יום שישי, 18 בנובמבר 2016

כל המשפחה עוברת את החורף עם אף נקי ונשימה בריאה בעזרת Sterimar - סטרימר


אוף, החורף באופן רשמי כבר הגיע אך בפועל רחוק מלהיות כזה, חם, קר, כל רגע משהו אחר, כשאנו יוצאים בשעות הבוקר מהבית עדיין קריר, רגע אחרי כבר שוב חם, הילדים פושטים את העליוניות כי חם להם אולם בגן/בכיתה המזגנים עובדים במלוא המרץ - יש ספק בכלל מדוע הם מקוררים?

השבוע ממש הרגשתי כאחות רחמניה בבית החולים, זה מקורר, זה מנוזל, זה עם חום וזה עם גרון כואב, עוברת מאחד לשני, האחד מקבל תרופה להורדת חום, השני כוס תה עם לימון, השלישי כפית דבש והרביעי סטרימר.

אז מה זה בעצם סטרימר?תרסיסי מי ים 100% טבעיים לשמירה יומיומית על היגיינת האף ולהקלה בגודש, נזלת ויובש בנחיריים. התרסיס מתאים לשימוש כל המשפחה: תינוקות מגיל לידה,ילדים ומבוגרים.


התרסיס מאפשר שטיפת אף יומיומית, ולחלוח של חלל האף לסיוע במצבים של יובש בנחיריים, החשובים באותה מידה כמו שמירה על היגיינת הפה. בסדרה תרסיסים המכילים ריכוזי מלחים שונים בהתאם לצורך ולאופן הטיפול, ללא חומרים משמרים, ללא מרכיבים תרופתיים המכווצים את כלי הדם ולא גורמים להתמכרות.

הודות לטכנולוגיית התזת micro diffusion ,המאפשרת התזה אחידה בלחץ מדוד, הטיפות הזעירות מצליחות להתפזר באופן אחיד בחלל האף, להגיע לעומק האף ליעילות מרבית ולניצול מושלם של התרסיס.

הסטרימר בטיחותי ונוח לשימוש בזכות מבנה אנטומי המאפשר התזת מי הים בכל זווית ובכל תנוחה ומשחרר כמות מדודה אופטימלית לצורך האף לילדים ולמבוגרים.

למוצר מספר יתרונות בולטים:

ללא חומרים משמרים, המתאים לשימוש יום יומי. 
מי הים נשאבים באיזור ייחודי ובלעדי בצרפת הידוע בזכות הרכב המינרלים ויסודות הקורט ימיים שלו.
תהליך הייצור הינו ללא מגע יד אדם לשמירת טוהר המוצר ללא צורך בחומרים משמרים.
שמירה על היגיינת האף ומניעת יובש.
סיוע במניעת מחלות זיהומיות ואלרגיות במערכת אף, אוזן, גרון.
הקלה במצבים של גודש וסיוע במניעת מחלות אף, אוזן וגרון.
מכיל ראש מתיז עם מכסה, הניתן לפירוק ושטיפה לאחר כל שימוש, על מנת לשמור על היגיינה נאותה.
מתאים לשימוש לכל המשפחה, כולל תינוקות ונשים בהריון ומניקות.

המוצרים בסדרה:

STERIMAR איזוטוני–תמיסה בריכוז מלחים הזהה לריכוז הפיזיולוגי בגוף האדם, להיגיינה יומיומית והקלה של גודש קל.

Sterimar baby -תרסיס איזוטוני הבלעדי לתינוקות מגיל לידה 50 מ"ל עם מבנה מיוחד עם מעצור בסוף המתז לשמירה על בטיחות אפם העדין של התינוקות
תרסיס איזוטוני למבוגרים 50 מ"ל
תרסיס איזוטוני למבוגרים 100 מ"ל


STERIMAR היפרטוני- תמיסה בריכוז מלחים הגבוה מריכוזו בתאי גוף האדם. תרסיס מי ים מועשר בנחושת, להקלה על גודש, אף סתום ותסמיני צינון ואלרגיה. באמצעות תהליך טבעי – האפקט האוסמוטי מדללים את הנזלת ומקלים על הגודש. 

Sterimar baby -תרסיס היפרטוני לתינוקות מגיל 3 חודשים 50 מ"ל עם מבנה מיוחד עם מעצור בסוף המתז לשמירה על בטיחות אפם העדין של התינוקות וריכוז מלחים המותאם לצורכי התינוקות.
תרסיס היפרטוני למבוגרים 50 מ"ל


באישור משרד הבריאות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה