יום שבת, 4 ביוני 2016

קרם ותרסיס להתרת קשרים מסדרת כיף פיות לילדים

אוף, אני זוכרת את אותן הבקרים בהן הייתי מסרקת את בנותי, שיערן הארוך והשופע היה מלא בקשרים, כל בוקר וערב מלאכת הסירוק הייתה פשוט בגדר סיוט, אני עצבנית והן בוכות שכואב להן ולעיתים אף בורחות מפני.

ברבות הימים הכרנו אין ספור תכשירים שיקלו על מלאכת הסירוק, רובם אומנם לא עזרו אך היו כאלו שבהחלט הפכו את החיים לקלים יותר.

היום הן כבר גדולות אולם שמחה להכיר מוצר שיועבר לאחיינית המתוקה שלי שגם היא בדיוק כמו בנותיי סובלת מהקשרים הארורים הללו.

חברת כיף משיקה סדרת מוצרי טיפוח לילדים במהדורה מיוחדת עם דמויות פיות מהאגדות, בעל נוסחה ייחודית ועדינה לסירוק קל וללא קשרים, מכיל תמצית רוזמרין לשמירה על היגיינת השיער, מכיל פ רו ויטמין B5 למראה בריא ובוהק, בעל ניחוח רענן הנשאר לאורך זמן וללא צורך בשטיפה.

אין לי כלל ספק כי מהיום הבנות ירצו יותר מאיתנו לחפוף את הראש בזכות הפיות המהממות הללו.


מוצרים נוספים שניתן למצוא בסידרה:

שמפו/מרכך כיף פיות- לסירוק קל וללא קשרים, שמפו בעל נוסחה ייחודית ועדינה שאינה גורמת לצריבה בעיניים, מכיל תמצית רוזמרין לשמירה על היגיינת השיער, מכיל פרו ויטמין B5 להענקת מראה בריא בוהק, בניחוח חדש ומרענן.

אל סבון כיף פיות- בלעדי! עם נצנצים הנשטפים במים, מועשים בויטמין E ובתמצית פרחי קמומיל/אלוורה, המסייעים בהגנה על העור, עשויים מחומרים עדינים המותאמים לחומציות הטבעית של העור, אינם מייבשים את העור, בניחוח חדש ומרענן.

ממליצה בחום!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה