יום שני, 14 בנובמבר 2016

לחמניות טחינה ללא גלוטן- טעימות ומפתיעות במיוחד עם טוויסט מעניין

כבר למעלה מחודש אני שומרת על תזונה נטולת גלוטן לחלוטין, יש ימים קשים יותר , יש ימים קשים פחות אבל מה שהכי חשוב זה הפינוקים הקטנים שאני מפרגנת לעצמי, התזונה שלי הפכה לבריאה יותר, עשירה בסיבים תזונתיים, ירקות ופירות, ברזל וויטמינים.


כל יום לארוחת ערב מחפשת רעיונות וגיוונים חדשים, אמש הפתעתי את כל בני הבית בלחמניות טחינה טעימות במיוחד עם טוויסט מיוחד- טחינה + עם זרעי צ'יה מבית סבא חביב- עשיר מאד באומגה 3 ובסיבים תזונתיים טבעיים. עשיר במגנזיום ובאשלגן.

הטחינה עשירה מאוד בטעמים, סמיכה וטעימה מאוד.

למי שלא מכיר ראשית אספר בקצרה על סבא חביב- מדובר בבית בד גלילי בקיבוץ פרוד שהוקם אי שם בשנת 1913 והינו ממיסדי ענף הזית בגליל. סבא חביב ויורשיו (בניו ונכדיו) מגדלים עצי זית ומייצרים שמן זית משובח, זיתים בכבישה טבעית, חלווה, דבש, זעתר, טחינה באבן ריחיים, סבונים משמן זית ועוד.


אז ראשית אפנק אתכם במתכון קליל ומהיר במיוחד:


המצרכים:
6 כפות טחינה עם זרעי צ'יה.
3 ביצים
שקית אבקת אפיה
כפית דבש

אופן ההכנה:
לערבב היטב את כל החומרים, לשמן תבנית שקעים, למזוג כף וחצי מהתערובת, לקשט בקצח ו/או שומשום ולאפות בחום בינוני 180 מעלות כ-10-15 דקות.

להגיש חם ולהנות!


לראשונה בעולם משיק "סבא חביב" את סדרת "טחינה +"- טחינה גולמית אתיופית עשויה 100% שומשום טהור בתוספת זרעים וגרעינים בעלי יתרונות בריאותיים הכוללים 4 טעמים – טחינה+ עם גרעיני דלעת, טחינה+עם זרעי קצח, טחינה+ עם זרעי פשתן וטחינה+ עם זרעי צ'יה. 


המוצרים מבוססים על הטחינה הגולמית של סבא חביב המופקת משומשום טהור הגדל באתיופיה ומכיל שיעור גבוה של סיבים תזונתיים, החיוניים לתהליך העיכול ונמצאים רק בזרעים שלא קולפו ושיעור גבוה במיוחד של מינרלים וסידן. בארץ עובר השומשום תהליך קפדני של קליה, כתישה וטחינה.
ייחודה של סדרת "טחינה +" הוא בשילוב של התועלות הבריאותיות של הטחינה הגולמית יחד עם זרעים וגרעינים טחונים אשר להם יתרונות בריאותיים מוכרים כגון- סידן, ברזל, מגנזיום, אומגה 3 ואומגה 6. בשיטת הטחינה הייחודית של הזרעים הצליחו ב"סבא חביב" להפחית את אחוזי השומן במוצר הסופי ועם זאת להנות מהיתרונות של כל מרכיביו. 

· טחינה+עם גרעיני דלעת - עשיר במגנזיום ובברזל.
· טחינה+עם זרעי קצח- עשיר בסידן, מקור טוב לסיבים תזונתיים טבעיים.
· טחינה+ עם זרעי פשתן- מקור טוב לאומגה 3 ולאומגה 6
· טחינה + עם זרעי צ'יה- עשיר מאד באומגה 3 ובסיבים תזונתיים טבעיים. עשיר במגנזיום ובאשלגן.

השימוש בטחינה נפוץ במטבח הים תיכוני מאות שנים, הטחינה משתלבת נפלא בכל סלט, ממרח ותבשיל, מקרימה מרקים ומוסיפה טעם עשיר לעוגות ועוגיות. 

טחינה + נמכרת בצנצנות של 400 גרם במחיר- 15 ש"ח.

את סדרת המוצרים "טחינה +" של "סבא חביב" ניתן להשיג - ברשת עדן טבע מרקט , מרכז מזון ירכא, קשת טעמים- מחסני השוק, טיב טעם, בחנות החברה באגמון מרקט החדש שליד אגמון החולה , בחנות המפעל בקיבוץ פרוד ובחנויות מתמחות כמו כן ניתן להזמין בשירות "סבא חביב עד הבית" (הספקה עד 72 שעות עלות של 20 ש"ח)- בטלפון- 04-6991888 או באתר- http://www.sabahabib.com


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה