יום שבת, 18 ביוני 2016

חדש על המדף- כמה מוצרים שכדאי שתכירו



חברת "טבע דלי" משיקה: BBQ – סדרת בורגרים חדשה מהצומח לצלייה על הגריל 


יש לי חברה טבעונית שבכל פעם שמגיעה אלינו לערב ברביקיו אוכלת רק שיפודי ירקות, כל פעם אני יוצאת מגידרי על מנת לנסות ולהכין לה מטעמים (אין מגוון רחב מידי לטבעונים כידוע לכם) ולכן יותר משמחתי להכיר את סדרת הבורגרים החדשה מהצומח לצלייה על הגריל.

חברת טבע דלי יצרנית מוצרי המזון הטבעוני המובילה בישראל משיקה סדרת מוצרים חדשה,בסדרה יושקו ארבעה מוצרים חדשים: בורגר ניו-יורק BBQ קלאסי, בורגר קליפורניה BBQ עם ברוקולי, בורגר טקסס BBQ עם פטריות ובורגר קבב BBQ עם פטרוזיליה • הבורגרים מבוססים על סויה וסייטן, המהווים מקור חלבון איכותי וטבעוניים .

הסדרה מבוססת על סויה וסייטן ומשלבים בין מקורות חלבון צמחיים לבין סיבים תזונתיים.

המבורגר BBQ נועד במיוחד לצלייה על הגריל, על הפלאנצ'ה או במחבת, וייחודו טמון במרקמו הנפלא והעסיסי. ההמבורגר, על בסיס סויה וסייטן, מהווה מקור חלבוני איכותי ומשלב בין מקורות חלבון צמחיים (חלבון סויה וחלבון חיטה) לבין סיבים תזונתיים. המבורגר מהצומח מספק חוויית "על האש" עסיסית וטעימה, זאת תוך שמירה על ערכים תזונתיים טובים וללא כולסטרול. מעכשיו ניתן ליהנות מארוחת מנגל ולהתענג על טעם נהדר, מרקם מעולה וחוויה קולינרית, מתוך כבוד לבעלי החיים וכדור הארץ. 

בביקורה האחרון היא התענגה על ברביקיו אמיתי ומהנה בדיוק כמו כל החבר'ה, היא אהבה.





חברת "מאיר" בייגל משיקה בייגלה חדש בסדרת שטוחלה ובטעם ראשון מסוגו בישראל: צ'ילי מתוק 

אחד הנשנושים האהובים על בני הבית הינו בייגלה שטוחים של חברת "מאיר בייגל", מדובר בטעם נפלא , אפוי ולא מטוגן, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל ומכיל סיבים תזונתיים.

חברת מאיר בייגל, יצרנית הבייגל המובילה בישראל, משיקה מוצר מהפכני וראשון מסוגו בישראל בתחום הבייגלה: בייגלה שטוחלה צ'ילי מתוק. הבייגלה החדש מצטרף לסדרת שטוחלה המצליחה של מאיר בייגל וישווק באריזה משפחתית של 300 גרם וכן באריזה אישית של 40 גרם בכל רשתות המזון. בייגלה שטוחלה צ'ילי מתוק בשילוב מדהים של טעמים, אפוי ולא מטוגן, מכיל סיבים תזונתיים, ללא חומר משמר וללא צבעי מאכל. המוצר, בכשרות בד"ץ עדה חרדית ירושלים, גורם להתעניינות ניכרת בארץ ובעולם והמפעל מצוי במגעים מתקדמים לשיווקו לרשתות בינלאומיות מובילות. 

בשנים האחרונות הפך הצ'ילי המתוק שמקורו בתאילנד, לאחד הרטבים הפופולאריים בישראל. זאת בשל שילוב הטעמים המתוק חריף שכל כך אהוב על הישראלים, ובזכות העובדה שהוא משתלב כל כך טוב עם מגוון רחב של מוצרים. שילוב נפלא זה בא לידי ביטוי בחיבור שלו לבייגלה השטוח של מאיר בייגל, כשרוטב הצ'ילי המשתלב בבצק נותן לבייגלה מרקם מאוד מיוחד וטעם נהדר. 





חברת "רפאל'ס" משיקה חטיף אנרגיה חדשני – טראפלס תמרים מן הטבע 

בשעת בן ערביים, רגע לפני השקיעה אני אוהבת לשבת עם כוס קפה ומשהו מתוק בגינה, הפעם בחרתי להתענג על חטיף אנרגיה מהטבע- טראפלס תמרים של חברת רפאל'ס המכיל רכיבים טבעיים בלבד, ללא תוספת סוכר.

חברת רפאל'ס, המתמחה בייצור ושיווק של מוצרי מזון טבעי, גרנולה וחטיפי דגנים, משיקה חטיף חדש ומהפכני על טהרת הרכיבים טבעיים: טראפלס תמרים מן הטבע – חטיף תמרים עגול, ללא תוספת סוכר, עשוי מתמרים כבושים, סילאן טבעי, קשיו, קוקוס וקקאו, ללא רכיבי חיטה, ללא חומרים משמרים, ללא שומן טראנס ומשמש מקור לסיבים תזונתיים ולנוגדי חמצון. טרפאלס תמרים של רפאל'ס משווק באריזת נוחות של 6 יחידות עגולות עטופות בנפרד, ומתאימות כחטיף אנרגיה, מנת ביניים ונשנוש מתוק לצד שתייה חמה או קרה, לילדים ולמבוגרים. 

טראפלס תמרים מן הטבע של רפאל'ס הינו פיתוח חדשני וזוכה לתגובות נלהבות בארץ ובעולם. החטיף ממזג שני עולמות - מצד אחד חטיפי אנרגיה ומצד שני פינוק בונבוניירה מתוק. צורתו העגולה של החטיף חדשנית וזו הפעם הראשונה שבה מוגש חטיף אנרגיה בצורה של כדור, על בסיס רכיבים טבעיים ובריאים בלבד. 



ממרח טחינה עם שוקולד מבית אחווה

מי שמכיר אותי יודע שאני לא מהאמהות ה"מגזימות" אבל בריאות ילדי חשובה לי מאוד, הפחתנו בצורה משמעותית את כמות הסוכר והמלח בחיי היום יום, אנו מעודדים אכילת פירות וירקות במקום ממתקים ואף משתדלים להקפיד על ממרחים בריאים במקום ממרח השוקולד הסטנדרטי.

בגן של הנסיך בימי שישי יש ממרח מתוק, לא שוקולד! אלא ממרחי חלווה, חמאת בוטנים ועוד, הפעם בחרתי לפנק את ילדי הגן וביום שישי האחרון הכנתי להם מגש עמוס בכריכונים מפנקים במיוחד והשוס - ממרח טחינה עם שוקולד! הילדים התענגו ואני שמחתי וזאת מאחר והממרח עשיר בערכים תזונתיים גבוהים- עשוי משומשום מלא, ללא שומן מוקצה וללא שומן  טראנס, דל בנתרן, ללא כולסטרול, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל.

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה מוצר מהפכני וחדשני מסוגו בתחום ממרחי השוקולד: ממרח טחינה עם שוקולד. ממרח השוקולד החדש מתוצרת אחוה הינו בעל הערכים התזונתיים הגבוהים ביותר שיש כיום. הממרח מכיל 42% טחינה משומשום מלא, 348 מ"ג סידן, 3 מ"ג ברזל, 8 גרם סיבים תזונתיים. ללא שומן מוקשה, ללא טרנס, ללא כולסטרול, דל נתרן, ללא משמרים, ללא צבעי מאכל וטבעוני. ממרח השוקולד החדש פותח בסיוע המדען הראשי וחברת "אחוה" אף הגישה בקשה לפטנט למוצר. 




ממרח המרשמלו FLUFF - בטעם תות


ממרח המרשמלו FLUFF הוא אחד הממרחים הפופולריים בארה"ב החל מראשית המאה ה-20. האמריקאים נוהגים לשלב אותו בכריך ה"פלאפרנטר" מה שמחבר ממרח מרשמלו וחמאת בוטנים לכריך מושלם ואף הוצע להפכו לכריך הלאומי של מדינת מסצ'וסטס בארה"ב, שם הוא מיוצר.

נפלא לאכילה כפי שהוא בכפית וניתן בהחלט לשלבו במגוון קינוחים- למילוי וציפוי עוגות, להכנת מוס מרשמלו עם שמנת מתוקה, לשלבו בעוגות גבינה וכמילוי מפתיע בקפקייקס.

יבואנית המזון "מאכלי עולם" משווקת ממרח המרשמלו האורגינל החלה לאחרונה לשווק את הממרח האהוב גם בטעם תות.
 

סנדביץ' קרקר Keebler האמריקאי במילוי גבינת צ'דר

סנדויץ קרקר CLUB מיובא לארץ על ידי חברת "מאכלי עולם" הוא מוצע ב-2 טעמים- קרקר במילוי גבינת צ'דר וקרקר בטעם גבינה (הקרקר עצמו מכיל גבינה) ובמילוי גבינת צ'דר.

החטיף מתאים לנשנוש כיפי לאורך כל שעות היום.

לאוהבי החטיף יש מבצע שווה במיוחד כל חודש יוני- נוכל להנות ממחיר מבצע מיוחד- 3 מארזים ב-10 שקלים בלבד, המבצע מתקיים בכל חנויות הנוחות "אלונית".


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה