יום שבת, 11 ביוני 2016

לחיים בריאים יותר- לחמית אסם

רגע לפני ערב החג קיבלתי משלוח מפנק במיוחד מאסם- לחמית עם ירקות קלויים, לחמית כפרית עם דגנים מלאים, לחמית עם עדשים כתומות, מיני לחמית אגוזים ומיני לחמית כפרית עם דגנים מלאים.


אני מאוד אוהבת את מוצרי לחמית על כל גווניהם , זו עבורי בחירה קלה וטעימה במיוחד, כנשנוש בין הארוחות או כתוספת לארוחה במקום פחמימה אחרת.

הלחמית משתלבת היטב בתפריט מאוזן ואורח חיים בריא, היא עשוייה מדגנים מלאים ועשירה בסיבים תזונתיים.

בסדרה מבחר רחב של טעמים לחמית כפרית עם דגנים מלאים, לחמית חיטה מלאה, לחמית סובין, לחמית שיפון, לחמית חיטה מלאה ודבש, לחמית שומשום סילאן, לחמית בצל, לחמית דל-נתרן, לחמית ללא גלוטן.


באסם הבינו שאנו אוהבים גם לנשנש את הלחמיות ועל כן יצרו לחמיות קטנות בגודל ביס בשקית אישית, לאכול עם ממרחים, או פשוט ככה, כמו שהיא ישר לפה. לאכול בכל מקום- נוח, פשוט וקל. מיני לחמית מכילה אך ורק רכיבים איכותיים- חיטה מלאה, דגנים, שיפון, קצח, דבש ועוד.


ועכשיו חדש על המדף - קרקר עדשים כתומות, קרקר עם עדשים כתומות, שומשום וזרעי צ'יה- בריאים יותר, מכילים יותר חלבון ומהווים פתרון הולם לאלו השומרים על הגזרה ו/או לעוסקים בפעילות גופנית.

הקרקר מותאם גם לטבעונים!

החבילה מחולקת ל-4 חבילות קטנות שבכל חבילה נמצא 5 יחידות, פתחתי סיימתי! בחבילה של 5 יחידות יש 167 קלוריות!

אז כשאני בדיאטה אני פותחת לעצמי חבילה של קרקר עדשים כתומות, עם 2 כפות קוטג, מלפפון וכוס נס קפה וזה מהווה עבורי אחלה ארוחת בוקר.



אז בערב שבועות שילבנו את הקרקרים עם מבחר גבינות וכולנו התענגנו בהנאה מרובה:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה