יום רביעי, 6 ביוני 2018

קוטקס חוגגת יום הולדת 100 ולכבוד המאורע מתחדשת בלוגו חדש


מותג קוטקס חוגג בימים אלה 100 שנים להיווסדו. כחלק מהחגיגה מתהדר המותג בלוגו חדש בעל סימן מוכר המסמל נשיות וזאת כדי להדגיש את המחויבות של קוטקס להבטיח שמחזור או כל תפיסה שלילית לגביו, לא יעמדו בדרכה של אף אחת. 

בנוסף ללוגו, מותג ההיגיינה הנשית האהוב, קוטקס, משדרג את התחבושת ההיגיינית הפופולארית ומעדכן את האריזות של מגוון המוצרים לעיצוב חדש, בולט ורענן. 


כולנו מכירות את אותן הימים בהם המחזור מגיע לבקר, אם להודות באמת אלה לא ימים שאנו מחבבות במיוחד (בלשון המעטה אם יש לומר) אולם עדיין אין ברירה והם מגיעים ועל כן אני כאשה ואם ל-2 נערות מתבגרות תמיד מחפשת את הפתרונות הקלים, היעילים והנוחים ביותר.



אני נאמנה למותג קוטקס כבר שנים רבות, לאחר אין ספור ניסיונות מצאתי את עצמי נעזרת בתחבושות הנ"ל מאחר והן הנוחות, רכות, נעימות ובגזרה הטובה ביותר.

ייתרון נוסף שיש למותג הינו שיש להם קשת רחבה של תחבושות, לכל מטרה- לימים קלים, ללילות הקשים, עם כנפיים, בלי כנפיים ועוד.


לתחבושת ההיגיינית של קוטקס, מרכז ספיגה חדשני Fast dry המסייע להגנה מנזילות ופספוסים, בעלת גזרה מיוחדת המותאמת באופן מושלם לגוף האישה, עשויה חומר רך דמוי כותנה לנוחות מקסימאלית ומעניקה תחושת ניקיון ויובש. 



אנקדוטת בונוס 😊 פירוש השם קוטקס - קיצור של המילים cotton-like-texture: "מרקם דמוי כותנה". 

לכבוד המאורע קוטקס מחלקת מתנות- נכנסים ללינק ומקבלים לאחר הרשמה קוד חינמי לחבילה. יאללה עופו על זה לפני שיגמר - http://www.kotex.co.il

להשיג ברשתות השיווק והפארם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה