יום שבת, 11 ביוני 2016

פנינה קולינארית בלב הצפון- מורל טאפס עולמי

השבוע הצפנו אני והזוגי לאחר צהריים של כיף, קולינריה והנאה, התחלנו את המסלול במסעדת "מורל- טאפס עולמי"- פנינה קולינארית אהובה באזור הצפון, הקרויה על שמה של פטריית היער היוקרתית שמקורה בצרפת. 

המסעדת שוכנת בעיר התחתית של חיפה, משם היא לוקחת את המבלים למסע חובק עולם של מטבחים וטעמים מובחרים.

בתפריט של מסעדת מורל שנבנה ע"י השף לירז קריספין, מחכה לנו מגוון רחב של טאפסים, בשרים ופירות ים שמכינים בהשראת מטבחי העולם: מקסדייה ועד פילה דג ברמונדי, מקציצות סרטנים ועד נקניקייה סיציליאנית. הנאות הטעם של המסעדה בחיפה משתלבות עם אלכוהול משובח במחירים נגישים, שמשלים בילוי בניחוח עולמי מעורר חושים.





על מנת להרגע מהנסיעה התחלנו את הארוחה בפלטת גבינות נהדרת- מבחר גבינות משתנות, מוגש עם לחם ומטבלים , בשילוב עם כוס יין לבן- אין יותר מושלם מזה עבורי:



מדליון פילה עגל ברוטב יין אדום, על מצע פירה- כששומעים מסעדת טאפס חושבים כי המנות יהיו בהתאם , אז זהו שממש לא! המנות כאן כמעט ושוות בגודלן למסעדות אחרות, מנה נדיבה מאוד וכל כך  טעימה, הפילה עשוי במידת העשייה המדוייקת ושילוב הרוטב המצומצם יצרו אושר עילאי לחובבי הבשר:



רצועות אנטריקוט ברוטב חרדל דיז'ון, בליווי תפוחי אדמה קטנים אפויים- רצועות דקיקות של אושר, מנה מצויינת, אל תוותרו:



נתח קצבים- גם מנה זו כקודמתה מצויינת, כל הבשרים היו פשוט נפלאים, הנתחים טריים, איכותיים ועשויים במידת העשייה המדוייקת, בתיבול מינימליסטי, כל המנות מוקשות עם אנטיפסטי טעים:



ספיישל היום- דג לברק בתנור- דג טרי מוגש עם רוטב לימוני מרענן ומעקצץ:


קינחנו בקרם בורלה- קצת פחות התחברתי אך עם זאת חייבים קינוח לאחר ארוחה מענגת שכזו:


שווה קפיצה לצפון, מסעדה מעולה, ממליצה בחום, ממליצה להזמין מקומות מראש.

חיפה, הנמל 33
טלפון: 04-8441404

שעות הפעילות
א - ש 12:30 - 24:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה