יום שבת, 26 בנובמבר 2016

סיגרים מתפוצצים בפה וטעימים במיוחד


אמש בסמוך לשעה שמונה חברים התקשרו שהם באים לבקר, אנחנו מצידנו היינו כבר אחרי ארוחת הערב אך הם לא, האמת התחשק לי ממש להכין בקטנה, לא היה לי כוח שוב לפתוח את המטבח ולהכין מטעמים, לכן הכנתי סלט ירקות גדול, הוצאתי לצלוחיות קטנות ממבחר סלטי השבת שלנו והשוס היה סיגרים ביתיים איכותיים, חרפרפים וטעימים במיוחד, אל דאגה לא עבדתי קשה, נותרה לי במקרר קערה עם בשר מתובל שהכנתי לקובות, דפי פילו לסיגרים מבית תומר שלא זקוקים להפשרה ותוך 10 דקות הסיגרים היו מוכנים בהנאה מרובה.

אז איך הכנתי?

המצרכים:
בצל קצוץ דק
מעט שום קצוץ
פלפל חריף קצוץ דק דק
חצי קילו בשר טחון בקר
תבלינים: מלח, פלפל, פפריקה אדומה ומעט אבקת מרק עוף
פיטרוזליה קצוצה

אופן ההכנה: 
לטגן את הבצל עד להזהבה קלה, להוסיף את השום והפלפל החריף ולטגן היטב, להוסיף את הבשר טחון, תבלינים ולפורר היטב עם המזלג, לערבב היטב עד שהבשר מחליף את צבעו.
להוסיף את הפיטרוזליה ולערבב היטב.

להניח על גבי משטח את עלי הסיגר, למלא שורה מכובדת של המילוי בשולי הסיגר , להכניס את צד ימין וצד שמאל ולגלגל היטב.
אני מערבבת מים עם מעט קמח ובכך מדביקה את הסוף של הסיגר שחלילה לא יפתח בטיגון.

להגיש חם עם טחינה וירקות ולהתענג.




"תומר" מציעה דפי בצק פילו בצורת משולש, להכנה נוחה של סיגרים. עלי הבצק מוכנים לשימוש - רק נותר למלא אותם במילוי שאתם אוהבים ולאפות. לחילופין אפשר לטגן את הסיגרים בשמן עמוק.


אפשר למלא את הסיגרים במגוון מליות - מלוחות או מתוקות, כגון- בשר טחון עם ירקות, ירקות מוקפצים, פירה תפוחי אדמה עם עשבי תיבול, תערובת של גבינות לבנות ומלוחות, גבינה מתוקה עם צימוקים, תפוחי עץ עם קינמון וצימוקים, פטריות מוקפצות ועוד.



להשיג ברשתות השיווק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה