יום שני, 25 ביוני 2018

המהפכה כבר כאן- עם כדוריות הבושם של Lenor


שבוע שעבר התקיימה בגנו של בני מסיבת הסיום , הגננת המדהימה שלו במהלך הטקס הקריאה 2 משפטים המאפיינים כל ילד וילדה בגן- תנחשו מה המשפט שאפיין את בני? בדיוק! תמיד מתוקתק, מגיע לגן חתיך, מסודר, עם קוצים ועם שובל של ניחוח הכביסה! תמיד אבל תמיד הגננות/המורות מחמיאות לי על כך, כל מי שמכיר אותי יודע שיש לי "שריטה" מטורפת עם ניחוח הכביסה וכל פעם מנסה עוד ועוד מוצרים על מנת שריח הכביסה שלנו יהיה הטוב ביותר- על כך לא מתפשרת לעולם!



כבר מספר חודשים שאני משתמשת במוצר המעולה של המותג Lenor - כדוריות הבושם העוצמתיות Unstoppables אשר מעניקות לבגד ניחוח ורכות מושלמים הנשארים לאורך זמן.

כבר מחודש הבא מצטרפים למדפים עוד 2 ניחוחות ייחודיים אשר נרקחו על ידי מומחים לריח במעבדות החברה: ניחוח רענן (בצבע כחול), ניחוח יוקרתי (בצבע זהב) וניחוח רומנטי (בצבע ורוד). עד סוף השנה יוצעו בישראל לפחות 3 ניחוחות נוספים. 


מדובר באחד החידושים הגדולים ב- 50 השנים האחרונות בתחום הכביסה, עם טכנולוגיה ייחודית שפותחה במשך כ- 5 שנים. הכדוריות נמסות ורכיבי הבושם שוקעים בסיבי הבד בשלב האחרון של מחזור הכביסה. בעת חיכוך (כגון שפשוף, חיבוק, לבישה, וכו') רכיבי בישום אלה משחררים שוב ושוב תוך שהם מעניקים לבגדים ניחוח עוצמתי שנשאר על הבגד עד ל- 12 שבועות. 



המוצר קל ונוח לשימוש: פשוט שמים את הבגדים המלוכלכים במכונה, מוסיפים את הכדוריות לתוך התוף ומעל הבגדים מכבסים כרגיל והבגדים יוצאים עם ניחוח בעוצמה שלא הכרתם. שמים כמה כדוריות שרוצים לפי מידת הניחוח הרצויה. הכדוריות מתאימות לכל סוגי הכביסה ובגדים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה