יום שבת, 11 ביוני 2016

Manue'l מטבח איטלקי כשר

פתח תקווה בשנים האחרונות ממשיכה להפתיע ומסעדות מדהימות צצות להן כפיטריות לאחר הגשם, הפעם זוהי מסעדת Manue'l מטבח איטלקי כשר.



המסעדה שוכנת ברחוב גיסין שבאיזור התעשייה (יש חניה בשפע לאורך כל שעות היום), מציעה אוכל איטלקי ביתי ומשובח מידיו של השף מוראל מיימון (בעלים ושותף של קורין רוזן), המחירים נוחים ומתאימים לכל כיס והטעם... או הטעם... מושלם!
את כל המנות מוראל השף ואחיו התאום מכינים במקום מידי יום, הכל טרי, חומרי הגלם באיכות גבוהה, הכל כולל הבצקים והפסטות תוצרת בית ובעבודת יד.

המסעדה רחבת ידיים, ישנן פינות ישיבה בחוץ, בפנים ואף מרפסת רחבת ידיים לאירועים פרטיים.



התחלנו את הארוחה עם מבחר ראשונות וסלטים , כל אחד מוצלח יותר מקודמו.

ראשון הגיעו לשולחננו פוקאצ'ינות ומטבלים- פוקאצ'ה איטלקית מוגשת עם שמן זית ובלסמי מצומצם, פלפל חריף צרוב, זיתי קלמטה, קונפי שום וקרם עגבניות, מנה מדהימה שנזללה תוך מספר שניות, הפוקצות קריספיות ועם זאת רכות , המטבלים מושלמים:


פולנטה תירס עם פיטריות מוקפצות, בצל ובלסמי מצומצם- מנה מושלמת, התענגתי לי על כל ביס וביס, הפולנטה עשויה מתירס טרי ושילוב הטעמים כאן עדין ומושלם כל כך:


יקיטורי קפרזה- מוצרלה באפלו ועגבניות בתיבול שמן זית, בלסמי מצומצם ופסטו- מנה פשוטה ולא יומרנית כלל אך כל כך  טעימה, מנה מרעננת, קלילה ונפלאה:

בטתנור- בטטה מדורה אפוייה בתנור אבן עם שמנת חמוצה וסלט אורוגולה- כמה פשוט ככה טעים:


סלט פנצנלה- עגבניות שרי בצבעים חתוכות גס, בצל אדום, שום קונפי ועלים ירוקים, עם קרעי מוצרלה באפלו וקוביות פוקצ'ה בתיבול ים תיכוני- סלט מרענן ופרשי, כל כך טעים, שילוב של כל המרכיבים שאני מאוד אוהבת יצרו סלט מושלם- אל תוותרו:


פיצה אדומה- מוצרלה, רוטב עגבניות קלאסי ובזיליקום- את הפיצה הזו לא טעמנו אך בטוחני כי היא מצויינת:



פיצה לבנה- פטריות ובצל מוקפצים, רוטב פונדו גבינות ובלסמי מצומצם- אסכם במילה אחת- מושלם! פיצה מצויינת, בצק דק אשר מקבל עליו באהבה את כל הטעמים הנפלאים:



ניוקי ברוטב פונדו גבינות, נגיעות פרמז'ן ופלפל שחור גרוס- עננים של ניוקי מושלמים, במרקם הנכון הפונדו מושלם ומעניק טוויס מדהים למנה:



רביולי בטטה ברוטב הדרים- רוטב חמאת תפוזים בתיבול שום, שאטה ואורגנו טרי- הרביולי המושלם ביותר שאכלתי עד היום, החל מבצק הפסטה הדקיק , כלה במילוי המדהים והשוס הינו רוטב ההדרים הנהדר עם עקצוץ חריפות שמעניק למנה טוויסט מעניין במיוחד:



ריזוטו עגבניות- עגבניות שרי צרובות, שום קונפי, יין לבן, צימוקי שרי ונגיעות בלסמי מצומצם- לא בכל מקום מצליחים עם הריזוטו כאן הצליחו בענק:



דג סלמון ותפו"א מדורה בעשבי תיבול ושמן זית- הדג נפלא והתיבול המינימליסטי העניקו מנה מושלמת:



קינחנו במגש קינוחים נהדר: גנאש שוקולד 3 צבעים- מוגש על קרמבל קקאו מלוח.
קרם עוגת גבינה, שברי מרנג ודובדבני אמרנה.
שברי עוגיות חלבה, קרם שוקולד לבן וטוויל אגוזים וקרמל.


וטירמיסו נהדר:



אין לי כלל ספק כי לכאן נחזור עוד רבות (בכל זאת קל"ב), מסעדה מעולה, אווירה נפלאה, צוות מלצרים איכותי, חייכני ושרירותי, שירותים מבריקים (זוכרים? אם השירותים נקיים כך גם המטבח) וכפי שציינתי מעלה מחירים מעולים ונוחים לכל כיס.

אז הזמינו עוד היום מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם: 054-539-6022.

גיסין 7, פתח תקווה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה