יום רביעי, 9 בנובמבר 2016

gitta משיקה קולקציה חדשה לדגם האהוב gitta ideal לאמא שלא מוותרת על עיצוב ונוחות

אני זוכרת את אותו היום בו הפכתי לאם, מאשה שסוחבת בתיק את כל הבית הפכתי לאם שסוחבת בתיק ההחתלה את כל הבית+ציוד של התינוקות, לא פשוט להכניס לתיק אחד חיתולים, מגבונים, מוצצים, בקבוקים, מחלק מנות, חיתולי טטרה, משחת החתלה, משטח החתלה, משחקים וזה עוד לפני שהכנסתי לתוכו את כל הפריטים החיוניים לי- ארנק, מפתחות, פלאפון, איפור, מחברת, עט ועוד ועוד.

אני זוכרת את אותו היום כאילו ולא עברו למעלה מ-18 שנים, באותם הימים המודעות לתיקי החתלה לא הייתה ברמה גבוהה ועל כן התיקים בהתאם, התיק היה סביר , קטן וללא אבזור מיוחד, השיקיות ממנו והלאה וכך גם ההתחשבות בנו האמהות.

בשנים האחרונות נחשפתי למותג GITTA  אשר משיק קולקציה מדהימה ומתחדש כל הזמן, לאחרונה המותג משיק קולקציה חדשה לדגם המוכר והאהוב gitta ideal, במסגרת ההתחדשות והרצון לפנק את ההורים כמה שיותר, נוסף לדגם אידיאל רוכסן בכיס הקידמי,כדי שהטלפון הנייד יהיה מוגן, מבלי לפגוע בעיצוב של התיק.



מדובר בדגם קלאסי, גדול, מרווח ומאובזר יותר מכל הדגמים, מגיע עם שומר חום לבקבוק, נרתיק למחלק מנות, רשת כביסה, תא ראשי עם פתח רחב במיוחד, מחיצה פנימית היכולה להינתק, תא פנימי שנסגר עם רוכסן המותאם למסמכים/לארנק וכו', קליפסים עבור המוצץ/מפתחות וכדומה, רצועות גב מרופדות במיוחד ומתכווננות, רצועת כתף הניתנת להסרה, שני תאים תרמיים לבקבוקים עם שלוש שכבות בידוד, תא החלתה בחלק האחורי המיועד להחתלה מהירה ונוחה גם כאשר התיק מלא (יתרון אדיר), תאים לטיטולים, מגבונים ועוד, התיק מגיע במגוון צבעי גינס והדפסים.




התיק כביס במכונה בתוכנית רגילה של 30 מעלות עם סחיטה וייבוש בצל. /נתלה על כל סוגי העגלות

ניתן להשיג: בחנות גיטה ברחוב נמל יפו 30, באתר האינטרנט www.gittabags.com ובחנויות השונות.



אודות gitta 

חברת gitta הוקמה בשנת 2000, ע"י חגית נאמן גורני, מעצבת מוצר בוגרת בצלאל, והייתה לפורצת דרך בשוק תיקי התינוקות המעוצבים בישראל ובעולם, לפני כשלוש שנים הרחיבה החברה את תחום פעילותה, והחלה לייצר מוצרי טקסטיל לתינוקות, מפנקים ואיכותיים, סטים למיטה ועריסה, סדינים, שמיכות ומגבות. גיטה נחשבת כמותג חזק ומוביל בתחום הפרימיום לתינוקות בישראל. מאז ועד היום מקפידה החברה לייצר מוצרים חדשניים ומפנקים ללקוחותיה הרבים בארץ ובעולם.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה