יום שישי, 3 ביוני 2016

פיצת שף מבית דומינו'ס פיצה

על פיצה דומינו'ס כתבתי כבר לא אחת, כשמתחשק לחבר'ה שלי ארוחה טובה, קלילה ומפנקת מיד נכנסים לאפליקציה או לאתר של הרשת , מזמינים וכעבור 30 דקות (לרוב פחות) כבר יושבים לזלול בהנאה צרופה.

וכעת, דומינו'ס פיצה משיקה את פיצת השף- תת מותג שיפעל במקביל לדומינו'ס פיצה- Assaf Granit by Domino's Pizza: פיצות שף ייחודיות שפותחו על ידי השפים אסף גרניט ואורי נבון ממחניודה עבור דומינו'ס פיצה.



אז השבוע החלטנו להתפנק , נכנסתי לאתר ובחנתי את פיצות השף: פיצת שף 4 מחבתות מציעה טעמים עזים המושגים בזכות שילוב של ארטישוק עם בצל, עגבניות שרי ושום המטוגנים ומבושלים בקונפי. פיצת שף בצלאל, המציעה חגיגת צבעים ובצלים בטעמים שונים, מבצל סגול מתקתק בזכות בישול ממושך בסילאן ועד בצל צהבהב מטוגן בכורכום. פיצת השף השלישית, בקרנה, הינה פיצה בשרית הכוללת שילוב בין פרוסות חזה בקר דקיקות וגבינת פרמז'ן איטלקית מיושנת - פרמז'נו גרנה פדאנה. 

ההתלבטות לא הייתה פשוטה אולם בגלל הילדים נפלה ההכרעה והזמנו את פיצת 4 מחבתות:



מדובר בפיצה איכותית במיוחד, הבצק של פיצות השף עבר שדרוג וכולל תוספת שמן זית כתית איכותי ליצירת קריספיות וטעם משובח. לא פחות חשוב מכך - גם תהליך הכנת הפיצה שונה מהמקובל בדומינו'ס עם שיטת הכנה ייחודית לפיצות השף, על גבי מחבת ליצירת קריספיות ומראה מלבני.

לילדים הפריע השום ונאלצנו להוציאו אולם מלבד זאת כל התוספות נזללו בהנאה מרובה, אנחנו מאודדדדד אהבנו את הטעמים וכי אין לנו כלל ספק כי בקרוב נזמין טעמים נוספים לטעימה.

מחיר הפיצות החדשות יעמוד על 55 שקלים לפיצה בהזמנת פיצת דומינו'ס שף, ופיצה משפחתית 100% מוצרלה. הפיצות החדשות יוגשו במקביל לרשת, גם במסעדת מחניודה.
















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה