יום שבת, 18 ביוני 2016

פרופורציה יוצאת בקמפיין חדש- כולם יפים



כולם יפים
פרופורציה יוצאת בקמפיין חדש




רגע לפני הקיץ רשת פרופורציה, רשת המרפאות האסתטיות המובילה בישראל, עולה בקמפיין גדול להשקת המיצוב החדש שלה. הקמפיין, שעולה באמצעות משרד הפרסום טוויסטד, שזכה בתקציב לפני מספר חודשים, יהיה תחת הקונספט "כולם יפים" ויעלה על גבי קירות, שילוט חוצות, חסויות בטלוויזיה, רדיו ודיגיטל. 

במסגרת הקמפיין צולמו מבחר לקוחות פרופורציה בעבר ובהווה בסטודיו של הצלם שי קדם, שמסביר: ״כצלם בחרתי להשתמש בטכניקת אור הנותנת אפקט של ״שטיפה״, טכניקה זו מאפשרת לי להדגיש את החן הטבעי, תוך שימת דגש על אישיות המצולם ".

NO PHOTOSHOP - ברוח הקמפיין ותחת הכותרת ״כולם יפים״, הוחלט לא להשתמש בכלי הפוטושופ כלל ובכך לצלם אנשים אמיתיים בצורה המחמיאה ביותר. עובדה זו מקבלת ציון מיוחד על גבי השלטים והמודעות. 

אז לרגל השקת הקמפיין הוזמנתי להכיר מקרוב את הרשת ואת מבחר הטיפולים הקיימים במקום, אחד הדברים שהכי אהבתי לשמוע ואני לא בטוחה שנמצא בכל רשת של רפואה אסתטית זה שכל מטופל/ת טרם הטיפול נפגש/ת עם הרופא ו/או המייעץ במקום, לא כל אחד יקבל את הטיפול אותו הוא רוצה, הרופאים והמייעצים במקום לא יסכימו לטפל בלקוח שלדעתם הטיפול לא יתאים להם, כן, גם במחיר של להפסיד לקוח.

רשת מרפאות פרופורציה, המציעה מגוון ניתוחים פלסטיים לצד טיפולים אסתטיים, נוסדה בשנת 1988. הרשת מובילה את תחום שירותי הרפואה האסתטית בישראל, באמצעות איכות השירות וחדשנות טכנולוגית.

פרופורציה פועלת בפריסה ארצית רחבה, וכוללת 13 מרפאות משוכללות ומתקדמות ברחבי הארץ – מבאר שבע בדרום ועד עפולה בצפון.

כאן צוות הרופאים מיומן, מומחה ומנוסה מהשורה הראשונה.

הרשת מונה 6 מחלקות, שכל אחת מהן מתמחה באחד מתחומי הרפואה האסתטית ויחד מעניקות את הפתרון השלם והבטוח לכל לקוח:
מחלקת כירורגיה פלסטית
מחלקת טיפולים אסתטיים
מחלקת הסרת שיער בלייזר
מחלקת חיטוב הגוף – המסת שומן בטכנולוגיית גלי רדיו
מחלקת העלמת ורידים
מחלקת לאסתטיקה ואגינאלית

בהשקה כאמור השתתפו ציפי שלום משנה למנכ"ל והבעלים, ד"ר נאסר יוסף ואתי פרג'ון שלום סמנכ"ל מכירות ומנהלת סניפים, קרדיט צילום- דניאל לוי.


אתן לכם טעימה קטנטנה ממגוון היצע הטיפולים שיש לרשת להציע:

הסרת שיער בלייזר ברשת פרופורציה    

הסרת שיער בלייזר היא השיטה היסודית והטובה ביותר להיפטר משיער לא רצוי בגוף. הסרת השיער ברשת פרופורציה הינה ברמה הכי גבוהה היום, במקום בעל וותק של 28 שנים. טיפולי הסרת השיער בלייזר מתבצעים בסדרה של 12 טיפולים, עם הפרשי זמן של 12 שבועות בין טיפול לטיפול. מכשיר הלייזר פולט פולסים של אנרגיה המתרכזים בזקיק השערה והורסים אותה על מנת שלא תחזור לצמוח שוב. בכל טיפול נפגעים כ- 10 אחוז מזקיקי השיער, כאשר התוצאה אליה שואפים היא 70 אחוז מזקיקי השיער. קרן הלייזר שיוצאת מהמכשיר מעבירה חום אל זקיק השערה עד לטמפרטורה של 60 עד 80 מעלות. החימום גורם להרס החלבונים בזקיק ומכאן להשמדתו. מטרת הטיפול היא להביא להפחתה המרבית האפשרית של צפיפות השיער באזור המטופל לאורך זמן.

ברשת מרפאות פרופורציה נמצא מכשיר "לייטשיר"- מכשיר הסרת השיער המתקדם בעולם, הפועל באמצעות טכנולוגיית הלייזר. הוא פועל על כל גווני העור ומשלב בתוכו חידושים טכנולוגיים בעלי עוצמה, הגורמים לזירוז תהליך הסרת השיער. המכשיר הינו בטוח ויעיל והוכח במשך יותר משני עשורים בעזרת השימוש האפקטיבי בו. על מנת להשיג תוצאות מקסימליות מטיפולי הסרת שיער בלייזר יש צורך לבצע את הטיפול על שיער עבה בצבע חום כהה עד שחור, בצפיפות רבה, ושגוון העור של המטופל יהיה בהיר עד חום כהה.





הפנים החדשות שלך

טיפולי מילוי קמטים ופיסול פנים ברשת פרופורציה


אם בעבר היה נהוג לתקן פגמים נקודתיים בעור, להצעיר בעזרת ניתוח פלסטי כזה או אחר, היום מסתמנת גישה חדשנית שעיקרה כבר לא רק טיפול בקמטים או קמטוטים נקודתיים סביב העיניים או במצח, אלא התייחסות לפנים כמו לפסל שניתן לבנות ולשפץ ולשפר את מה שאפשר. בהתאם לכך קיימת אפשרות לפסל מחדש את הפנים ולא רק לנסות לסלק את הקמטים. הגישה ברפואה האסתטית כיום היא לא רק לטפל בקמטים ולהגיב לנזקי הזמן אלא לעצב אלמנטים מסוימים בתווי הפנים: להבליט את עצמות הלחיים, להרחיב מעט את קו הלסת, לתקן פגמים באף, להרים את הגבות ועוד. 

ברשת פרופורציה הטיפולים מועברים על ידי רופאים מומחים. הטיפולים הינם מרפאתיים, הם אורכים מספר דקות, ללא צורך בתקופת החלמה או תופעת לוואי והתוצאות טבעיות ונראות לעין לאורך זמן. 

חומרי המילוי השונים מוחדרים מתחת לעור באזורי הקמטים בפנים וכאמור משמשים גם לעיצוב תווי הפנים להדגשה ולעיבוי השפתיים. 

בוטוקס:
לדברי ד"ר גנדי נמירובסקי מומחה לאסתטיקה ודרמטולוגיה קוסמטית ברשת מרפאות פרופורציה: "ישנם 3 אזורים קלאסיים להזרקת בוטוקס: המצח, הרקות והעיניים: ”במצח, בין הגבות ובצדי העיניים. הבוטוקס משפיע על קמטים שנוצרו בגלל שרירים הפנים, השרירים שאחראים על הבעות הפנים, אבל ניתן להזריק גם באזורים נוספים, שבעבר נמנעו מהם: מתחת לעיניים ובצדי האף, שגם בהם נוצרים קמטים וקמטוטים רבים“.

חומצה היאלורונית
אפשרות טיפול נוספת היא הזרקות של חומצה היאלורונית כדי למלא את הקמטוטים במצח, בין הגבות ומתחת לעיניים. רקמות העור שלנו משופעות בחומצה היאלורונית באופן טבעי והיא זו שאחראית על ייצור הנפחים בעורנו. החומצה ההיאלורונית המשמשת להזרקת עיבוי שפתיים מיוצרת בתהליך מלאכותי והסינתטיות שלה מקטינה את הסיכון להתעוררות אלרגנית בקרב המוזרקים.

למילוי חריצים ושקעים במידי הפה ובקמטי הבעה לאורך האף ממליץ ד"ר נמירובסקי על הזרקת חומצה היאלורונית. מילוי השקעים הללו יכול לעשות שינוי משמעותי במראה הפנים. לדבריו: "טכניקת ההזרקה מתחת לעיניים היא שונה מעט – כי יש צורך להזריק את החומר לעומק, כך שימלא את החלל שנוצר מעל עצמות הגולגולת. מילוי השקעים האלה בחומר סמיך ובטכניקת ההזרקה העמוקה יכול לשמר את התוצאות מספר שנים". 

עיצוב חיוך: 
טיפול חדשני וייחודי ברשת פרופורציה הוא שיפור מראה החיוך. הטיפול מתבצע בשפה העליונה למניעת חשיפה רחבה מידי של החניכיים בזמן החיוך. 3-4 הזרקות של בוטוקס לשפה העליונה תעדנה את החיוך ותמנע את חשיפת החניכיים. עבור הסובלים מתופעה זו מדובר בבעיה מביכה ומטרידה. באמצעות הטיפול אותם אנשים מרגישים בטחון לשוב ולחייך.

פיסול אף
פיסול האף הינו הליך פשוט וקצר שמאפשר לטפל בפגמים שונים ובעיקר בשקעים וחוסר סימטריה באזור ובתוך כך, גם לאזן סימטרית את הפנים. פיסול האף הינו הליך מרפאתי קצר שהפך תופעה של ממש הצוברת תאוצה בכל העולם. המטופל/ת זוכה לשיפור וחיזוק תווי המתאר של האף מבלי שבוצע בו ניתוח, כשבתום התהליך, האף ישודרג ויקבל את הסימטריה המבוקשת, ימולאו בו נפחים נדרשים והוא ישולב בצורה הרמונית עם שאר איברי הפנים. 
הרופא מזריק חומרי מילוי המשמשים לפיסול האף ובהם חומצה הילארונית, קולגן או חומרים נוספים שבסיסים מלח קלציום. כל אחד מהחומרים האלה בטוח לשימוש והרופא בוחר באחד מהם לפי הצרכים ובהתאמה מושלמת למטופל. הרופא מזריק במהלך הטיפול את החומרים לאף, בעדינות ואיטיות. הוא ישתמש באצבעותיו וידיו על מנת למקם את החומר וכמותו בתוך האיבר ולמעשה, יפסל את האף באופן כזה שייטיב עם פניו של המטופל. היתרון של חומרי המילוי הזמניים הללו הוא באיכות. במידה והמטופל חפץ בשימור התוצאה, הוא מוזמן לחזור עליה כעבור פרק הזמן שיומלץ לו על ידי הרופא ובכך לתחזק אותה.

עיצוב עצמות לחיים וקו הלסת
עיצוב הלחיים הינו הליך ספציפי בתוך שיטת פיסול הפנים הכוללת, שיטה המאפשרת למטופלים להעניק לפניהם נפחים ולעצבם באופן הרצוי על ידם, מבלי להיכנס לחדרי הניתוח ומבלי לסבול משינוי בשגרת יומם. עיצוב עצמות הלחיים הוא אולי ההליך המבוקש ביותר בין מכלול הטיפולים הקוריים "פיסול פנים". מדובר בהליך פשוט וקצר מאוד, בעל תוצאות מידיות שלאחריו ניתן לחזור לשגרה מלאה ללא כאבים וללא תופעות לוואי.

עיצוב קו הלסת הינו טיפול חדשני המעניק ללסת התחתונה מראה רחב יותר ועל ידי כך מעניק אפקט של הרמת פנים. על ידי עיצוב קו הלסת, ניתן להעניק לפנים מראה כללי צעיר וחיוני יותר.

הרופא יבחר את אחד מהחומרים הטבעיים המשמשים כחומרי המילוי בטיפולים אלו ובהתאמה לצרכי המטופל. בהליך זה מזריק הרופא את חומרי המילוי לאזור העצמות שבלחיים וקו הלסת, ובכך מעניק נפח במידה ההולמת את פניו והפרופורציות הפיזיות של איברי הפנים של המטופל. באמצעות ידיו יעצב הרופא את החומרים וימקם אותם באזור המדויק. באמצעות טיפול זה, יכול הרופא לבצע גם הליך שנקרא "הרמת לחיים", ובכך למלא שקעים באזור צידי האף, שקעים הנוצרים כתוצאה מאיבוד רקמות תומכות באזור, תוצאה טבעית של הזדקנות. ההזרקה באזור הספציפי הזה תומכת בעור הרפוי והמראה המבוגר והעייף של הפנים נעלם.




שאיבת שומן מהסנטר בלייזר 

הקץ לסנטר הכפול 

טיפול ממוקד בתאי שומן לכודים ברמת פולשנות מינימלית 

התוצאה האופטימלית לבעיה אסתטית מטרידה במיוחד
           
סנטר כפול הוא בעיה אסתטית מטרידה במיוחד שפוגעת באיכות החיים ובביטחון העצמי. מדובר בתופעה שמעניקה לפנים מראה שמנמן ועגול ופוגעת במראה כללי.
על אף שמדובר בעודף שומן, חשוב לדעת כי תופעת הסנטר הכפול איננה תמיד תולדה של השמנת יתר ומכאן הקושי להיפטר מהסנטר הכפול  על ידי הורדה במשקל.

בימים אלו משיקה רשת פרופורציה, מומחים לרפואה אסתטית, טיפול חדשני לשאיבת שומן מהסנטר המבוסס על טיפולי לייזר מתקדמים בדרך שאינה פולשנית,  במרבית המקרים ללא צורך בהרדמה כללית אלא בהרדמה מקומית בלבד וכל זאת בזמן החלמה מינימלי ותוצאות מצוינות.

מהו סנטר כפול וממה הוא נובע?
סנטר כפול הוא כינוי להצטברות תאי שומן תת-עוריים בחלק העליון של הצוואר, ממש מתחת לסנטר היוצר מראה של סנטר נוסף.

אצל אנשים מסוימים מדובר בנטייה גנטית, כך שגם דיאטה וירידה במשקל לא תמיד יסייעו לפתרון הבעיה. תופעת הסנטר כפול לפיכך תהיה קיימת  גם אצל אנשים ללא עודף משקל או כאלה שהשילו משקל רב ועדיין מתהדרים ב שק שומן קטן  אשר לעתים גורם אשליה של משקל עודף רב גם אם אין כזה בפועל.

הטיפול המסורתי לסנטר הכפול עד כה היה ניתוח או המסת שומן בעזרת גלי רדיו, פעולות כירורגיות מורכבות שהיו כרוכות בכאב וזמן החלמה רב.

טיפול שאיבת השומן החדשני מתבצע על ידי Lipolife  - מכשיר לייזר מתקדם  המעניק טיפול יעיל וממוקד לבעיית בסנטר כפול.
-          מכשיר ה- ה Lipolifeעובד על ידי קרן לייזר באורך 1470 מ"מ אשר נספגת על ידי השומן וכך הופכת אותו לנוזל. קרן הלייזר המוחדרת מתחת לעור על ידי מחט דקיקה וארוכה (קנולה) מסוגלת לפרק גם תאי שומן לכודים.
-          בנוסף,  פעולת החימום בלייזר גורמת  לעידוד הגוף לייצור קולגן  אשר גורם לחיטוב ומיצוק העור. כלומר: העור העודף של הסנטר מתמצק ונמתח כתוצאה מעבודת הלייזר על תאי השומן.
-          בתום הטיפול הקצר מוצא השומן מחוץ לגוף והעור מתמתח ומתמצק. התוצאה מושגת בטיפול
בודד, במינימום פולשנות, ללא צלקות וכאמור כרוכה בזמן החלמה קצר במיוחד.



יתרונות טיפול שאיבת שומן מהסנטר בלייזר:
  • טיפול בודד מספיק על מנת להגיע לתוצאה אידיאלית
  • מתבצע בהרדמה מקומית + טשטוש
  • לא מותיר צלקות
  • טיפול מהיר - 30 דקות בסך הכל.
  • מתאים לטיפול ממוקד בכיסי שומן קטנים
  •  בזמן הטיפול אין לאחר הטיפול תתכן תחושה של אי נעימות אך לא כאבים.
  • מהדק ומחטב את העור בנוסף להסרת השומן
  • רמת פולשנות מינימלית  Minimal Invasive
  • תקופת החלמה עד חזרה מוחלטת לעבודה: עד שבוע

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה