יום שבת, 25 ביוני 2016

COFFEE SHOT- מעיר אותי

בשעות הצהריים בעבודה רגע לאחר ארוחת הצהריים אני מרגישה את נפילת המתח הרצינית, העייפות מתחילה והרצון להגיע למיטה גובר מרגע לרגע, אז מכינה קפה וחוטפת איתו משהו מתוק וכל זאת על מנת להתעורר ולהתרענן.

היום זה קרה לי כבר בשעות הבוקר ,לאחר ששעות השינה הלילה היו קצרות במיוחד, מאחר ואין לי את הפריבילגיה של שינה מרובה, החלטתי לצאת עם הניסוי ולבדוק האם באמת אצליח להתעורר במהירות, אז פתחתי לי בקבוקון של COFFEE SHOT - למי שלא מכיר (כמוני) מדובר במשקה קפה ייחודי המשלב קפה עם שוקולד מבית קפה עלית, הנותן בוסט טעים של עוררות.
בכל בקבוקון יש כ-66-72 מ"ג של קפאין (שווה ערך לכמות הקפאין כמו בכוס אספרסו), המשקה קר, מרענן וטעים במיוחד.



כן, גם אני הייתי די סקפטית אולם עד מהרה חשתי בתחושת הקלה, העייפות לאט לאט נמוגה לה והצלחתי לחזור לתפקוד מלא.

המוצר נמכר במארז של 4 יחידות- מנת קפה עם שוקולד מריר או שוקולד חלב.

חשוב מאוד לציין כי מאחר וכמות הקפאין כל כך גבוהה המשקה לא מומלץ לנשים בהריון, לילדים עד גיל 12 ולאנשים מבוגרים ו/או לאנשים הסובלים מבעיות לב.

אני אהבתי והתעוררתי!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה