יום רביעי, 30 בנובמבר 2016

פפבורגר- פפריקה מתחדשת עם תפריט המבורגרים מדהים


על מסעדת פפריקה השוכנת בפתח תקווה כבר כתבתי בעבר, אנחנו מאוד אוהבים את המסעדה, מסעדה משפחתית וכיפית מאוד, מי שתושב העיר יודע שפפריקה הינו השם הנרדף לפתח תקווה- זהו מוסד ותיק כבר למעלה משני עשורים, המטבח של פפריקה הינו מטבח ישראלי קלאסי אך מנגד מטבח מגוון ורב תרבותי המציע ארוחות נפלאות במחירים נוחים.
כאן כל בן משפחה יכול להזמין לעצמו את המנה האהובה עליו- האחד מנת פסטה נפלאה, השני מנה מהמטבח התימני (גחנון, זיוה וכדומה), השלישי טעמים של בית בנוסח שניצל ו/או קציצות ועוד ועוד. הפעם הגענו להכיר את תפריט הפפבורגר החדש- תפריט מגוון ומפתיע.



היה זה ערב קריר אז הזוגי בחר לפתוח במרק בשר סמיך, מלא בקוביות בשר ובעל טעמים נהדרים:


אני בחרתי בחציל בלאדי קלוי על האש אשר הוגש עם הרבה טחינה סמיכה וטעימה, החציל לא היה חרוך מידי אלא עשוי בדיוק במידה הנכונה ומלא בטעמים נהדרים:


אז באנו לטעום המבורגרים נכון? האמת, בתחילה חשבתי שהזוגי יבחר המבורגר ואני אסתפק לי באיזה סלט מאחר ותזונתי נטולת גלוטן אך עד מהרה התבררה לי  טעותי, כאן יש לחמניות (נהדרות יש לומר) נטולות גלוטן ועל כן מיד יצאתי לדרך, אז מה הזמנו?

הזוגי בחר בניו יורק- המבורגר מבשר בקר טחון עם חזה אווז מעושן, גבינת צ'דר, פסטו ועין הפוכה- 440 גרם של אושר, הבשר איכותי מאוד, ההמבורגר נעשה במידת העשייה המדוייקת, הגיעו 2 קציצות מלאות בטעמים נפלאים ואיכותיים, לצד לחמניה נהדרת שספגה היטב את הטעמים, רטבים נפלאים וירקות טריים- בהחלט מתחרה אמיתי לרשתות ההמבורגרים הסמוכות למסעדה-מומלץ אש, המנה מגיעה עם תוספת ציפס:



אני בחרתי ברומא- המבורגר עשוי מבשר בקר טחון עם חמאת שום ובזיליקום, גבינת דנה בלו ובצלים מקורמלים- גם כאן הבשר איכותי וטעים מאוד, לחמניית ההמבורגר נטולת הגלוטן הייתה נהדרת, אחת הטובות שאכלתי עד היום וספגה היטב את מיצי ההמבורגר, הגבינה הכחולה הייתה מעט דומיננטית מידי והפרדתי אותה מהמנה, שילוב המתקתקות של הבצלים המקורמלים יצרו ארומה אמיתית - לאוהבי גבינה כחולה בלבד:



תפריט הפפבורגר החדש לדעתי הולך להיות הלהיט הבא של המסעדה ושל העיר בכלל.

ל"פפריקה" עיצוב יוקרתי ומרשים והיא רחבת ידיים במיוחד, אבל בזכות החלוקה המתוכננת שלה אפשר להרגיש בה נינוחים ואינטימיים, עם מרחב וספייס אישי. הילדים יכולים להתרוצץ בהנאה בזמן שאתם מתרווחים בשלווה בכיסאותיכם ואנחנו משרתים אתכם.

"פפריקה" פתוחה מסביב לשעון, ומספקת מענה שלם לנכים, הכולל גישה מלאה, שירותים ועוד.

מסעדת פפריקה • השחם 21, יכין סנטר, פתח תקווה • טל. 073-7822982

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה