יום רביעי, 1 ביוני 2016

בן& ג'ריס מציגים: גביע בתוך גלידה!... Cone Sweet Cone



בן& ג'ריס מציגים: גביע בתוך גלידה!...
Cone Sweet Cone
גלידת וניל קרמל עם שבבי גביעי וופל מצופות בפאדג' והטעם נפלא! 



השמש יוקדת וכבר בשעות הבוקר המאוחרות לעיתים החום הופך להיות בלתי נסבל  ובדיוק לשם כך אני זקוקה להתרעננות קצרה .

מה יותר טוב מאשר גלידה איכותית וטעימה? לרגל הקיץ בן& ג'ריס ממשיכה לחדש ומציגים את טעם חדש ומפתיע: 'קון סוויט קון': גלידת וניל קרמל משובחת ובתוכה שבבי גביע הוופל בציפוי פאדג'. במשך שנים רבות התרגלנו לאכול את הגלידה שלנו בתוך גביע הוופל האהוב ומוכר. כעת החליטה יצרנית הגלידות העולמית לערבב בין השניים והתוצאה שילוב מושלם בין גלידת ווניל עם סווירל קרמל עשיר לשבבי וופל המעניקים לטעם קרנצ'י נפלא ומשובח.

אז מיד לאחר הגעת הגלידה לביתנו כולנו הוצאנו כפיות ויצאנו לדרך, שלא תתבלבלו, אין צורך בגביע ו/או בכוס אוכלים עם כפית ישירות מהמיכל וזה טעיםםםםםםםםםם.

לאחר מספר דקות שקטות במיוחד התחסל לו הגביע , גם הקטנים וגם הגדולים נהנו בטירוף מההפסקה הקרה והמתוקה.




Cone sweet Cone מצטרף אל שורת טעמים ארוכה של יצרנית הגלידות האהובה. בנוסף, מכינים לנו בן & ג'ריס הפתעות רבות לקראת הקיץ : אישיות חדשות; דולצ'ה דה לצ'ה, גלידת שמנת משובחת עם ריבת חלב ופאדג' (150 מ"ל), וסדרה חדשה של מנות אישיות באריזות של 100 מ"ל: קרם עוגיות, וניל, בצק עוגיות, שוקולד בראוניס, צ'אנקי מנקי.

בן אנד ג'ריס היא החברה הראשונה והיחידה בישראל שהפכה לחברת - FAIR TRADE סחר הוגן - הליך שמשמעו – הוגנות כלפי כל שרשרת הייצור, הן מבחינת שכר הוגן והן מבחינת תנאים סוציאליים נאותים לעובדים, החל מקוטפי הבננות וקני הסוכר בדרום אמריקה ועד עובדי מאפיית הבראוניס בניו יורק. הלוגו של ארגון הסחר ההוגן הבינ"ל יופיע על כל אריזות החברה כבר בתקופה הקרובה.



בשנת 2015 החלה חברת בן אנד ג'ריס ישראל בשינוי, כאשר השיקה את הסנונוית הראשונה - גלידה בטעם וניל. בעת ההיא החליפה בן אנד ג'ריס ספקים, והחלה לעבוד ישירות מול ארגוני פועלים במדינות דרום אמריקה. על אף העלות הנוספת למוצרי החברה, החליטה בן אנד ג'ריס לספוג אותה ולא להעלות את המחירים לצרכנים. כיום חברת בן & ג'ריס מייצרת את מגוון הגלידות שלה עם חומרי גלם שמקורם בסחר הוגן בלבד. חומרי הגלם, עוברים בדיקה שהם יוצרו בתנאים חברתיים נאותים, ללא ניצול עבודת ילדים, ללא ניצול חקלאים ממדינות עולם שלישי, וכד'. בניגוד לסחר החופשי המקדש את הרווחיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה