נוסף לחורף הקרוב. קבלו את הלהיט החדש של החורף – דומינו'ס "מחוזקת". הפיצה החדשה מעניקה טוויסט לפיצות המוכרות והאהובות של דומינו'ס פיצה עם בצק מתובל בעגבניות מיובשות הנעשה בעבודת יד וניתן להזמין אותו יחד עם כל סוגי הפיצות והתוספות שבתפריט. דומינו'ס "מחוזקת" מציעה ללקוחות הרשת חיזוק משולש: גם פיצה דקה דקה דקה עם בצק עגבניות ייחודי, תוספת במתנה וגם תוספת של אקסטרה רוטב ואקסטרה גבינת מוצרלה ההולכת עד הקצה ללא עלות נוספת.


הבצק האדמדם החדש של דומינו'ס מכיל עגבניות מיובשות ועליו ניתן להזמין את כל מגוון התוספות שבתפריט. 

דומינו'ס "מחוזקת" מציעה חיזוק משולש: גם בצק מתובל בעגבניות מיובשות המעניק טעם עשיר וארומטי לפיצה, תוספת מתנה לבחירה וגם אקסטרה גבינה 100% מוצרלה על כל הפיצה. כשכל זה מגיע... עד הקצה!

למשך תקופת ההשקה בלבד: משפחתית מחוזקת + תוספת ב 55 ₪ בלבד בקניית 2 משפחתיות ובנוסף מקבלים גם בקבוק שתייה במתנה! המבצע תקף עד 31.1.16




כפי שציינתי מעלה בצק הפיצה דק וכל כך טעים, שילוב העגבניות המיובשות יוצרים ארומה מדהימה, הבצק דק לכל אורכו (לאוהבי קצוות הפיצה הקשות - זאת לא הפיצה המתאימה) אולם לדעתי זה פשוט מושלם.






נזללו עד תום 2 מגשים בלי שנשים לב, אין לי ספק כי זאת הולכת להיות ה"פיצה" המשפחתית שלנו- בהחלט להיט מדהים!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה