מי שמכיר אותי יודע שאחד הדברים שאני אוהבת זה לצאת לשופינג, כן, גם של מוצרי ניקוי ואוכל לבית, אבל חייבת דבר אחד, שיהיה נקי, אסתטי, מושך את העין וכיפי, בדיוק לתיאור הנ"ל עונה רשת חצי חינם.
אני באופן אישי מכירה את סניף פתח תקווה והוד השרון (המועדף עלי)- מדובר בסניף רחב ידיים, נקי ומצוחצח, בעל תודעת שירות גבוהה, רשת ענפה של עובדים, בהחלט נותן את התחושה כי כאן לא חוסכים עלינו, כאן דואגים לרווחת הלקוח.
כאן נמצא מחלקות מחלקות של כל פריט במבחר רחב ובמחירים נוחים מאוד, הכל מסודר כמו חיילים, בדיוק כמו שאני אוהבת, כאן נמצא המון מבצעים שיקלו עלינו את הקניה השבועית/חודשית או אף יומית:
גם המעדניה נקייה ומושכת את העין, מבחר רחב , הכל נקי ואם משהו לא נקי מספיק, אין בעיה בקשה קטנה מצוות המקום והכל מסודר:
רשת חצי חינם מציגה מחקר צרכנים חדש, פנימי ומקיף, בו עלו מספר תובנות צרכניות מרתקות, אותן חיפשה הרשת ליישם על מנת לעלות בקנה אחד עם הדרישות שהועלו מהלקוחות. מן המחקר עלה כי בכל הנוגע לתחום הקמעונאות, הצרכן הישראלי קונה לפי "הכיס", קרי -עורך השוואות מחירים בין רשתות שונות ולבסוף יבחר ברשת עם המחירים הטובים ביותר. עם זאת, עלה כי הצרכן הישראלי אינו מסתפק רק במחיר זול, אלא השיח עבר ל"מחיר הוגן". הצרכן דורש מחיר הוגן אשר יכלול בתוכו פרמטרים נוספים, מלבד המחיר, שחשובים עבורו לא פחות.
בשנים האחרונות הצרכן הישראלי הבין שיש לו כוח אל מול התאגידים וחברות הענק. הוא אינו מסתפק רק בהורדת מחירים אלא מבקש מהם לעמוד בסטנדרטים גבוהים ואחידים גם בפרמטרים חשובים נוספים כגון: מגוון, שירות, סדר וניקיון, טריות ואיכות. הציבור מעוניין שיחסכו עבורו במחיר הסל אבל לא יחסכו עליו בכל שאר הפרמטרים אשר חשובים לו לא פחות, וזו נקודת האיזון של המחיר ההוגן- רשת חצי חינם תספק את המוצר הטוב ביותר שאפשר במחיר המשתלם ביותר. חצי חינם מאמינים בטענה הזו ומתנהלים כך לאורך השנים. בהמשך לכך החליטה הרשת לצאת במהלך שיווקי אגרסיבי במטרה לחשוף את יתרונות הרשת ולחשוף את הרשת לקהלים חדשים.
המהלך החדש של חצי חינם שם במרכז את סוגיית המחיר ההוגן אל מול עמידה בשאר הפרמטרים הנוספים שחשובים מאוד ללקוח, כפי שעלו מן המחקר, ובמקביל, שימת דגש גם על המחיר האטרקטיבי והתחרותי, וכמות המבצעים הגדולה ביותר. הרשת משקיעה משאבים אדירים ומקפידה על עשרות פרמטרים כגון: חניונים ענקיים, כמות עגלות רבה, שירותי אריזה בקופות, כמות רבה של נותני שירות בכל המחלקות, בקרת איכות קפדנית לכל המוצרים המשווקים ועוד וכל זאת לתת ללקוחותיה מענה לערכים חשובים בחוויית הקניה במקביל למחיר הסל.
רשת חצי חינם ברחבי הארץ:
חולון, רחוב המרכבה 31
ראשון לציון, רחוב לח"י 16
פתח תקווה, אם המושבות
הוד השרון, הרקון 2 מתחם שרונים
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה