יום ראשון, 6 בנובמבר 2016

מלון גולדן קראון חיפה

חופשת הקיץ מאחורינו וכך גם תקופת החגים, בזמנים אלו אנו נוטים שלא לעזוב את הילדים לרגע ומתפקדים כצוות הווי ובידור 24 שעות ביממה לקטני הבית על כן היינו זקוקים נואשות לקצת זמן איכות זוגי שרק שלנו ללא "אבא,אמא, הוא לקח לי, תכיני לי, תעשו לי ועוד..."

הפעם בחרנו לצאת לחופשה זוגית קרובה- במלון גולדן קראון החדש בחיפה- המלון הינו אחד משלושת בתי המלון של הרשת. 



המלון ממוקם בציר מרכזי מאוד בסמוך למושבה הגרמנית ולעיר התחתית בסביבת המלון קניון הסיטי סנטר (גם בחופשה קצרה צריך לקנות מתנות), מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה, נמל חיפה, הגנים הבהאים, כמו כן תחנת הרכבת נמצאת כ-700 מטרים מהמלון.






כל השטחים של המלון נקיים מאוד (וכך גם החדר) ומעניקים רוגע ושלווה כבר מהרגע הראשון שנכנסים.
צוות המלון אדיב, חייכני ושרירותי מאוד, כל גחמה/בקשה של כל לקוח (והיו כמה כאלו שזכינו לראות במהלך השהות) נענה במהירות, בנדיבות וביעילות,  לכל אחד מאנשי הצוות אכפת מהאורחים כאילו והם מארחים בסלון הפרטי שלהם.






אנו שהינו בחדר דלקס- חדר מודני בעיצוב יפיפיה בצבעים מקסימים, צופה לגנים הבהאים ומשהה המון אנרגיות טובות ורוגע.
החדר מאובזר היטב ומכיל מכונת קפה, מקרר, שולחן עבודה, כספת, טלויזיה, גישה חינם לאינטרנט, מיטה רחבה עם מזרן נוח במיוחד, אמבטיה רחבת ידיים וכיפית.
ישנה אפשרות לקבל לחדר ללא תוספת תשלום מייבש שיער וקומקום.














המלון מציע ארוחת בוקר מפנקת במיוחד שכללה: ביצים, פיצות, פשטידות, סלטים, מבחר ירקות, מבחר עשיר של גבינות איכותיות מאוד, מטבלים, דגים על כל סוגיהם, מבחר רחב של קינוחים מפנקים, פירות, עוגות, מעדנים, קורונפלקס ועוד ועוד ועוד... אין אחד שלא יתענג על ארוחת הבוקר, גם כאחת ששומרת על תזונה נטולת גלוטן וסוכרים יכולה להעיד שהיה לי המון מה לאכול.









יש במלון חדר כושר לספורטאים שבחבורה.

המלון מספק לאורחיו חניה חינם בסמוך למלון (על בסיס מקום פנוי), מעבר לכך ברחוב יש המון חניה (בכחול לבן אך בשבת ללא תשלום) כך שאין כלל בעיה בנושא.

המחירים מאוד נוחים כך שנראה לי שנבקר שם שוב בקרוב, מה איתכם?

דרך יפו 115, חיפה

מספר טלפון רשתי:
04-6508000

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה