יום שבת, 25 ביוני 2016

השוקו שלי- לראשונה בישראל שוקו ללא סוכר וללא תחליפי סוכר

בשנים האחרונות המודעות להפחתה בכמויות הסוכרים והמלחים גוברת מאוד, אנו מודעים יותר ויותר לסכנות הטמונות בכמויות הסוכר והמלחים הנמצאים כמעט בכל דבר ומשתדלים עד כמה שיותר להפחית בהם.

ישנם מוצרים אשר לא תמצאו אצלינו בבית, אחד מהם זה שוקו מוכן בבקבוקים, טוב, אם להודות באמת, לעיתים רחוקות מאפשרת לילדים לקנות שוקו ולחמניה לארוחת הבוקר, כן, מודעת לעובדה כי ארוחה זו נטולת כל סממני הבריאות ואף רחוקה מלהיות מזינה, אבל גם אני כאמא לעיתים נכנעת לרצונותיהם.

הבוקר אצלינו מתחיל בכוס שוקו (שוקולית) שאנו מכינים בבית ובכך מצליחה ולו במעט לשלוט בכמות המתיקות, כפית קטנה של שוקולית, מעט מים והרבה חלב, כך אני מרגישה שהם מרוצים ואני לא עם ייסורי מצפון.



ממש לאחרונה קיבלתי להתנסות אישית את ה"שוקו שלי"- משקה שוקו ללא תוספת סוכר וללא תחליפי סוכר בכלל.


השוקו מגיע ללא תוספת סוכר בכלל (המתיקות המעודנת שבשוקו מגיעה מפירוק הלקטוז שבחלב) ובשל תכונה זו לנו יש את יכולת הבחירה והשליטה בכמות ההמתקה.


אז עשינו ניסוי קטן ומזגתי לכל אחד מילדי כוס שוקו, לאף אחד לא גיליתי כי השוקו הוא ללא תוספת סוכר, חוץ מבני בן העשר שחש בהבדל ואף ביקש תוספת סוכר כולם נהנו מהמשקה ללא שום תוספת.

חברים- "חינוך השוקו" בהחלט מתבצע על ידינו, אנו יכולים לכוון את ילדנו ולהפחית את כמויות הסוכר, אנו חייבים לנסות ולמזער את הנזקים העתידיים!!!

השוקו שלי מכיל תוספת סידן וויטמין D וכאמור ללא סוכר מוסף.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה