יום ראשון, 6 בנובמבר 2016

קפה פלפלת- מקום שאתם חייבים להכיר

בסופ"ש האחרון הצפנו לחופשה זוגית רומנטית נטולת דאגות וילדים, בחרנו להתחיל את החופשה בקפה פלפלת השוכן בקניון פנורמה בפאתי העיר, הסניף נפתח בינואר 2016 והינו הסניף ה-24 ברשת.

אל תתנו למיקום לבלבל אתכם, אומנם מדובר בסניף השוכן בקניון אך למקום קסם משלו וכי לא ניתן לחוש בלחץ ובדוחק הקניון, יש כאן אווירה נעימה, שירות מקסים ואוכל נפלא.

כאמור כפי שציינתי מעלה בחרנו לאכול כאן את ארוחת הבוקר, אז  בחרנו במספר פריטים נפלאים:

פיטריות ממולאות ב-3 סוגי גבינות, אגוזי מלך ומוקרמות בגבינות- כל העונג הזה מוגש חם ישירות מהתנור,לרוב במסעדות אני נמנעת מאכילת מנה זו מאחר ויש בה גלוטן, כאן הופתעתי לטובה וחיש מהר המנה נזללה  בהנאה מרובה, מדובר במנה נפלאה ומלאת טעמים, שילוב הגבינות, הרוטב וההקרמה יצרו מנה מדהימה:



אני בחרתי בארוחת בוקר יחיד שכללה: חביתה מ-2 ביצים, סלט ירקות(ניתן לבחור בין עלים לקצוץ), טונה, גבינת שמנת, גבינת פטה, לבנה, גבינת קשקבל, ממרח פסטו, ממרח עגבניות , סלט פלפלים קלויים, זיתים, ריבה, חמאה, יוגורט עם מוזלי, לחם (לצערי לא היה לחם נטול גלוטן וחבל), שתיה קרה וחמה- הארוחה מפנקת מאוד, טעימה ועשירה בטעמים וניחוחות.





הזוגי בחר בטוסט עם גבינות וסלמון מעושן- טוסט די סטנדרטי ללא חידושים והמצאות אך בטעמים נפלאים, מוגש עם סלט ירוק ומרענן:



על קינוח הפעם ויתרנו וזאת מאחר וכל המנות היו עם גלוטן, בהזדמנות זו אני פונה לבעלי המקום להכניס קצת מנות נטולת גלוטן לתפריט, במיוחד היום שהמודעות לכך מאוד גדולה.

ממליצה בחום לצפונים שביניכם ו/או לאלו שקופצים צפונה לביקור- מקום נהדר.

דבר חשוב נוסף, למסעדה יש הסדר חניה וניתן לקבל שובר הנחה.

שדרות הנשיא 109, קניון פנורמה, חיפה 
04-8267726


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה