יום ראשון, 12 ביוני 2016

גבינות איכותיות אוכלים כל השנה- 3 מחלבות שאתם חייבים להכיר

באופן אישי אם תשאלו אותי מה אני מעדיפה - פלטת גבינות איכותיות עם כוס יין לבן או פלטת בשרים איכותיים אעדיף את האופציה הראשונה.

אך לשם כך אני זקוקה לגבינות איכותיות באמת, העשויות בעבודת יד עם המון אהבה וטעמים, לרגל החג יצאתי לחקור מקרוב , להכיר ולטעום,היה טעים.

המחלבה הראשונה- מחלבת מרקוביץ השוכנת במושב נחלים :


המחלבה מציעה גבינות בעבודת יד ללא מכונות מ-100% חלב כבשים מפוסטר, כל הגבינות נעשות עם המון אהבה ובמוטיב של שבעת המינים, כאן נמצא גבינות עם עלי גפן, זיתים, יין ועוד...




כשמגיעים למחלבה ניכר כי הזוג תמי ואהרון מרקוביץ אוהבים את עבודתם, מתחככים בקונים, מציעים כוס יין ואין ספור טעימות.
כל הגבינות איכותיות, טעימות להפליא ובמגוון רחב מאוד של טעמים.





במקום ישנה אפשרות לקיים סדנאות גבינה, בית קפה קטן והמון פסטורליות, ממליצה בחום.



מחלבת גלילי השוכנת ביער אבירים בגליל המערבי:




החבר'ה במחלבת גלילי מגדלים את העזים באהבה גדולה ביער אבירים לצד נחל כזיב שבגליל העליון ,נחל כזיב ידוע בחורש הטבעי העוטף אותו בו שילוב של עצי אלון, אלה, קטלב ער אציל ועוד סוגים רבים ושונים. החורש הוא המספק לחלב העיזים את הארומות הראשוניות מהן מופקים טעמיה היחודיים של הגבינה.

את מלאכת הגיבון למדו מידע אירופאי - בעיקרו צרפתי ואיטלקי ומיצרים את גבינות העיזים בשיטות מסורתיות אלה. שילוב הטעמים בגבינות הוא שילוב יחודי של טעמים מסורתיים אירופאיים והתאמה לחך הישראלי.

הגבינות מיוצרות מחלב מלא, ללא זירוז תהליכים או התערבות בתהליכי הגיבון הטבעיים. תהליך הייצור כולו מאופיין במעקב אישי אחר ההתפתחות של כל גבינה בתנאי לחות וטמפרטורה מיטביים והקפדה על תקופת הבחלה נכונה לכל גבינה וגבינה.

אנחנו הכרנו את הגבינות הנפלאות הבאות:

גבינת תום עיזים

תום הוא כינוי לחריץ גבינה בצרפתית. אנו מייצרים מחלב העיזים בחווה גבינת תום איכותית בעלת ניחוחות יער וטעמי אגוז. מרקמה של הגבינה יציב וצבעה שנהב בהיר. גבינת התום מיושנת במשך כעשרה שבועות מה שמקנה לה את טעמיה הנפלאים ואיכויותיה המיוחדות.

גבינת קממבר עיזים

​גבינת הקממברט היא גבינת עובש לבן צרפתית במרקם קרמי. הגבינה קרויה על שם הכפר קממברט שבחלב נורמנדי שבצרפת. זוהי אחת הגבינות הידועות בעולם והיא שייכת לקטגוריית גבינות העובש הלבן הבשלות.

​שהגבינה צעירה מרקמה נוקשה אך עם הבחלתה היא מתרככת וטעמיה מתחזקים. הבחלתה עורכת לפחות שלושה שבועות בעזרת עובש הפניציליום קממברט ופניציליום קנדידה.

יוגורט עיזים אפרסק פסיפלורה, מחלבת גלילי

מחלבת גלילי פיתחה לרגל חג השבועות יוגורט עם אפרסק ופסיפלורה. היוגורט בטעם עדין ובמרקם חלק ומשלבים חיידקי ביו להקלה על העיכול, ומתאימים לשתייה אחרי אימון גופני, בבוקר, בין ארוחות ואף לשילוב בתבשילים שונים. היוגורט מכיל 3% שומן.


המחלבה האחרונה הינה מחלבת הגבנייה - מחלבה קטנה ומיוחדת השוכנת לצד רפת משפתית במושב ניצני עוז:




כל הגבינות הינן גבינות בוטיק, 18% שומן וללא חומרים משמרים, הכל נעשה עם המון אהבה, כולן איכותיות וכל כך טעימות בליווי כוס יין לבן הכרנו את הגבינות הבאות:

גבינת ולנסי חלב בקר



גבינת סנט מור חלב בקר



גבינת קממבר חלב בקר



גבינת איטליקו / איטליקו בתוספת בזיליקום




אז שיהיה לכולנו חג שבועות שמח, תמשיכו להנות ואל תשכחו לרכוש גבינות רק במחלבות איכותיות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה