יום שבת, 11 ביוני 2016

פשטידת איטריות, פיטריות,גבינות ושמנת

היום נציין את ערב חג שבועות, כמידי שנה אני מכינה אין ספור פשטידות, קישים, סלטים והמון פינוקים אולם ישנה פשטידה אחת שאין מצב שלא אכין אותה- פשטידת פיטריות, איטריות , גבינות ושמנת, כביכול פשטידה די "פושטית" אולם מלאה בטעמים ואהובה על כולם.

המצרכים:
חבילת איטריות מבושלות לפי ההוראות
גביע גבינת שמנת
גביע קוטג
כוס חלב
2 כפות קמח
50 גרם חמאה
סלסלת פיטריות חתוכות
שמנת מתוקה
4 ביצים
150 גרם גבינה צהובה מגורדת.

אופן ההכנה:
להניח בסיר את החמאה עד להמסה מלאה, להוסיף את הקמח ולערבב היטב, להוסיף בהדרגה את החלב עד לקבלת מרקם סמיך  ללא גושים, להוסיף לקערת הפסטה המבושלת.
להוסיף את שאר המרכיבים ולערבב היטב.

לאפות בחום בינוני כ-45 דקות עד להזהבה ולהגיש חם.




רגע לפני החג קיבלתי להתנסות את התבנית החדשה והיוקרתית מבית נעמן- BORCAM GRANIT – מגוון תבניות אפיה עשויות זכוכית, המגיעות בגדלים שונים ובשילוב דוגמאות גרניט אופנתיות בשלל צבעי אדמה ובטון. כל התבניות בעלות 3 שכבות ציפוי נון סטיק איכותי, ובעלות גימור זכוכית איכותי במיוחד אשר מעניקה להן עמידות גבוהה בחום של עד 200 מעלות בתנור. הן קלות לניקוי, שטיפה ידנית או בעזרת מדיח כלים ומקסימות להגשה למרכז השולחן. 

הפשטידה נשארה לאורך זמן רב חמה.



התבניות מתאימות: לשימוש בתנור, מיקרוגל ובמדיח כלים. 

קבוצת "נעמן גרופ", החברה הגדולה והמובילה בישראל בייבוא ושיווק כלי מטבח מקצועיים, כלי בית ומוצרי טקסטיל למטבח, משווקת בימים אלו בבלעדיות ברשת את תבניות הזכוכית BORCAM של חברת PASABAHCE. (בורצ'אם -תורכיה). התבניות עשויות זכוכית בורוסיליקט עמידה בחום גבוה ובעלת דרגת חוזק מהגבוהות והאיכותיות ביותר.


מוצריBorcam הפכו בשנים האחרונות לאחד המותגים המצליחים והמובילים ביותר בעולם בתחום כלי האפייה. הם נמכרים במעל 100 מדינות ברחבי העולם, ועכשיו בישראל, ביבוא ובהפצה בלעדית על ידי חברת נעמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה