יום שבת, 26 בנובמבר 2016

טומי טיפי משיקה מוצרים חדשים ומהפכניים


אני זוכרת את אותם הימים בהם הייתי אמא צעירה, חסרת ניסיון וביטחון, איך כל שאלה קטנה הייתה עבורי ענקית, איך כל התלבטות קטנה הייתה עבורי עולם ומלואו, מאז עברו המון מים בנהר, בכל זאת חלפו להן יותר מ-18 שנים, העולם השתנה ויצרני מוצרי התינוקות כל פעם מפתיעים מחדש, ישנם דברים שאני שואלת מדוע לא היו קודם, בטוחה כי אם הם היו כאן החיים שלי היו קלים יותר.

עכשיו יש לנו אחיין קטן ומתוקי במשפחה עבורו אני רוצה את כל הטוב שבעולם ועל כן כל פעם מפתיעה אותו ואת אימו בהפתעות חדשות, רוצים גם אתם לדעת במה אפתיע הפעם? ב-2 מוצרים חדשים ומדליקים שנראה לי שיהפכו את עולמם לכיפים יותר.

בקבוק 'אולטרה' מסדרת "הכי טבעי כמו אמא" 

'ULTRA' - בקבוק חדשני שמייצר חוויית הזנה מושלמת! עוצב באופן מדויק על מנת להתאים לפיו של התינוק, מאפשר הזנה רציפה וזרימה מתמשכת לצמצום הופעת גזים בתינוקות מחקה את ההנקה הטבעית ומשלב את כל האלמנטים ליצירת חוויית הזנה מושלמת. 

בקבוקי אולטרה בעלי עיצוב מושלם:
בבקבוק המעוצב קיים פרופיל השומר על מפלס החלב ומאפשר לראשונה אטימה מיטבית מסביב לפטמה ולצמצום יניקת אוויר וטפטופים.

הפטמה ממוקמת בצד - עיצוב פטמת בקבוק אולטרה מחקה בשלמות את תנוחת האכלה כמו בהנקה ומאפשר אחיזה נוחה יותר וזרימת חלב רציפה

פטמה המחקה את שד האם- היצמדות טבעית לפטמה ולהקלה על שילוב בין הנקה להזנה מבקבוק – התינוק אינו חש בהבדל בהחלפה בין הבקבוק לשד, כך שניתן לשלב בין הזנה בבקבוק והנקה בקלות.


סדרת "אולטרה", של המותג המוביל "טומי טיפי" הינה הדור הבא של בקבוקי ההזנה שנועדה לתת מענה מקיף לתינוקות ואימהות. הבקבוקים משלבים 3 אלמנטים עיקריים: הקלה על התינוק בהצמדות לפטמה, צמצום הופעת גזים ושילוב הנקה והזנה מבקבוק בזכות צורה המדמה את הגמישות, התחושה והתנועה הטבעיים של שד האם. הסדרה כוללת בקבוקים ופטמות ללא ביספינול A, שהפיתוח שלהם מוגן בפטנטים בינלאומיים ומבוסס על יותר מיובל של ניסיון בפיתוח וייצור מוצרים לאם ולתינוק.

בקבוקי ULTRA יימכרו ברשתות הפארם, רשתות וחנויות פרטיות למוצרי התינוקות ברחבי הארץ.

מחיר מומלץ לצרכן:
בקבוק 150 מ"ל - 54.9 ₪
בקבוק 260 מ"ל 64.9 ₪
בקבוק 340 מ"ל 69.9 ₪



סדרת מוצצים חדשים של "טומי טיפי" מסדרת 'הכי טבעי כמו אמא' 

אני זוכרת את לידתו של בני השלישי כאילו וזה היה אתמול, את כל סוגי המוצצים הקיימים בשוק קנינו עבורו וזה מצידו לא סבל אף מוצץ, לא צריכה לספר לכם כמה קשה לגדל ילד (שבשנה הראשונה לחיוו היה חולה מרבית הזמן) שלא לוקח מוצץ ולא מוצא מנוחה ורגיעה בשום דרך.

בדיוק לתינוקות כאלו חברת "הנסיך הקטן", נציגת "טומי טיפי" בישראל, משיקה בימים אלו את סדרת המוצצים החדשה והמעוצבת בסדרת 'הכי טבעי כמו אמא'. 

בסדרה החדשה שני סוגי מוצצים, לטקס וסיליקון, בעיצוב מדליק וחדש, באריזות בודדים ובעיצוב האופייני למוצצי 'טומי טיפי'. 

המוצצים החדשים מוצעים בעיצובים מדליקים ועכשוויים, שנבחרו בקפידה בשל דרישת אימהות למוצרים טרנדיים ויפים, מעבר להיותם שימושיים ובריאותיים. 

העיצובים החדשים כוללים איורים ילדותיים מתוקים, בצבעי ורוד בייבי וטורקיז אופנתי, בשני דגמים: לטקס וסיליקון, אשר לראשונה מוצעים גם במארז של מוצץ יחיד. 

העיצוב הסימטרי של המוצץ נועד לתמוך בצורה הטבעית של חלל הפה המתפתח של התינוק, גם במידה והמוצץ מסתובב ומוחזק הפוך. 

למוצצי 'הכי טבעי כמו אמא' אין טעם או ריח המעכבים את קליטתו על ידי התינוק והם בטוחים לניקוי במדיח הכלים ולחיטוי בקיטור. 

כל דגמי המוצצים אינם מכילים ביספינול A ומגיעים בשתי מידות : 0-6 חודשים, ו-6-18 חודשים. 

מחיר מומלץ לצרכן: 25 ₪ - 35 ₪.



לבירור נקודות מכירה: "הנסיך הקטן" 08-9426633. אתר הנסיך הקטן:www.littleprince.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה