יום שלישי, 8 בנובמבר 2016

תערוכת בייבילנד 2017


היום ביקרתי בתערוכת הבייבילנד השנתית אשר מתרחשת זו השנה התשיעית בגני התערוכה בתל אביב, התערוכה מתקיימת בחסות סופר פארם , בביתן 2 וכל כולה מוקדשת להורים המאושרים ולאלו שבדרך.

התערוכה מתקיימת החל מהיום ועד יום ה' 10.11.16, בין השעות 10.00-22.00.

כרטיסים ניתן לרכוש בסופר פארם,באתר ו/או בקופות התערוכה, לנרשמים באתר הטבה נוספת תיק מתנות מפנק בשווי 89 שקלים המכיל:
דובי רך (בגודל 22 ס"מ), מטרנה אקסטרה קייר תחליף חלב (באריזת 150 גרם TO GO), מטרנה דייסה 200 גרם, האגיס אקסטרה קייר אריזת 8 יחידות, אוונט מגבונים 15 יחידות, לייף בייביז אריזת 2 חיתולים, קרם החתלה קלנדונלה לעור רגיש 100 גרם, נסטלה מולטי צ'יריוס 375 גרם, סבוקלם אינוביישן,BB קרם מייק אפ לכיסוי מושלם למיצוק העור ולהגנה מהשמש SPF35.



אני מבקרת מזה שנים בתערוכה וניכר כי השנה התערוכה גדולה יותר, מושקעת יותר ומפנקת אף יותר, ניכר כי שמו דגש ומחשבה על כל פרט ופרט, יש יותר מרווחים בין הדוכנים, יש פינת הנקה גדולה, בשירותי הנשים יש פינות החתלה מצויידות בחיתולים ומגבונים של האגיס.

ברוב הדוכנים יש מבצעים והנחות מיוחדות לבאי התערוכה בלבד, בחנות הסופר פארם נמצא מבצעים מדהימים שלא נמצא בסניפים הרגילים.



חלק קטן מהמותגים שמשתתפים בתערוכה: האגיס, לורה סווירה, ד"ר פישר,מטרנה, סימילאק, הנסיך הקטן, פיליפס, אקמולי, תיקי החתלה של גיטה, בייבי סטאר, טיפטיפות, שילב ועוד ועוד ועוד...



חזרתי לספר לכם על המתנות שאני נתקלתי בהם והדוכנים שמשכו את ליבי, ראשית אתחיל בהאגיס- מדובר בדוכן רחב ידיים והמון עמדות, הדוכן מחלק דוגמיות של חיתולים, במסגרת הפעילות המוצעת על ידי האגיס בתערוכה, יוזמנו ההורים לסדנת קונטקטבייבי עם הרקדן בעל השם העולמי בתחום האימפרוביזציה איתי יטוב. 

כדאי לדעת: הסדנאות ייערכו ללא הרשמה מוקדמת בבמה המרכזית של התערוכה (במשך חצי שעה): יום שלישי ה- 8.11 בשעה 14.30, יום רביעי ה- 9.11 בשעה 12.30 וביום חמישי ה- 10.11 בשעה 14.30 ובמתחם האגיס יתקיימו שיעורים מקוצרים בכל רבע שעה.





בדוכן של בדין נוכל לשחק משחק אינטרנטי ולזכות בחיתול טטרה עם הדפס שמו של תינוקנו.

בדוכן של ד"ר פישר נוכל להתעדכן במוצרים החדשים, להצטלם למודעת ד"ר פישר אישית ועוד.


בדוכן של מותג העגלות סילברקרוס מתקיימת הגרלה שווה במיוחד- עגלה במתנה, בואו להצטלם עם העגלה, מלאו את פרטיכם והשתתפו בהגרלה.



בדוכן של לורה סוויסרה נמצא מבצעים מיוחדים לימי התערוכה, למי שבטעות לא מכיר, החברה קיימת מעל ל-3 עשורים ומגשימה לנו ההורים את החלומות והופכת אותם למציאות.


חברת לורה סוויסרה היא החברה הותיקה בתחום הטקסטיל לתינוקות בארץ, הוקמה בשנת 1985 כעסק משפחתי. החברה ממוקמת באשקלון, מעסיקה כ- 30 עובדים ועובדות. לורה סוויסרה, משווקת ובעלת זיכיון בלעדי בארץ לשימוש בדמויות דיסני על מוצרי הטקסטיל שהיא מייצרת. כמו כן מציעה מגוון רחב של סטים לעריסות ולולים, מגבות, חלוקים, שמיכות ועוד . עיצובי החברה כוללים את כל מוצרי הטקסטיל לתינוקות, חדרי תינוקות וילדים.








בדוכן של פוד אפיל תמצאו מבצעים שווים במיוחד רק לבאי התערוכה.




בדוכן של "הכפתור"- דוכן שלדעתי הכי חשוב כאן -


חשיפה ראשונית בישראל למערכת "הכפתור Baby":
מערכת חדשנית המתריעה על שכחת ילדים ברכב המתבססת על טכנולוגיות מתקדמות של חיישנים תרמיים, קול ותנועה

אתם לבד עם הילד ברכב? דואגים שהתינוק שלכם ישכח ברכב?

המערכת המתקדמת, מתריעה על שכחת ילדים ברכב באופן אוטומטי בזמן אמת ומחוברת למוקד חירום אנושי המאויש 24/7 להבטחת ביטחונו של ילדיכם.




נושא מניעת שכחת ילדים ברכב מטריד הורים לתינוקות ולילדים בגיל הרך. הנושא אף נמצא בהליכי חקיקה בכנסת במסגרתה הורים יחויבו בהתקנת מערכת בטיחות למניעת שכחת ילדים.

חברת "הכפתור" משיקה בימים אלו מערכת חדשנית לזיהוי והתרעה מידית של שכחת ילדים ברכב מיד עם נעילתו, המבוססת על טכנולוגיה תרמית המזהה חום גוף בשילוב עם חיישני קול ותנועה.



כיצד פועלת המערכת:המערכת מזהה באופן עצמאי, לאחר נעילת הרכב, מצב שבו פעוט נשכח ברכב, וזאת באמצעות חיישנים מתקדמים המותקנים ברכב. חיישני נפח וקול יזהו בכי, נשימה לא סדירה ותנועה מעל רדיוס של 5 ס"מ בשטח הרכב. מצלמה תרמית תזהה באמצעות טכנולוגיה מתקדמת הימצאותו של פעוט בתוך הרכב, גם במקרים קיצוניים של טמפרטורה גבוהה וגם בשעות החשיכה. הייחודיות של המערכת היא בכך שהיא מקושרת לא רק להורה ולמקורבים לילד, אלא גם למוקד חירום המאויש 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. בעת שכחת הילד תשלח המערכת התרעה אוטומטית ומידית למוקד שיאתר את ההורה, ובמידת הצורך ישלח את כוחות ההצלה.

המערכת תפעל ב-4 דרכים:· תשלח התראה אוטומטית למוקד החירום של חברת הכפתור הפועל 24/7
· יצירת קשר מיידי עם ההורה/נהג הרכב (עד 3 בני משפחה)
· באין מענה אצל בני משפחה יופעל נוהל הזעקת כוחות שירותי חירום למיקום הרכב
· אורות הרכב יהבהבו במטרה למשוך את תשומת ליבם של העוברים והשבים

בדוכן של נובי נמצא המון מבצעים מיוחדים לימי התערוכה:






בדוכן של "בייבי סטאר" נמצא מבחר עגלות חדשות ומוצרים נלווים לאם ולתינוק- EGG STROLLER – חדש!–העגלה הכי סטייליסטית שיש!! הישר מאנגליה לישראל במחירים מיוחדים לימי התערוכה.



בין מוצרי החברה שנמצא בדוכן: 
*מראה לרכב 360 מעלות - אשר מעניקה לנהג אפשרות לראות את התינוק כאשר הוא יושב במושב האחורי בניגוד לנסיעה ,זווית של 360 מעלות, ללא צורך להתאים את המראה האחורית של המכונית. רצועות מתכווננות למושב האחורי המראה בצורה קמורה, המראה היחידה שעברה מבחני ריסוק וזאת על מנת לא לפגוע בתינוק. מחיר 54.90 ₪ במקום 69 ₪ 
*ארגונית לעגלה-ניתן לשים בצד אחד טאבלט לכיוון הילד ובצד השני הטלפון של האם ניתן לגעת במסך דרך הניילון המיוחד מאפשר אינטראקציה לילד מחיר 84.90 ₪ במקום 119 ₪.
*צלון אחורי לרכב השמש מגיעה מהצד ולא ניתן להגן על התינוק בפניה מעכשיו עם הצילון האחורי זה אפשרי –כולל מסנן קרינה 29.90 ₪ במקום 49.90 ₪.
*צלון לבוסטר -צלון שמתאים לרוב סוגי העגלות והבוסטרים וכיסאות הבטיחות 39.90 ₪ במקום 49 ₪ .
*מארז צלונים 29.90 ש"ח במקום 39.90 ₪. 
*כתפיות ויסקו לרצועות 29.90 ₪ במקום 39.90 ₪. 
*קליפסים לכיסא בטיחות 19.90 ₪ במקום 39.90 ₪. 
*ארגונית 39.90 ₪ במקום 49 ₪. 
*כוס לעגלה 34.90 ₪ במקום 49 ₪. 

בדוכן של מאמי קר נוכל לקבל מתנה דוגמית של משחת קלנדולה, רק צריך להרשם בדף הפייסבוק ולהביא את האישור.

בדוכן של לאשה ניתן לעשות מנוי ל-8 גיליונות בעלות של 100 שקלים בלבד ולקבל גיפט קארד בשווי 100 שקלים לחנות קיווי.

בדוכן של אקמולי מקבלים חבילת פלסטרים של חיות.

למקבלי צמיד בכניסה ניתן לקבל בדוכן של סימילאק דוגמיות עם תיק קטן וחמוד.

ברחבי התערוכה מחלקים לחמניות של ברמן, עוגות ועוד ועוד...

מיקי כוכבת הילדים תופיע כל יום 5 פעמים בשעות הצהריים והערב (13.30,16.30,17.30,18.30,20.00)



ניתן להרשם לסדנאות בנושאים שונים ובשעות שונות - הרישום מתבצע באתר.

יש מזנון במקום וניתן להנות מכריכים/ארוחות צהריים/שתיה חמה וקרה ועוד במחירים נוחים (יחסית).

יש חניה במקום אך לטעמי היא מאוד יקרה, ניתן לחנות בחניון שנמצא מול גני התערוכה בעלות של 20 שקלים בלבד, רק צריך לחצות את הגשר.

ממליצה לבקר בשעות הבוקר שעות בהן יש פחות עומס, אומנם תפספסו את ההופעה של מיקי אך אם אתם עם ילדים קטנטנים שלא דורשים לצפות בהופעה לכו, תבקרו ותהנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה