יום שני, 7 בנובמבר 2016

בואו להשתתף בהגרלה ואולי תזכו בעגלה המושלמת- סילברקרוס

אני זוכרת את אותם הימים בהם עם בטן עגולה וגדולה יצאנו לדרך לחפש את העגלה המושלמת, אז אולי אין מושג כזה כי מה שטוב לי לא בהכרח טוב לך אך כידוע לכולנו כל פעם יוצא מבחן העגלות והנה אולי מצאתי את האחת - סילברקרוס.

היום מתחילה תערוכת הבייבי לנד ותערך כשלושה ימים, בין המציגים תמצאו את דוכן העגלות המקסימות של סילברקרוס- חברת העגלות הוותיקה ביותר מעולם מאז 1877 שמציגה את כל החידושים המהפכניים בתחום העגלות.

לבאי התערוכה לא כדאי לוותר על ביקור בביתן מאחר וכאן תיערך הגרלה של עגלת תינוק PIONEER 2016, ויחולקו מתנות למבקרים.

לרוכשים עגלה במסגרת ימי התערוכה, יינתנו הנחות ומבצעים מיוחדים. בין המבצעים – סלקל במתנה למי שירכוש את עגלת PIONEER 2016 .


עגלת SILVERCROSS WAVE – העגלה שתפתור לכם את כל הבעיות- זוהי העגלה האולטימטיבית להרכב ילדים מרובה, העגלה מגיעה עם מתאמים ומבנה שלדה חזק ויציב המאפשר להרכיב ממנה 15 וריאציות שונות, לכל צרכי החיים. ניתן להתקין 2 מושבים, 2 אמבטיות לשכיבה, או לשלב אמבטיה ומושב יחד. כמו כן, ניתן להשתמש בה כעגלת יחיד עם סל שכיבה, מושב תינוק או סלקל.

העגלה קומפקטית וצרה יחסית לעגלות רכבת,יכולה להכנס למרבית המעליות ומאוד נוחה לשימוש ותפעול. העגלה מתאימה לתינוק יחיד, תאומים או אחים בהפרשים קטנים.



עגלת SILVERCROSS SURF מדגם אסטון מרטין.
עגלת תינוק שמעוצבת בסגנון מותג מכוניות הספורט Aston Martin. לעגלה שלדת מגנזיום חזקה וקלת משקל, יחידת מושב עם ריפוד רך מבד אלקנטרה, מושב מתהפך, כיסוי עור לידיות העגלה ושיפורים נוספים, שהופכים אותה לנוחה במיוחד לכם ולתינוק.



עגלה מדגם PALI SEI 9 - עגלה במשקל של 4.5 ק"ג בלבד, יתרון משמעותי כשאנו עם 2 ידיים בלבד צריכות להחזיק את העגלה, לקפלה ובעוד התינוק על היד השניה.
pali הוא מותג תינוקות איטלקי, שמיובא לישראל באופן בלעדי ע״י חברת סילברקרוס.
מדובר בדגם ייחודי, שכולל עגלת תינוק וטיולון, ומתאים מגיל לידה ועד גיל 3. העגלה שוקלת רק 4.5 ק"ג בזכות שלדת אלומיניום קלה ואיכותית. יש בה מושב ארגונומי לתינוק המגיע לשכיבה מלאה, הבד נעים ורך, והיא מאפשרת קיפול קומפקטי פשוט וקל, מה שחשוב במיוחד כשמנסים לתפעל עגלה עם תינוק ביד.

יש לה 8 גלגלים המאפשרים יכולת תמרון מוצלחת בסביבה אורבנית, ומבנה יציב במיוחד.
העגלה מתאימה לילדים עד משקל של 15 ק״ג (בוביק בן ה-4 שלי טרם הגיע למשקל זה) ומהווה פתרון מעולה למשפחות שגרות בבניינים בלי מעלית, ואלה שנוהגים לטוס ולטייל הרבה.


את כל העגלות האלה ועוד רבות וטובות אחרות, עם דגש מיוחד על עגלות שמותאמות לשני ילדים במשפחה, תוכלו לראות, למשש ולקפל בעצמכם בביתן של סילברקרוס בתערוכת בייבילנד 2016.


לפרטים נוספים היכנסו לאתר החברה – סילברקרוס ישראל

שתפו עם חבריכם: Email this to someone

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה