יום חמישי, 17 בנובמבר 2016

בר הבראון- חיפה

לפני כשבועיים יצאנו לחופשה זוגית רומנטית , נטולת ילדים ודאגות, מה יותר מתאים מיציאה לבר רומנטי ובעצם להזרק כמה עשורים אחורנית ולהרגיש שוב יפים וצעירים.

הפעם בחרנו בבראון- בר מסעדה חיפאי אשר שמו הולך לפניו וכי מוכר כמקום בילוי ידוע ומוביל בחיי הלילה של חיפה ושל אזור הצפון כולו.
המקום לא גדול מידי אך מרווח , יש גם פינת ישיבה ללא עישון (נדיר בפאב ועל כן לא היו מאושרים מאיתנו), המקום תוסס וכשברקע מתנגנת מוזיקה מגניבה, המקום מציע תפריט אוכל עשיר (מתאבנים, סלטים, כריכים, מנות בשריות ועוד) ומגוון והמון אלכוהול איכותי וטוב.



המקום מצטיין בעיצוב מוקפד ואלגנטי, רהיטים אסתטיים, הרבה עץ ולבנים חומות הקבועות בקיר. ואכן, לא לשווא נקרא המקום "בראון" – זאת על שם צבעי החום הקלאסי השולטים בחלל והאלמנטים הרבים העשויים עץ. הקהל המגוון שמגיע ל"בראון" נהנה ממוזיקת רקע טובה בסגנונות אייטיז, ישראלי, רוק איכותי, רוק קל ועוד.


בחרנו בכוס יין גוורץ איכותי וקוקטייל אוזו עם לימונענע:


לצד נשנושי אדממה - פולי סויה חמים עם מלח ולימון- מנה מצויינת לנשנוש ופתיחה מרשימה לערב מהנה:


חציל בלאדי אפוי על מצע טחינה וסלסלת עגבניות , עשבי תיבול ושמן זית- גם מנה זו כקודמתה מהווה נשנוש נפלא וטעים במיוחד:


למנה עיקרית הזמנו פלטת קרניבורים שכללה: שפודי סינטה, חזה עוף, קבבוני בקר, מבחר נקניקיות מרגז וצוריסוס בליווי מטבלים, חמוצי הבית וציפס- המנה עשירה מאוד, מגוונת, הכל טרי ומחומרי גלם ברמה הגבוהה, הבשרים עשויים במידת העשייה המדוייקת, אפילו חזה העוף הגיע עסיסי מאוד,חמוצי הבית פריכים וטעימים, ממליצה בחום על המנה, מתאימה לזוג ומעלה:




קינחנו בפרפה חלבה - קינוח עדין , לא מתקתק מידי, מותאם למי שתזונתו נטולת גלוטן כמוני לדוגמא:


בומב שוקולד- עוגת שוקולד חמה במילוי קרם נוגט מוגש בליווי כדור גלידה וניל- את הקינוח הזה לא אכלתי אך הזוגי מאוד אהב ואף טען שהוא אינו מתוק מידי ועדין , עשוי במידה הנכונה , בחוץ עשוי היטב אך בפנים נוזלי ומלא בטעמים:


חייבת לציין את השירות הנפלא במקום , צוות מלצרים מיומן ורחב, חייכני, שרירותי ונדיב, כל רגע עובר מישהו אחר בין השולחנות ובודק אם לכל הסועדים יש את כל מה שחפצה נפשם, האלכוהול איכותי מאוד, האוכל טעים, האווירה "מגניבה" , אז מה צריך יותר מזה?

אין לי כלל ספק כי בביקורנו הבא בחיפה נחזור לבקר גם כאן ואתם?


שעות הפעילות
א - ש 06:00 - 18:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה