יום שבת, 26 בדצמבר 2015

גומבה- חגיגה איטלקית בראשון לציון

אוהבים אוכל איטלקי? גם אנחנו  מאוד אוהבים ואגלה לכם סוד, אני יכולה לחיות על אוכל איטלקי במשך כל השבוע - 3 ארוחות ביום.

על מסעדת גומבה שמעתי רבות, יש גם סניף בעירי אולם עד היום ללא סיבה טרם מצאנו זמן להגיע למסעדה.

השבוע ביקרנו שוב בראשון לציון והפעם החלטנו לשלב ביקור גם בגומבה, למי שלא מכיר גומבה זוהי מסעדה איטלקית איכותית בהגשה עצמית המציעה מבחר מנות פסטה טריות, פיצות עם קראסט פריך, סלטים רעננים - לאכול בגומבה זו חוויה איטלקית אותנטית עם חומרי גלם המיובאים במיוחד מאיטליה וברמה גבוהה, טכניקות הבישול הינן הטכניקות המסורתיות מאיטליה.

גומבה הוא בחור אמריקאי ממוצא איטלקי, שאוהב את החיים, ובמיוחד אוהב לאכול. הוא נהנה לבשל, הוא יודע להסתער על מנת ספגטי עם כדורי בשר ברוטב עגבניות, וכשמדובר בפיצה אל תדברו איתו במשולשים. הוא אוכל את כל המגש.

מלבד המנות המצויינות ניתן לרכוש במעדניה ממבחר התוצרת המקומית: המעדניה מציעה מגוון מטעמים מן המטבח האיטלקי על גווניו השונים: מעמק הפו שבצפון ועד סרדיניה בדרום, המוצרים שמהם תוכלו ליהנות יסייעו לכם להכין בבית אוכל איטלקי אמיתי, וחלקם מהווים מעדנים בפני עצמם, לפתוח, לטעום וללקק את האצבעות.




המסעדה גדולה ומרווחת , מעוצבת בטוב טעם- אנחנו ממש אהבנו.



בשולחנות בסמיכות אלינו מצאנו משפחות שהגיעו לאכול ארוחת ערב, לצד זוגות שהגיעו לחלוק מנת פסטה איכותית, חברות שהגיעו להתקשקש עם משקה אלכוהולי איכותי לצד מאפה ו/או אפילו פגישת עסקים על כוס קפה וקינוח מרענן.

כל האוכל נעשה במטבח הפתוח לעיני הסועדים:



בעת ההזמנה כל סועד מקבל שלט קטן וברגע שהמנה תהיה מוכנה השלט יזמזם ונוכל לגשת לבר ו/או למסעדה לקבל את המנות והשתיה שהזמנו:


התחלנו עם פוקצה בשמן זית, מלח גס וסלסת עגבניות- הפוקצה טרייה , קריספית וכל כך טעימה, בהחלט פתיחה מרשימה:


למנה זו צירפנו את הקפרזה שאנחנו כל כך אוהבים - עגבניות, מוצרלה, בזיליקום ושמן זית- מנה קלילה, פרשית וכל כך טעימה, בכל מסעדה איטלקית אנחנו פותחים במנה זו וגם פה הופתענו לטובה מחומרי הגלם האיכותיים:


סלט ארטישוק ופרמזן- חסה, רוטב קיסר, ארטישוק צרוב, עגבניות שרי, זיתי קלמטה, עגבנות מיובשות, גזר ופרמזן, מוגש עם רצועות לחם הבית- חלום!! הסלט כל כך טעים, מרענן ומלא בטעמים, השתדלו לקחת ביס עם כל חומרי הגלם ותרגישו חגיגה מתפוצצת בחיך, הוכתר כסלט הכי  טעים שאכלתי עד היום:


פיצה 4 גבינות- רוטב פסטו, מוצרלה, פטה, ריקוטה ופרמזן- אני דווקא מאוד מתחברת לפיצות השונות, לא עם רוטב העגבניות הסטנדרטי אלא עם הפתעות , כאן קיבלנו פיצה עם מבחר גבינות איכותיות היוצרות ביחד שילוב מעניין לצד רוטב הפסטו העשיר בטעמו, פיצה קריספית וקרנצית, כל כך טעימה.


רביולי בטטה עם רוטב שמנת- הרביולי נפלא, טרי וטעים, הרוטב עדין כל כך שלא משתלט על טעם המנה, להנאה מושלמת טבלו את הפוקצה ברוטב והתמוגגו:


את המנות ליוו 2 מקוקטיילים הביתיים:
גומבה קוקטייל- למברוסקו ואפרול- מתקתק ועדין.
קוקטייל לימון- לימון ונענע עם ג'ין- מעקצץ ואיכותי.


קינחנו במיני שוקולד חמה- עוגת שוקולד חמה עם קצפת ובלוברי גבינה- מוס גבינה פירורים ותותים- קינוחים קלילים ומפנקים:


אנחנו ממש אהבנו ואין ספק כי לכאן נחזור עוד רבות לבילוי זוגי ו/או משפחתי, המחירים מאוד נוחים (לדעתי בעיקר בשל העובדה שהכל כאן בשירות עצמי), האווירה נעימה והאוכל כל כך טעים, ממליצה בחום!!!


לזרוב 23, ראשון לציון, 03-7743330

שעות פתיחה:
יום א' - יום ו' 24:00 - 12:00
שבת 24:00 - 11:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה