יום שני, 21 בנובמבר 2016

פסטה מיה- מהיום כולם נהנים מפסטה

כבר שישה שבועות שהתזונה שלי נטולת גלוטן, אם להודות באמת אחד הדברים שממש אבל ממש חסרים לי זה פסטה, כזו נוטפת רוטב וטעימה, ניסיתי לרכוש כבר מספר פסטות ללא גלוטן ולהכין בבית וזה לא זה, אין מה לעשות, במסעדות בכלל לא בא בחשבון, בקיצור השלמתי עם רוע הגזירה עד שהגיעה ההזמנה להגיע ולסקר את מסעדת פסטה מיאה, בתחילה חשבתי לעצמי, באמת? פסטה? מה אני יאכל במסעדה כזו? שיטוט מהיר בתפריט והבנתי שכאן חושבים על כולם, כאן יש פסטה ללא גלוטן, פסטה ללא ביצים ופסטה מחיטה מלאה, אז יצאתי מאושרת לדרך להביא את הבשורה.

פסטה מיה הוקמה בשנת 1996 על ידי ג'ורג'ו ומיה סופינו. פסטה מיה הוקמה תחילה במטרה למכור פסטה טרייה להכנה ביתית, אולם עד מהרה פתחו השניים את המסעדה הראשונה הנושאת את השם "פסטה מיה" בהמשך נפתח מפעל המייצר מידי יום פסטה טרייה לסניפי הרשת להנאת הלקוחות ולמכירה לצורך הכנה ביתית, זאת לצד מגוון מוצרי פרמיום המיובאים מאיטליה.

פסטה מיה היא מסעדה איטלקית מסורתית המעניקה חוויה רומנטית וקולינרית אותנטית ומפגישה את הקהל הישראלי עם ניסיון רב שנים ומסורת איטלקית משובחת. המקום מציע תפריט עשיר ומוקפד ובטעמים אירופאיים אותנטיים בכל ביס. המסעדה מגישה מגוון רחב של מאכלים איטלקיים מסורתיים תוך שמירה על חומרי גלם איכותיים וטריים המיוצרים מידי יום במפעל של המסעדה הסמוך למקום. במקום ניתן למצוא תפריטים שונים המחולקים לבוקר, צהריים ולערב בהם ניתן למצוא סלטים, פסטות, מרקים, פיצות ובשרים ותפריט משלוחים איכותי במיוחד.



המסעדה רומנטית מאוד ומזכירה בית קפה קטן באיטליה, ניתן לבחור באחד מהחללים שבתוך המסעדה, במרפסת או בחוץ באוויר הפתוח.
השירות מעולה, מוקפד מאוד, צוות רחב של מלצרים, האוכל מגיע ממש ממש מהר לשולחן והאוכל, כל מנה טובה מקודמתה.




אז מה היה לנו?

למנות ראשונות הגיעו לשולחננו:

סלט גינה ומוצרלה- חסות, ארוגולה, עגבניות שרי, זיתי קלמטה וגבינת מוצרלה בויניגרט הדרים- סלט נפלא, כל הירקות טריים מאוד, החסה פריכה וטעימה, הגבינה נהדרת והרוטב עוטף את כל המנה בחמצמצות מתונה וטעימה:



קרפצ'ו בקר -פרוסות דקות של סינטה, עם ארוגולה, צנונית שמן זית, לימון ושבבי פרמיג'נו , פרוסות דקיקות של סינטה טרייה ואיכותית, מתובלים בעדינות ובמתינות- מנה נהדרת:



פיטריות ממולאות בגבינות- מנת הספיישל היומית, הפיטריות מוגשות ברוטב רוזה מוקם בתנור- גם מנה זו נהדרת, הרוטב נפלא ועשיר בטעמים:



למנה עיקרית כאמור בחרנו בפסטה ללא גלוטן:

אני בחרתי ב-כבד עוף ויניציאני שמן זית שום וצ'ילי, כבדי עוף, פורטובלו, פטרוזיליה, בצל מקורמל וחומץ בלסמי- במילה אחת - מושלם, במספר מילים: הכבד עשוי במידת העשייה המדוייקת לכבד, רך ונימוח, הבצל המקורמל דומיננטי מאוד ומעניק למנה מתקתקות עדינה הבלסמי גם הוא שולט ומקפיץ את המנה בטעמיו המופלאים:


הזוגי הזמין סטרצ'טי סינטה שמן זית שום וצ'ילי, רצועות סינטה, פורטובלו, עגבניות שרי וכוסברה- רצועות דקיקות של סינטה בכמות נכבדת מאוד, הכוסברה הייתה מעט דומיננטית מידי אך מעבר לכך באמת המנה הייתה פשוט אגדה:


שתי המנות גדולות ועשירות, בטעמים נפלאים, חשוב לדעת כי כפי שציינתי בתחילת הפוסט יש כאן פסטה לכל דורש, פסטה לטבעוניים, פסטה לצליאקים, פסטה לשומרים על תזונה נכונה.
מעבר לכך יש המון סוגי פסטות: פטוציני, ספגטי, חונקי הכמרים, פנה ועוד, לצד ניוקי ורביולי במבחר טעמים.

קינחנו בשני קינוחי שוקולד נפלאים- מוס שוקולד עם קצפת:



עוגת שוקולד חמה בליווי גלידה וניל- העוגה ממש לא מתוקה מידי, להיפך מעט מרירה ולכן מתאימה גם לסיום ארוחה כבדה, ממליצה בחום:



רשת פסטה מיה מונה כיום שלושה סניפים, סניף הדגל הוותיק ברחוב ווילסון בתל אביב, וסניף נוסף בהוד השרון. בחצי שנה האחרונה נפתח סניף אקספרס פסטה הנקרא "פסטה ויה" ברחוב אבן גבירול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה