יום רביעי, 9 בנובמבר 2016

סדנאות ההרזיה של "מעיין לביא"

על תזונה נכונה ואימוני ספורט כולנו קוראים מידי יום, עוד מאמן כושר מתחיל את דרכו , עוד תזונאית, הפעם אני בוחרת לספר לכם על שירות חדש שהכרתי היום- סדנאות ההרזיה ואימוני הכושר של מעיין לביא, האמת? כאחת שעושה ועשתה אין ספור דיאטות, שיעורי ספורט, סדנאות למינהן השיטה שלה נראית לי יעילה ומתאימה לכל אחד/ת מאיתנו.


הכל התחיל אצל מעיין אי שם בשנות הנעורים, מותו של חבר קרוב גרמו לבעיות אכילה ולהשמנה קיצונית, באותה נשימה גם חבר שבחר בנערה רזה לטובת חברה שמנה ועוד ועוד סיבות השאירו אותה לבחור באוכל כנחמה, הקילוגרמים העודפים מנעו ממנה לממש את כישרונה כרקדנית.

עם השנים ניסתה אין ספור שיטות מהירות יותר ומהירות פחות בניסיון לרזות אך גם אלה עלו ונכשלו.

במרוצת השנים הבינה כי שינוי חשיבה, תזונה נכונה,אימוני כושר והמון מקום לרגש עם ליווי אישי וצמוד הם אלו שיצליחו להוביל אותה לניצחון.

במהלך שירותי הצבאי חוותה ירידה דרסטית במשקל ולאחר השירות החלה ללמוד בווינגט, לאורך השנים חוותה תקופות של רזון קיצוני לצד השמנה יתרה, מכאן מצאה מעיין את התהליך האישי עימו היא פורצת דרך חדשה- אורח חיים שפוי לצד אימוני כושר כגון: אירובי, עיצוב הגוף, זומבה, ריקודי בטן, ספינינג ועוד.

מעיין פתחה סטודיו בצפון בשם "מעיין האושר והכושר" והחלה להעביר בו סדנאות הרזיה לנשים. קבוצות ההרזיה של מעיין הניבו תוצאות והישגים מרשימים . שמה הלך לפניה! כיום, בעלת שני טורים שונים בשני עיתונים שונים בצפון הארץ והיא מחזיקה בתארים "מאמנת אישית להצלחה" ו"קוצ'רית תזונה" וכיום היא פורצת ומגיעה גם לאיזור המרכז לסניפים ברמת גן ובפתח תקווה.

לרגל השקת סניפי המרכז התקיימה מסיבת עיתונאים , חברים רבים הגיעו לפרגן ולתמוך ביניהם: שי חי, שי מיקה, אליאב ודנית, האחיות מלול, אמירה בוזגלו ועוד רבים אחרים.



מעיין לביא
050-7703613
רמת גן –רוקח אשכול פיס
פתח תקווה – המפלסים 6



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה