יום חמישי, 21 ביוני 2018

צופים במונדיאל? אוהבים סושי? הזמינו עוד היום מגשי יוקרה איכותיים מבית Ze Sushi

עונת המונדיאל כבר כאן (כן, העונש הגדול מכל), כמעט כל ערב יש אצלינו אורחים בסלון לצפות במשחק זה או אחר, מלבד הצעקות והרעש כמעט כל ערב מתחילה אותה הסוגיה, מה אכין להם היום? במה אפנק אותם היום? כמה עוד ניתן להפתיע ולגוון? עוד פיצה? עוד בורגרים? עוד פשטידות ופלטות שונות? אמש עלה לי רעיון גאוני!!! מאחר וכל יושבי ביתנו וחברינו מאוד אוהבים סושי ביצעתי משלוח מרשת  Ze Sushi אשר השיקה לאחרונה מבחר מארזים מפנקים, עשירים, יוקרתיים ומיוחדים מאוד.

מגשי היוקרה של רשת Ze Sushi שהושקו לא מזמן מתוך מחשבה עמוקה להעצים את חווית הלקוח בביתו כמו במסעדה עוצבו, פותחו ויוצרו עבור קומבינציות סושי בתמהיל קבוע ומיוחד.

סדרת מארזי היוקרה הן קופסאות ייעודיות, מעוצבות ורב פעמיות בהן המנות מונחות באופן מדויק וללא תזוזה לשמירה על איכות ונראות המזון מרגע הכנתו ועד הגעתו לבית הלקוח, מלבד המארז מגיעים עוד הפריטים הבאים (על הכל חשבו כאן): 
  • דיספנסר סויה של קיקומן 
  • מארז טריאקי וספייסי מיונז 
  • סוסייר וואסבי 
  • סוסייר ג'ינג'ר 
  • מקלות אכילה, מפיות ומגבונים

כפי שציינתי מעלה כאן חושבים על הכל ועל כן לכבוד עונת המונדיאל יוצעו המארזים לקהל האוהדים במחירם המקורי ובתוספת של 4 בירות Saigon Special על חשבון הבית.

המארז שלנו אמש כלל פינוקי דגים יוצאים מן הכלל- כאלו שהרבה גם לא מכירים, כולם הכתירו את הסושי כמוצלח ואיכותי במיוחד, האורז דביק במידה המדוייקת, הסושי לא מתפרק, שילוב הטעמים אנין טעם, בהחלט מדובר במגש איכותי ומיוחד, אין ספק כי הוקדשה לבניית המגש מחשבה רבה תוך שימת לב לפרטים קטנים כגדולים.



מארז DIAMOND - במחיר 455 שקלים.  

גולת הכותרת של אומנות הסושי: רולים מיוחדים ללא אורז, ניגירי, סשימי, כיסוני טופו ממולאים וכדורי אורז עטופים דגים. מתאימה לאנשים שהדג האיכותי הוא מרכז התעניינותם בסושי ולאירוח איכותי, יוצא דופן.

תמהיל המארז:
1 גגון
2 אושן 11
4 ניגירי סלמון
4 ניגירי טונה אדומה
4 ניגירי דניס
1 אינרי זושי
פרח סשימי 3 יח' כ"א
סשימי דניס
סשימי טונה אדומה
סשימי סלמון
2 יח' טמרי זושי סלמון
2 יח' טמרי טונה






כמובן שישנם עוד סוגים רבים של מארזים, קטנים כגדולים אך דבר אחד משותף לכולם- איכותי, מדוייק, טרי וטעים!!!




את רשת Ze Sushi אני מכירה , מבקרת המון ואף כתבתי עליהם אצלי בבלוג, מדובר ברשת איכותית, מפנקת, עם חומרי גלם ברמה גבוהה מאוד, עם תפריט עשיר ומגוון, שירות מוקפד ואיכותי, עם שירות משלוחים אדיב, מהיר ויעיל! 


מבחר המגשים מחכים לכם בטלפון 1-700-708-989.

משלוחים בת"א, גבעתיים, ר"ג והסביבה.


Ze Sushi, מתחם בזל, אשתורי הפרחי 14, תל אביב.
Ze Sushi, מתחם שרונה מרקט, קלמן מגן 3, תל אביב.

שעות פתיחה: 
12:00-24:00
טלפון: 
1-700-708-989

פייסבוק: לחץ כאן
אינסטגרם: לחץ כאן














אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה