יום רביעי, 22 ביוני 2016

PLUS SIZE באליס



אליס תמיד הרגישה שהלבשה תחתונה, ובעיקר חזייה היא כמו העור השני שלה. החזייה צמודה אליה, מלטפת אותה והיא אינה סתם פיסת בד, אלא מסוג הדברים שהיא עושה עבור עצמה, המזכירים לה מיהי, באיזו מידה היא חשובה לעצמה ומחברים אותה לנשיות שלה, כך גם אני, מאוד אוהבת הלבשה תחתונה, זהו נושא חשוב וקרוב לליבי, אני דואגת להתחדש אחת לחודשיים (לפחות), להתפנק ולפנק גם את בנותיי שגם הן כמוני רכשו את אהבתן להלבשה התחתונה.




פרט אחד חשוב ביותר ואל לנו לשכוח זאת - השקעה בחזייה היא כמו השקעה בגוף שלה, בדיוק כמו לאכול נכון, לעשות כושר, למרוח קרם גוף וללבוש ביגוד מחמיא.




כולנו יודעות שחזייה "שווה" - יפה, נעימה ונוחה יכולה לגרום לכל היום שלך להיראות אחרת, כאשר אנו עם חזיה נכונה אנו מרגישות נינוחות, נאהבות ואף סקסיות. 



אז נכון, יש שירימו גבה ויטענו כי עדיף לרכוש מספר חזיות במחיר נמוך מאשר חזיה אחת במחיר גבוה, אולם אני חושבת שהאיכות כאן מדברת ובגדול, מותגי הלבשה תחתונה יש בלי סוף , אולם אני למדתי שההלבשה של אליס היא יותר מאיכותית, הבדים נוחים במיוחד, איכותיים, נעימים לגוף , יפים ושופעי סקסיות, פרט נוסף וחשוב במיוחד, גם נעים עם מידות גדולות מוצאות כאן את מבוקשן ובענק, יש מבחר עצום, יפה ומגוון.







עכשיו באליס20% הנחה* על כל החזיות.

*בתוקף בין 23/6-31/7/16, ללא כפל מבצעים –חברות המועדון נהנות יותר!

חנות הדגל של אליס: קניון גם העיר, אבן גבירול 71 תל-אביב


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה