יום שבת, 25 ביוני 2016

האתגר מתחיל... ארץ מנרה - צוק מנרה


יש מספר מקומות בארץ שאנו נהנים לשוב אליהם שוב ושוב... אחד מהם זה צוק מנרה, כל כך הרבה פאן והנאה במקום אחד, כאן גם הקטנים וגם הגדולים מוצאים את מבוקשם, כולם נהנים ועושים חיים משוגעים.

הפעילות בצוק מנרה מעוררת אדרנלין, מעלה את הדופק ויוצרת חוויה ייחודית, המותחת את גבולות הריגוש לאקסטרים, ומזניקה את הלקוחות לגבהים ושיאים חדשים. 
יופיו של הגליל העליון ורכס נפתלי נפרסים במלוא תפארתם ועוצמתם מכל המתקנים ויוצרים אפקט עוצמתי ומרגש. לתעצומות אלה חוברת המורשת, הסיפור הישראלי שעובר כחוט השני בצוק מנרה, ומרגש אותנו בכל פעם מחדש.

בכל גיל, בכל זמן אתם מוזמנים להגדיר מחדש את גבולות האקסטרים שלכם ולחוות שיאים חדשים של סיפוק התרגשות וחיבור לטבע.

חלק מהאטרקציות במקום מיועדת לאמיצים שבחבורה (כמובן שלא אני) ומומלצות בחום לאוהבי האקסטרים.

הפעילויות במקום מחולקות ל-3 איזורים :
התחנה התחתונה שכוללת את הפעילויות הבאות:

מגלשות הרים- מגלשות הרים אטרקציה כיפית במיוחד , מסלול הגלישה באורך של כ-1200 מטר, בנוף פנוראמי מרהיב ומתפתל, מסלול הגלישה הינו מעגלי ותחילתו במורד ההר, מהירות הגלישה יכולה להגיע עד ל-40 ק"מ (כאן כל אחד שולט במהירות בהתאם להעדפותיו).

ממגלשת ההרים היא קרונית קטנה ופתוחה הנעה על מסילת ברזל מפותלת, שמשתלבת כחלק מהנוף ועולה ויורדת לצד אילוצי הטבע, בתוך נופים, יש אפשרות לשלוט על מהירות הקרונית, כך שניתן להתאים אותה לצורכיכם. 


טרמפולינה באנג'י- טרמפולינה ייחודית בעלת 4 עמדות קפיצה. הטרמפולינה מקורה בחלקה ומאפשרת הנאה כל ימות השנה. ניתן לקפוץ עד לגובה של 9 מ'.



רכבל- 
הרכבל במקום הינו הרכבל הארוך במדינה, באורך של כ-1900 מטרים, הנסיעה ברכבל מציעה חוויה חד פעמית ובלתי נשכחת של נופים קסומים ושלל צבעים, הרכבל מטפס ממבואותיה הדרומיים של קריית שמונה ועד לקיבוץ מנרה במרומי רכס נפתלי. 









לאורכו של המסלול ישנן 3 תחנות אשר בכל תחנה ניתן ליהנות מאטרקציות ייחודיות ומגוונות.

התחנה האמצעית שכוללת את :

קירות טיפוס- בגובה של כ-7 מטר.

הנסיך שלי בן העשר מאוד אוהב קירות טיפוס ועושה זאת בהנאה מרובה, הקיר כאן ברמת קושי בינונית ועולה בהדרגה, כך שכל צעד קשה מקודמו.
המסלול עובר דרך רצף של אחיזות ממוספרות. 



חץ וקשת- בצוק מנרה נמצא מתחם ירי חץ וקשת עם קשתות מסוג קומפאונד לשימוש מבוגרים וילדים.
ההתנסות בירי כוללת הדרכה צמודה ו-10 חצים לאדם. 
כל אחד מקבל קשת המתאימה לגודלו.



סנפלינג- בגובה של כ-42 מטרים.

בצוק מנרה תוכלו למצוא את מתקן הסנפלינג המותאם ביותר להתנסות בגלישה. 
גלישה אנכית מהמצוק הגיאולוגי תביא לחיבור עוצמתי ליופי ולשקט של הטבע. 
הגלישה מתבצעת בשליטת הגולש, כאשר המדריך מנחה ומאבטח אותו מלמעלה.
ציוד הבטיחות שאותו הצוות מתאים עבור כל אחד באופן אישי  כולל רתמת מכנס, קסדה, מכשיר חיכוך מדגם שמינית ומדריך אישי שיאבטח וילמד לאורך כל הפעילות. 
בסיום הגלישה יש מסלול הליכה רגלית אל התחנה האמצעית שם החלה הפעילות (כ – 10 דקות הליכה). 
הגלישה בסנפלינג מתאימה לילדים מגיל 9.





התחנה העליונה כוללת את:

רכבת הצוק- הסיור ברכבת בצוק מזמין אותנוהמטיילים באזור לחוויה של סיור מודרך ממונע בטבע. הסיור משלב תצפית מרהיבה על לבנון, עמק החולה החרמון ומטעי ההר, בנוף עוצר נשימה, משך הסיור כ- 20 דק' , לעיתים משולב בקטיף (לפי עונות השנה).



קיר בולדרינג - זוהי אטרקציה חדשה במקום וכוללת קיר טיפוס לקטנטנים שבחבורה:



כמו כן במקום מסלולי גולף:


אחד הדברים שמאוד אהבתי במקום זה את המחירים הידידותיים בקיוסקים השונים (אני רגילה שעושקים אותנו), ניתן למצוא מגוון סוגי שתיה חמה וקרה, ארטיקים, חטיפים ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה