יום שבת, 26 בדצמבר 2015

המתכון לשניצל המושלם והפעם עם הפתעה איך לשמור עליו לאורך זמן

המ
אני לא יודעת איך זה אצלכם בבית אבל מבחינת הילדים שלי (נו טוב, גם בעלי) אני יכולה להכין כל יום , כל השבוע רק שניצלים, הם פשוט מכורים.
ימי שישי אני מבשלת המון המון אוכל אולם החבר'ה כאן לא מוותרים, שניצל בתוך לחמניה ביתית (שאני מכינה) וסלטים, לא משהו אחר!!! בשום אופן לא!!!
אה, כן, שכחתי, אם החבר'ה כאן מזמינים חברים ולא משנה באיזה יום ובאיזו שעה יש הזמנה רגילה, אין ויתורים, אין הקלות- שניצל!! החברים של הילדים שלי מתים על השניצלים שלי, לא אחת התקשרה אלי אמא של חבר וביקשה את המתכון, אני נותנת בשמחה, מה שיכול לגרום נחת וכיף לילדים באהבה גדולה, רוצים גם אתם? בבקשה:


המצרכים:


1 ק"ג (לפחות) שניצלים פרוסים דק (לא דפוקים, אני חותכת כל שניצל לשתיים ואז הוא דק וטעים)

אם אתם רוצים עוד יותר להשקיע תעשו עם פילה
2 ביצים
2 שיני שום כתושות
1 כף חרדל (ואם יש דיזון עוד יותר טוב)
1 כף אבקת מרק עוף
1 כפית פפריקה מתוקה
מעט מלח
מעט שמן

לערבב היטב את כל המרכיבים ביחד עם השניצלים (שימו לב! לא לטבול את השניצלים בבלילה אלא לערבב את הבלילה ביחד עם השניצלים בעזרת מזלג).

לטבול בפירורי לחם ולטגן בשמן חצי עמוק.




נשארו לכם שניצלים? אל דאגה, הכניסו לתוך שקית סנדוויצ'ון XL עם ידיות לקשירה של ניקול שזכתה במוצר השנה 2015 ושמרו במקפיא- רוצים לאכול? אין בעיה, 10 דקות חימום קל בתנור ויש לכם שניצל חם, טרי וטעים כאילו הכנתם עכשיו. 



מדובר בשקיות מזון גדולות במיוחד בעלות ידיות לקשירה, המאפשרות נוחות נשיאה לכל מקום - בבית, בביה"ס, בגינה, בתיק ועוד. כמו כן, שקיות המזון מתאימות לכריכים, לחמניות וכל סוגי המזון שאינם מתאימים לשקית בגודל סטנדרטי.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה