יום שבת, 19 בנובמבר 2016

אמיגו- עולם שלם של צעצועים

אם אתם הורים לבנים מניחה שרובכם מכירים את ה"סופרגול", כן, הם מגיעים פעם בשנה, נמצאים פה לאורך זמן רב, מרוקנים לנו את הכיס ואז נוטשים עד הפעם הבאה.
הנסיך שלי בן העשר חי, נושם וחולם כדורגל על כל גווניו ועל אחת כמה וכמה סופרגול, איך שהם רק מגיעים למדפים אנחנו הופכים לבנק ומתחילים לממן את הטירוף הזה, מידי שנה זה הופך משוכלל ומורכב יותר וכך גם השנה.
יש סרטונים ברשת, יש אתרים שניתן לרכוש בהם את המוצרים , יש החלפות ויש ויש ויש... אוף כמה שיש.

באחד הימים הנסיך הגיע כולו זוהר וקורן מאושר, מצאתי את האתר המושלם, שם את יכולה לקנות לי את כל מה שאני רוצה וצריך - אתר אמיגו.

מה זה אתר אמיגו אתם בוודאי שואלים בדיוק כמוני, זהו אתר אשר מפעילה אותו חברת פ י.אם.אי איקומרס בע"מ, זוהי חברת בת של חברת P.M.I סחור וייזום בע"מ המובילה בישראל בייצור,שיווק והפצה של מוצרי פנאי ממותגים לילדים ובני נוער.

באתר נוכל למצוא מבחר רחב של צעצועים ומשחקים איכותיים, מותגים מקוריים, במחירים נוחים ואטרקטיבים לשוק, האתר מאפשר לנו להנות מחווית קניה אינטרנטית קלה ונוחה, ברמה גבוהה,שירות ברמה גבוהה, משלוח חינם עד הבית תוך 5 ימי עסקים, אפשרות להחזר כספי מלא- צריך עוד משהו מלבד זאת?

האתר בנוי בצורה מאוד נוחה, שיטוט מהיר באתר והנסיך בחר את מבוקשו:


בוחרים את מבוקשנו ועוברים לתהליך הרכישה:



ועכשיו מה שנותר לנו זה להמתין בציפיה דרוכה למשלוח, משימה יותר קשה מכל דבר אחר שעשינו, חחח, הנסיך כל יום ספר את הדקות, השניות ומאיות השניה עד להגעת המשלוח (כיומיים לאחר ההזמנה, מזל), השליח מתקשר לפני הגעתו ומתאם הגעה בצורה מסודרת ואדיבה.





אז מה יותר נוח מלשבת בבית ולבצע הזמנה קלה, נוחה ופשוטה? ללא מאמץ, ללא ריצה לקניונים לחפש את הקלפים (אל תשכחו שאין בכל החנויות) ובכלל כאן תוכלו למצוא את מבוקשכם לכל הגילאים ולכל המינים, מתנות לקטנים, מתנות לגדולים, כיף אדיר, הרי אני לא צריכה לספר לכם כי בטרפת היומיומית שלנו אנו מחפשים להקל על עצמינו עד כמה שניתן ועל כן האתר נותן לי את המענה המשולם.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה